Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3 (2015)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwaarom brengt audi geen mooie RS3 sedan op de markt?
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
De A3 sedan is gewoon zeer saai en onpraktisch, dus zal alleen door de saaie sedan liefhebber gekocht worden.
A3 Sportback is een veel bruikbaardere auto, met de RS3 sportback heeft Audi de sportiefste motor met de meest bruikbare carrosserie gecombineerd, een win win situatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDe A3 sedan is gewoon zeer saai en onpraktisch, dus zal alleen door de saaie sedan liefhebber gekocht worden.
A3 Sportback is een veel bruikbaardere auto, met de RS3 sportback heeft Audi de sportiefste motor met de meest bruikbare carrosserie gecombineerd, een win win situatie.lets have some more member berries
Comment
-
Toch is er redelijk wat verschil tussen een RS3 & S3. Niet echt te vergelijken vind ik.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichtenuiteraard, 5 cil. vs. 4 cil, DSG7 vs. DSG6, 65k vs. 45kPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichtenuiteraard, 5 cil. vs. 4 cil, DSG7 vs. DSG6, 65k vs. 45k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDoe er bij die 45K nog maar 10K bij voor een S3...
Voor 45k nettoprijs had je al een deftig uitgeruste S3, geen full option uiteraard, zou me verbazen dat die intussen veel duurder is geworden.
RS3 is nu niet veel korting op wegens (heel) lange levertijd en nieuw model.
Bij gelijke uitrusting zal het netto zo'n 15-16k schelen ongeveer2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenBij de RS3 komen er ook nog € 10.000-15.000 bij voor dat je hem voor de deur hebt staan.
In NL dan, hier toch niet?2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenBij de RS3 komen er ook nog € 10.000-15.000 bij voor dat je hem voor de deur hebt staan.
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenToch niet hoor, toen ik voor mijn R aan het kijken was (intussen bijna een jaar geleden), heb ik ook de S3 aandachtig bestudeerd en gereden, vond alleen dat deze minder plezant reed.
Voor 45k nettoprijs had je al een deftig uitgeruste S3, geen full option uiteraard, zou me verbazen dat die intussen veel duurder is geworden.
RS3 is nu niet veel korting op wegens (heel) lange levertijd en nieuw model.
Bij gelijke uitrusting zal het netto zo'n 15-16k schelen ongeveerPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Wat steek jij daar allemaal op?
Ik geraak met moeite aan 50k catalogusprijs en dat is al met S-Tronic, 19", Magnetic ride, MMI uitgebreide navi, sportzetels, adaptieve cc, parkeerhulp v+a, metaalkleur
Op een S3 moet je dan nog eens minstens 10% krijgen, exclusief salonpremies
Vriend van mij heeft begin deze maand een RS3 besteld, netto 65k en levering juli (heb zijn bon gezien)2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenWat steek jij daar allemaal op?
Ik geraak met moeite aan 50k catalogusprijs en dat is al met S-Tronic, 19", Magnetic ride, MMI uitgebreide navi, sportzetels, adaptieve cc, parkeerhulp v+a, metaalkleur
Op een S3 moet je dan nog eens minstens 10% krijgen, exclusief salonpremies
Vriend van mij heeft begin deze maand een RS3 besteld, netto 65k en levering juli (heb zijn bon gezien)
Wel een eventueel een kleurtje op een S3...
Nu bestellen, levering April voor een RS heb ik twee weken geleden met mijn eigen ogen gezien toen we een Q7 gingen bestellen...
Officieel zijn er geen salonconditie op een S/RS3...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDe A3 sedan is gewoon zeer saai en onpraktisch, dus zal alleen door de saaie sedan liefhebber gekocht worden.
A3 Sportback is een veel bruikbaardere auto, met de RS3 sportback heeft Audi de sportiefste motor met de meest bruikbare carrosserie gecombineerd, een win win situatie.
Comment
Comment