Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3 (2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is besteld in Sepangblauw, misschien dat het daardoor bij hem iets langer duurt?
    Officieel niet neen, die premies maken ze maar volgende maand bekend en zitten dan ook in de configurator, maar als het vorig jaar 2000€ extra was zal het deze keer ook wel in die buurt liggen
    2021 Taycan 4S
    2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
      Is besteld in Sepangblauw, misschien dat het daardoor bij hem iets langer duurt?
      Officieel niet neen, die premies maken ze maar volgende maand bekend en zitten dan ook in de configurator, maar als het vorig jaar 2000€ extra was zal het deze keer ook wel in die buurt liggen
      Ha dat zou kunnen natuurlijk.
      Sepang eventueel op een S3 of Floret.
      Het andere modelleke graag in het vuilniszakken grijs.
      Maar...we gaan nog wachten op de nieuwe S4 en om een beslissing te nemen. We hebben nog even tijd tot eind volgend jaar sept. > dec. maar het kan evengoed nog iets totaal anders worden en meer iets voor mijn leeftijd...
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik zou een RS3 in "Mocha Latte" bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          Ik zou een RS3 in "Mocha Latte" bestellen.
          Tjaaaaaaaaa....dat is een hemelse kleur natuurlijk.
          Allé, laat ons nog eens smullen...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
            Is besteld in Sepangblauw, misschien dat het daardoor bij hem iets langer duurt?
            Sepangblauw is een kleur uit de catalogus voor s/rs3,langere wachttijden is enkel voor "audi exclusive"kleuren(+ 3 maanden)
            ik bestelde eind 2013 een s3 in sepangblauw,stond toen nog niet in de configurator dus audi exclusive maar wou per se een exclusievere kleur,wanneer mijn wagen bijna geleverd werd had ik ergens op een engelstalig forum(audisport) gelezen dat sepang in het kleurenpallet ging komen maar bij mijn dealer wisten ze daar niks van!
            ik wou op het einde nog veranderen naar nogaroblauw(o.a rs2 kleur),nog steeds spijt van trouwens maar dit ging niet meer maar sepang is wel een prachtige kleur,vooral in zonlicht.
            Ongeveer bij levering wagen werd het officieel dat sepang in de plaats kwam van dat donkerblauw(naam ontglipt me),heb trouwens het verschil mooi teruggestort gekregen van de dealer maar vond dit niet meer dan normaal(exclusive is ongeveer 2500euro)

Comment

• On paper, the 362bhp Audi RS3 has got the 297bhp Volkswagen Golf R trumped. But on track, can the underdog Golf reign supreme?Read our Audi RS3 review here -...

Golf R lijkt toch de betere te zijn, ondanks de lagere prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Tjaaaaaaaaa....dat is een hemelse kleur natuurlijk.
                Allé, laat ons nog eens smullen...
                Volgend jaar krijgt de A3/S3/RS3 een facelift, dus nu bestellen zou ik zeker niet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                  https://www.youtube.com/watch?v=-3jWVTKYcP0

Golf R lijkt toch de betere te zijn, ondanks de lagere prijs.

Een RS3 met een 367 pk 2.0TFSI 4 cilinder motor zou een veel snellere auto zijn dan met de 5 cilinder.

Comment

Volgend jaar krijgt de A3/S3/RS3 een facelift, dus nu bestellen zou ik zeker niet doen.
                    Reken maar op een paar maanden extra en ook wat €€€'s.

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

Een RS3 met een 367 pk 2.0TFSI 4 cilinder motor zou een veel snellere auto zijn dan met de 5 cilinder.
                      Inderdaad. De motor, wat hem zo speciaal maakt, zou ook zijn grootste nadeel zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                        Inderdaad. De motor, wat hem zo speciaal maakt, zou ook zijn grootste nadeel zijn
                        185 Kg weegt zo'n 5 cilinder, dat zou ± 37 Kg zwaarder zijn dan de 4 cilinder.
                        Als het gerucht klopt dat de komende TT RS een nieuwe 5 cilinder versie krijgt met Lichtmetaal motorblok (inplaats van gietijzer) dan zou het gewichtsnadeel geëlimineerd kunnen worden.

Comment

• Deze staat bij Audi Centrum Amsterdam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Knap dat Nardo!
                            Zou toch moeilijk kiezen zijn: Nardo, Daytona of Sepang?
                            Velgen zouden in ieder geval van elders moeten komen want die rotors zijn het toch niet echt vind ik.
                            Rotors mat zwart maken en voor winterbanden gebruiken.
                            Zomers gewoon zwarte ATS GTR in 9x19.

Comment

Gave stoeltjes, die moeten een "must" zijn als je een RS3 besteld.

Zie deze nog steeds niet in de RS3.

Comment

• RS3 met winterwieltjes.

OZ Leggera HLT 8,5 x 19 ET47 in schwarz mit Michelin Pilot Winter in 235/35R19.

Last edited by ; 30/12/2015, 23:31.

Comment

• Hier noch die Angaben zum Original-Winterkomplettradsatz..

Audi RS3 8V Winterkompletträder

5-Arm-Rotor-Design, quattro Galvanosilber Metallic

Angaben zur Felge
                                  Felgengröße: 8Jx19
                                  Felgenlochkreis: 112/5
                                  Einpresstiefe: ET49
                                  Freigabe Schneeketten: Ja

Angaben zum Reifen
                                  Reifen: Pirelli Winter Sottozero 3 RO1
                                  Reifengröße: 235/35 R19 91V XL
                                  Laufrichtungsbindung: links und rechts

Teilenummer rechts: 8V0 073 649 LD8
                                  Teilenummer links: 8V0 073 549 LD8

Preis 2'600EUR

Comment

• Ghost.5 von Drewske - 8x19 ET45.

Comment

• Comment

• Brutaal beesje een RS3 en dat geluid is om ne stijve van te krijgen.
                                        Maar ik ben niet voor hatchbacks dus heb ik een S3 sedan gekocht en die gaat ook goed vooruit + potentieel voor te chippen :p

Comment

• Velgjes even mat zwart poeder-coaten en een setje "Pirelli Sottozero 3" eromheen en hij is klaar voor de winter.
                                          Last edited by ; 31/12/2015, 02:44.

Comment

Working...
                                          X