btw, dit zou ik als zomer velg monteren: OZ Superturismo LM Mat zwart.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3 (2015)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenRotors mat zwart maken en voor winterbanden gebruiken.
Zomers gewoon zwarte ATS GTR in 9x19.
Ik zou zelfs niet voor de optie gaan als ik voor de RS3 zou kiezen....
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
H&R Audi RS3 Sportback.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
H&R.
Tieferlegung (Sportfedern vorn -30mm und -20mm)
Trak+ Spurverbreiterungen
inkl. TÜV-Gutachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenPfffff, 9 erop....ik vrees dat hij dan wat teveel zijn eigen weg gaat zoeken van voor.
Ik zou zelfs niet voor de optie gaan als ik voor de RS3 zou kiezen....
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Achter zit standaard maar een 8x19 velg met een hoge ET49 en 235/35 band.
Een 8.5x19" velg met de juiste ET waarde zou achter nog wel kunnen maar dan alleen met een 235/35R19" band, een 245/35R19" band achter wordt al een uitdaging.
Voor wordt maximaal 8.5x19" met ET53 toegepast en dan is er een 255/30R19" band toe te passen, 255 zou achter überhaupt niet passen, zelf voor is dat de boven grens.
Ik zou ook niet voor de optie van bredere voorbanden dan achterbanden kiezen, je kan namelijk dan niet meer de banden rouleren van voor naar achter en andersom.
Mijn 9x19" ATS GTR idee kan je compleet vergeten op een RS3, gaat never nooit niet passen zonder drastische aanpassingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDeze ligt te laag voor mij maar wel met redelijk doenbare velgen.
De voor wielen lijken mijn geen probleem, de achterwielen daarentegen lijken mijn discutabel qua breedte met betrekking tot aanlopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDeze ligt voor mij perfect maar wel met verkeerde velgen.
Deze heeft de veren in combinatie met de standaard 8x19 velgen met 235 banden rondom en spoorverbreder's die je duidelijk kan zien tussen de achtervelgen.
Ook hier is het discutabel met betrekking tot aanlopen, het gaat hier om media foto's, dus dan is looks belangrijker dan functie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDie Sportec is lekker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDit ziet er discutabel uit of het wel of niet aanloopt.
Comment
-
Bangeljke kleur inderdaad! Velgen staan wel net iets te ver.
Comment
-
Ik vrees dat ik voor een S4 moet gaan...😁👍🏼👍🏼👍🏼
Comment
Comment