Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk Berichten
    Alvast bedankt aan allen voor jullie feedback!!
    Ik heb hier ondertussen ook feedback van de verzekering -> verplicht te installeren of geen TT4 en franchise van 5% bij diefstal.
    Nu kort gerekend.. als je de wagen verzekerd (zonder kortingen / pakketkortingen) dan kan je sowieso aan 5% meer dan de prijs die je betaald.. dus je bent eig. wel 100% gedekt.

Tevens ook een offerte ontvangen van Geotracer -> 995 EUR excl BTW -> iemand hier ervaringen mee?

@antonio: jij moet dus ook telkens 'knopjes' induwen vooraleer je vertrekt ;-((
    @Yeanke: bedankt voor de technische feedback. -> via Geotracer antwoordde ze mij het volgende: "Bij deze wagens gaan wij de startknop onderbreken, dit is ook goedgekeurd door INCERT de Belgische instantie die de keuring van de toestellen en installatie doet."
    -> Echter stel ik mij de vraag -> de startknop onderbreken? hoe leggen ze die auto dan stil als ze ermee weg rijden?

Bovendien als je 5% franchise neemt -> dan moet je heel die rimbram niet doen en bovendien 995 EUR uitsparen.. echter .. gemoedsrust bij diefstal? heb geen zin om nog eens 9 maand te wachten..
    Moeilijke keuze...
    Toch een beetje vreemd dat je verzekering dat eist zo'n TT4.
    Heb je de comfortsleutel met volumetrisch en periferisch alarm (ATR2) genomen? (of zonder comfortsleutel) Normaal zou je verzekering dan een TT3, (Alarm zonder bestuurdersherkenning maar met verhinderen van herstarten, vroeger CJ2-autonoom genoemd) moeten goedkeuren.
    Mijn verzekeraar maakte geen onderscheid in TT3 en/of TT4 met ATR2 voor een gewone Q7.
    Toch nog maar eens goed achterhoren bij je makelaar/verzekeraar.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik heb een TT4 Geotracer. Kan er niet veel over zeggen behalve dat het werkt. Proper weggewerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk Berichten
        Alvast bedankt aan allen voor jullie feedback!!
        Ik heb hier ondertussen ook feedback van de verzekering -> verplicht te installeren of geen TT4 en franchise van 5% bij diefstal.
        Nu kort gerekend.. als je de wagen verzekerd (zonder kortingen / pakketkortingen) dan kan je sowieso aan 5% meer dan de prijs die je betaald.. dus je bent eig. wel 100% gedekt.

Tevens ook een offerte ontvangen van Geotracer -> 995 EUR excl BTW -> iemand hier ervaringen mee?

@antonio: jij moet dus ook telkens 'knopjes' induwen vooraleer je vertrekt ;-((
        @Yeanke: bedankt voor de technische feedback. -> via Geotracer antwoordde ze mij het volgende: "Bij deze wagens gaan wij de startknop onderbreken, dit is ook goedgekeurd door INCERT de Belgische instantie die de keuring van de toestellen en installatie doet."
        -> Echter stel ik mij de vraag -> de startknop onderbreken? hoe leggen ze die auto dan stil als ze ermee weg rijden?

Bovendien als je 5% franchise neemt -> dan moet je heel die rimbram niet doen en bovendien 995 EUR uitsparen.. echter .. gemoedsrust bij diefstal? heb geen zin om nog eens 9 maand te wachten..
        Moeilijke keuze...
        Ik heb die keuze wel gemaakt ( geen tt4 en dus ook geen abonnement nodig wat toch een paar 1000 euro bespaart)

Wel 5% franchise..

Maar dat zijn peanuts,
        de wagen is nml verzekerd aan catalogus en niet aan betaalde waarde..

Veel verzekeringen bieden die optie zelfs niet en verplichten TT4..

Heb speciaal een verzekering genomen die dat wel deed ( vivium )

Kan is diefstal is dan ook nog eens heel klein.
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

• Deze ochtend een Q7 in het "Nardo Gray" gezien...Op het eerste zicht leek hij me full option (tot de alcantara dakhemel bekeleding toe), maar ACC ontbreekt:

Die van mij is ondertussen in Duitsland toegekomen en zou deze week, ten laatste volgende week bij de dealer moeten zijn... Het gaan nog een paar heel lange dagen worden

Comment

• Denk niet dat dit "Nardo Gray" is. Of het zou dan al een Audi Exclusive moeten zijn natuurlijk.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
              Denk niet dat dit "Nardo Gray" is. Of het zou dan al een Audi Exclusive moeten zijn natuurlijk.
              Jawel, maar de lichtinval laat anders uitschijnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Jawel, maar de lichtinval laat anders uitschijnen
                Exclusive dan, en dan vind ik het jammer dat hij er geen zwarte gril en spiegelkappen van gemaakt heeft.

Zwarte dakrails en alu-raamomkadering...

Comment

Exclusive dan, en dan vind ik het jammer dat hij er geen zwarte gril en spiegelkappen van gemaakt heeft.

Zwarte dakrails en alu-raamomkadering...
                  Inderdaad, het "black optics" pakket had de wagen afgemaakt.

Comment

• Het is idd vreemd met die alu.
                    Zo een Q7 in Granaatrood met alu, dat moet echt mooi zijn

Comment

Het is idd vreemd met die alu.
                      Zo een Q7 in Granaatrood met alu, dat moet echt mooi zijn
                      Inderdaad...zeldzame kleur wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sven_bcn Bekijk Berichten
                        Inderdaad...zeldzame kleur wel...

Klopt, ik kom er zelden eentje tegen. Als die net gewassen is kan ik er naar blijven kijken.

Comment

Het is idd vreemd met die alu.
                          Zo een Q7 in Granaatrood met als, dat moet echt mooi zijn
                          Op uw verzoek:

Comment

• Niet granaatrood, maar we kunnen er mee leven

Comment

Niet granaatrood, maar we kunnen er mee leven
                              Neen, niet granaat...maar het mag nog donkerder zoals het Classic Red bvb...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                Ik heb een TT4 Geotracer. Kan er niet veel over zeggen behalve dat het werkt. Proper weggewerkt.
                                Heb de TT3 van Geotracer. Schijnt te werken. Is getest na installatie. Hoef geen knopjes in te drukken voor het starten.

Verzekering wou minimum TT1 (voorkeur ging zelfs uit naar TT3). Zolang deze niet geïnstalleerd was, was "diefstal" uitgesloten.

Comment

• Ben nu zo een audi fan maar die Q7 kan me toch niet bekoren...

- achterkant = top
                                  - zijkant = top
                                  - interieur = zoals elke audi = top
                                  - voorzijde = naaaah...die grote chrome grill doet hem toch niet goed ....

schijnt wel dat hij super goed rijdt... iemand ervaring hiermee (dus geen testrit é)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
                                    Ben nu zo een audi fan maar die Q7 kan me toch niet bekoren...

- achterkant = top
                                    - zijkant = top
                                    - interieur = zoals elke audi = top
                                    - voorzijde = naaaah...die grote chrome grill doet hem toch niet goed ....

schijnt wel dat hij super goed rijdt... iemand ervaring hiermee (dus geen testrit é)
                                    Rijdt al 55K zalig zegt mijn vrouw. En die keren dat ik er eens meegereden heb (met de Q7) is dat telkens een luxegevoel.
                                    Ik weet alvast wat mijn volgende gaat worden...

Comment

Rijdt al 55K zalig zegt mijn vrouw. En die keren dat ik er eens meegereden heb (met de Q7) is dat telkens een luxegevoel.
                                      Ik weet alvast wat mijn volgende gaat worden... Een SQ7
                                      Bestelbon opmaken?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk Berichten
                                        Bestelbon opmaken?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                                        Tegen de prijs van een gewone? 't Is goed!

Comment

Tegen de prijs van een gewone? 't Is goed!
                                          U moet u hiervoor aanmelden bij de betreffende instanties

Comment

Working...
                                          X