Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi Q7

Vandaag zijn we echt AudiWeek: naast de RS3 kunnen we je nu ook al de nieuwe Q7 laten zien!

De eerste drie afbeeldingen zijn verschenen op de Italiaanse website Autopareri. Het lijkt nogal vroeg en is eerder dan Audi voor ogen had, want het is onwaarschijnlijk dat het merk uit Ingolstadt van plan was heel kort na de RS3 meteen ook al de Q7 te onthullen.
    De nieuwe Q7 is de eerste SUV van de Volkswagen Group op een nieuw, lichtgewicht platform. Deze bodemplaat, ook de basis van bijvoorbeeld de nieuwe Bentley-SUV, zorgt voor een gewichtsbesparing van honderden kilo's ten opzichte van de huidige generatie.
    Qua motoren verwachten we in elk geval zes- en achtcilinders. Voor het eerst komen ook een SQ7 en een plug-inhybride in het gamma.
    De nieuwe Q7 beleeft z'n publieksdebuut op de NAIAS in Detroit, die op 12 januari z'n deuren opent.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Ziet er véééél beter uit dan z'n voorganger. Ook een knap interieur.

Comment

Geslaagd!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Sorry maar dit kan ik niet geslaagd noemen, zelfs het interieur niet. Het had zo'n mooie auto kunnen worden als het beter gebaseerd was op de Crosslane concept, maar helaas hebben ze gekozen voor een slappe evolutie. Veel te drukke lijnen allemaal. Ik vind het echt een karakterloze auto geworden terwijl de 1e generatie, ondanks z'n grootte, veel dynamischer en doordachter overkwam. Ben diep teleurgesteld als Audi-liefhebber.

Comment

Loemp, loemper, loempst, Q5, Q7...

Comment

valt wel mee.

vorige Q7 is een pak knapper imo.

die versnellingspook en schrijfpad ervoor trekt wel op niks
            BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

BMW X5 45e

Comment

Sorry, maar deze vind ik echt niet mooi, ziet er meteen "oud" uit. Als je dan ziet wat volvo met de nieuwe XC90 doet....
                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Binnenkant is heel erg knap... De buitenkant... Ja Audi ontwerpt geen auto's... Altijd hetzelfde design. Hij ziet er nu al verouderd uit, al zullen de marketingboys het volk proberen wijs te maken dat dat tijdloos is. En het lukt ze nog ook. Knappe marketing!

Comment

Voor mij isda niet meer dan een ingrijpende facelift.. Trekt op nx..
                              Geef mij maar vorige generatie W12...

Comment

Om dit nu een lelijke wagen te noemen, gaat me een beetje te ver.
                                De wagen oogt in elk geval eleganter en zal sowieso lichtvoeiger aanvoelen. 272 Pk in de 3.0 TDI zal daar ook veel aan verhelpen zeker.
                                Als we dan toch in de groep zouden blijven, dan vind ik de Facelift Touareg een pak knapper. Qua kwaliteit moet die wagen zeker niet onderdoen voor de premium 3 (Q7/X5/ML). Ben ook geen van van die uitklapbare schermen bovenop de dash. Ze breken gewoon de lijn van het dash en instrumentenpaneel terwijl een mooi geintegreerd scherm meer 'eenheid' en degelijkheid uistraalt dan zo een op zichzelf staande structuur boven op je dash.
                                De pook van de automaat heeft dan weer wel iets. Zal wel aangenaam in de hand liggen.
                                Die bekerhouders daarentegen, 2 waterputten naast je knappe pook vind ik dan weer een serieuze misser. Ze wisten precies niet wat doen en dachten van "laten we er 2 gaten in boren voor wat bekertjes en blikjes"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                  al zullen de marketingboys het volk proberen wijs te maken dat dat tijdloos is. En het lukt ze nog ook. Knappe marketing!
                                  Helemaal mee eens. De Q7 is 2 keer terug gehaald naar de tekentafel en dit is wat ze er uiteindelijk van hebben kunnen maken?! Ik denk dat Audi te veel vertrouwt op de marketingboys en de auto maar op een gegeven moment groen licht heeft gegeven. Want ik kan me haast niet voorstellen dat de ontwerpers hier zelf tevreden over zijn. Het is alsof dit de voorganger is ipv de opvolger, zo beroerd vind ik 'm er uitzien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                    Voor mij isda niet meer dan een ingrijpende facelift.. Trekt op nx..
                                    Geef mij maar vorige generatie W12...

W12 is er nooit gekomen.

wel V12 diesel
                                    BMW X5 45e

Comment

De huidge FL Toureg. Qua design en verhoudingen een pak knapper dan deze nieuwe Q7
                                      Last edited by ; 12/12/2014, 17:48.

Comment

Neeije ik ben er niet wild van.

Comment

Working...
                                        X