Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De Q7 zal nooit een vuist kunnen maken tegen de X5. Hoeveel keer je een X5 ziet zo weinig zie je een Q7. Waarom ze nog een nieuw model uitbrengen bij Audi begrijp ik niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      probleem is niet zo zeer het design team, probleem is dat er nog steeds idioten zijn die zo'n lelijke auto's kopen
      Er lopen, helaas voor jou, dan ook miljoenen idioten rond die dit soort auto's kopen, misschien toch dat volk maar eens in reservaten beginnen te steken waar ze 'normale' mensen niet meer onder de voeten rijden
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        De Q7 zal nooit een vuist kunnen maken tegen de X5. Hoeveel keer je een X5 ziet zo weinig zie je een Q7. Waarom ze nog een nieuw model uitbrengen bij Audi begrijp ik niet.
        In Amerika alleen hebben ze van de huidige generatie al meer dan 100000 exemplaren verkocht. Lijkt me dus toch niet zo slecht voor een wagen met een waarschijnlijk grotere winstmarge.

Comment

oups…

Comment

Buitenkant is inderdaad saai, een grote Q5. Maar het interieur kan ik wel smaken. Anyway, zal sowieso goed verkopen met dat logo. Maar het zal op lange termijn Audi misschien toch zuur opbreken dat ze niet wat gedurfder uit de hoek komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Er lopen, helaas voor jou, dan ook miljoenen idioten rond die dit soort auto's kopen, misschien toch dat volk maar eens in reservaten beginnen te steken waar ze 'normale' mensen niet meer onder de voeten rijden
              nu hoor ik je spreken zi!
              lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                Maar het zal op lange termijn Audi misschien toch zuur opbreken dat ze niet wat gedurfder uit de hoek komen.
                Dat is precies waar ik op hoop. Audi moet ooit een keer wakker geschud worden, want het merk zit nu duidelijk in een fase van arrogantie.

Comment

Sorry voor mijn amateuristische Photoshop-skills, ben er absoluut geen kei in. Maar ben ik gek als ik zeg dat ik de Q7 liever zo had gezien? Minder lijnen, iets boller, iets sportiever, wel 100% Audi.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ziet er goed uit MDM!
                    Last edited by ; 25/01/2015, 21:40.

Comment

De A6, zeker de break, is toch best een mooie wagen?

Comment

Er heeft iemand (not me) ook al zijn lusten bot gevierd op een RS Q7.

Comment

De achterkant doet mij wat denken aan de nieuwe x5.
                          Vindt deze niet lelijk, maar was meer fan van het oude model

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Comment

Die doorlopende ventilatierooster vooraan hebben ze ook mooi gestolen van de nieuwe Passat...
                            freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Die kentekenplaat hangt er ook verschrikkelijk bij, ziet er niet uit zo.

Comment

Dit is in mijn ogen niet de slechtste Audi maar toch wel een van de meest teleurstellende. Interieur doet idd erg denken aan de Passat. Al is het een heel mooi interieur, toch zit ook daar teleurstelling. Volgens mij ziet de gewone versie Q7 er een tikkeltje beter uit. De S line's zijn altijd net een beetje drukker wat niet helemaal mijn smaak is. Een SUV zie ik het liefst met een beetje zwart kunststof en in een andere kleur.

Comment

De gewone uitvoering zal er inderdaad misschien iets beter uitzien (je ziet 'm in de video eventjes in het navigatiescherm vanaf 0:06). Een ander punt van irritatie bij mij is dat de luchthappers de laatste tijd op elke nieuwe Audi verbonden zijn door een opening onder de grille. Ik begrijp dat het een soort van zwevend grille-effect creëert, maar ik vraag me af waarom Audi altijd doorslaat met iets nieuws. Het is me dan ook een raadsel hoe ze onderscheid gaan creëren terwijl ze tegelijkertijd doorgaan met 'uitmelken'.

Comment

wat ik in alle nieuwe modellen liever zou zien (en wat volgens mij in de Q7 aanwezig is) is een full lcd dashboard. weg met die mechanische wijzerplaten godverdomme.
                                    met een lcd scherm kan je tenminste dynamisch zijn en knappe effecten en overgangen maken.

dit mag voor mijn part enorm snel in alle auto's ingevoerd worden.
                                    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                      Er heeft iemand (not me) ook al zijn lusten bot gevierd op een RS Q7.

mocht je zeggen dat het een RS6 allroad is kzou het ook geloven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                                        wat ik in alle nieuwe modellen liever zou zien (en wat volgens mij in de Q7 aanwezig is) is een full lcd dashboard. weg met die mechanische wijzerplaten godverdomme.
                                        met een lcd scherm kan je tenminste dynamisch zijn en knappe effecten en overgangen maken.

dit mag voor mijn part enorm snel in alle auto's ingevoerd worden.
                                        ik heb liever de mechanische!

Comment

audi-q7-advanced-3d-1.jpg

Comment

Working...
                                          X