De Q7 zal nooit een vuist kunnen maken tegen de X5. Hoeveel keer je een X5 ziet zo weinig zie je een Q7. Waarom ze nog een nieuw model uitbrengen bij Audi begrijp ik niet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenprobleem is niet zo zeer het design team, probleem is dat er nog steeds idioten zijn die zo'n lelijke auto's kopenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDe Q7 zal nooit een vuist kunnen maken tegen de X5. Hoeveel keer je een X5 ziet zo weinig zie je een Q7. Waarom ze nog een nieuw model uitbrengen bij Audi begrijp ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEr lopen, helaas voor jou, dan ook miljoenen idioten rond die dit soort auto's kopen, misschien toch dat volk maar eens in reservaten beginnen te steken waar ze 'normale' mensen niet meer onder de voeten rijdenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenMaar het zal op lange termijn Audi misschien toch zuur opbreken dat ze niet wat gedurfder uit de hoek komen.
Comment
-
Sorry voor mijn amateuristische Photoshop-skills, ben er absoluut geen kei in. Maar ben ik gek als ik zeg dat ik de Q7 liever zo had gezien? Minder lijnen, iets boller, iets sportiever, wel 100% Audi.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Comment
-
Dit is in mijn ogen niet de slechtste Audi maar toch wel een van de meest teleurstellende. Interieur doet idd erg denken aan de Passat. Al is het een heel mooi interieur, toch zit ook daar teleurstelling. Volgens mij ziet de gewone versie Q7 er een tikkeltje beter uit. De S line's zijn altijd net een beetje drukker wat niet helemaal mijn smaak is. Een SUV zie ik het liefst met een beetje zwart kunststof en in een andere kleur.
Comment
-
De gewone uitvoering zal er inderdaad misschien iets beter uitzien (je ziet 'm in de video eventjes in het navigatiescherm vanaf 0:06). Een ander punt van irritatie bij mij is dat de luchthappers de laatste tijd op elke nieuwe Audi verbonden zijn door een opening onder de grille. Ik begrijp dat het een soort van zwevend grille-effect creëert, maar ik vraag me af waarom Audi altijd doorslaat met iets nieuws. Het is me dan ook een raadsel hoe ze onderscheid gaan creëren terwijl ze tegelijkertijd doorgaan met 'uitmelken'.
Comment
-
wat ik in alle nieuwe modellen liever zou zien (en wat volgens mij in de Q7 aanwezig is) is een full lcd dashboard. weg met die mechanische wijzerplaten godverdomme.
met een lcd scherm kan je tenminste dynamisch zijn en knappe effecten en overgangen maken.
dit mag voor mijn part enorm snel in alle auto's ingevoerd worden.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEr heeft iemand (not me) ook al zijn lusten bot gevierd op een RS Q7.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichtenwat ik in alle nieuwe modellen liever zou zien (en wat volgens mij in de Q7 aanwezig is) is een full lcd dashboard. weg met die mechanische wijzerplaten godverdomme.
met een lcd scherm kan je tenminste dynamisch zijn en knappe effecten en overgangen maken.
dit mag voor mijn part enorm snel in alle auto's ingevoerd worden.
Comment
-
Comment