Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Gelukkig heeft hij ronde wielkasten, anders zou ik hem nog kunnen verwisselen met een Jeep GC. 't Vrouwke zal tevreden zijn als ze dit ziet.
(en mijn garage ook als ze dit lezen).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk blijf het een lelijke auto vinden.
De eerste Q7 vind ik wel mooi, maar dit rare vierkante ding vind ik lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Zo lijkt het nog meer op een verhoogde avant.
Dergelijke wagens zien er trouwens echt zinloos uit zonder trekhaak en/of aanhangwagen.
Of nee... met ook.
Comment
-
De prijzen die Audi vraagt voor deze lelijke bak zijn zot. De prijzen van de opties zijn echt gigantisch. Prijzen van optiepakketten van 7.000eur en zelfs 15.000eur waar zelfs niet veel in zit, en zeker niet genoeg om deze prijzen te kunnen verantwoorden. Arrogantie ten top van Audi. Ik kan echt niet begrijpen dat iemand deze Audi boven een BMW X5 of zo verkiest...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenDe prijzen die Audi vraagt voor deze lelijke bak zijn zot. De prijzen van de opties zijn echt gigantisch. Prijzen van optiepakketten van 7.000eur en zelfs 12.000eur waar zelfs niet veel in zit, en zeker niet genoeg om deze prijzen te kunnen verantwoorden. Arrogantie ten top van Audi. Ik kan echt niet begrijpen dat iemand deze Audi boven een BMW X5 of zo verkiest...2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk wel, omwille van het meer neutrale imago ten opzichte van BMW.
Dat neutrale imago kost U dan wel een pak geld.
Comment
Comment