Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDat neutrale imago kost U dan wel een pak geld.
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendan koop je een VW of nissan ofzo maar toch geen audi?..2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Ik weet nog steeds niet wat ik hier van moet vinden met zijn Aventador lichten...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Op bovenstaande foto vind ik hem ook best "aantrekkelijk". Een schoonheid zal ie uiteraard wel nooit worden maar toch veel beter dan de vorige versie. Ondertussen vandaag eens ééntje samengesteld met hetzelfde Beaufort dan in mijn Allroad en moet zeggen, dat gaat goed komen. Nu nog het vrouwtje overhalen om het interieur af te stemmen op dit van de A6 BiT.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Hoe komt dat ik daar niet bij was?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHoe komt dat ik daar niet bij was?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenOmda gij gene audi dealer bentPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenGij ook ni!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenHaha ik heb ook ni gezegd da ik erbij was e.. :p:p
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk had hier al iets op ingetikt maar heb het maar terug verwijderd. 😁😉
Sent from somewhere, using Tapatalk.
10 juni ist aan mij, ben is benieuwd :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenHaha ik wacht op een pb..
10 juni ist aan mij, ben is benieuwd :pPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDit zegt me wel wat!
Co-driver nodig? Of mag/moet jij als Co-driver fungeren.
Als ge tot in München komt kan da wel :p
Comment
Comment