Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• damn, vandaag achter zo een nieuwe Q7 gereden...
    ik vond de voorganger maar niks (nooit wat van gezegd hier), maar voor de deze wil ik toch effe mijn hart luchten : IEEEUW !!
    gelukkig was de chauffeur blijkbaar gehaast en ik in mijn dagelijkse relaxbui en was hij weer snel weer voor mij weg
    Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
      damn, vandaag achter zo een nieuwe Q7 gereden...
      ik vond de voorganger maar niks (nooit wat van gezegd hier), maar voor de deze wil ik toch effe mijn hart luchten : IEEEUW !!
      gelukkig was de chauffeur blijkbaar gehaast en ik in mijn dagelijkse relaxbui en was hij weer snel weer voor mij weg
      Belgische platen of garage platen?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ikzelf ben een ex q7 eigenaar. Ben zwaar teleurgesteld met het nieuwe model. Bmw, RR zijn nu in hun handen aan het wrijven.
          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
            Ikzelf ben een ex q7 eigenaar. Ben zwaar teleurgesteld met het nieuwe model. Bmw, RR zijn nu in hun handen aan het wrijven.
            RR misschien/waarschijnlijk wel, maar BMW?....
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• De nieuwe Q7 is minstens geen opgezwollen cake meer zoals de oorspronkelijke versie. Een paar plooitjes waren welkom, en het blijft... braaf ! Degenen die deze zachte evolutie nog te gedurfd achten mogen een Volvo kopen !

Comment

• ...den antonio zal de 2-literkes in de volvo wel te min vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ...den antonio zal de 2-literkes in de volvo wel te min vinden
                  Ik denk dat "den" Antonio niet alleen staat...😁

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Gij kent mij nog (goe) Bobo ! 😀

Comment

• sommige mensen laten een uitgesproken indruk na

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        sommige mensen laten een uitgesproken indruk na
                        Toen was ik 😈.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          RR misschien/waarschijnlijk wel, maar BMW?....
                          Een gewone x5 niet, maar een m50d met een mooie velg is wel af.

Comment

• The 2016 Audi SQ7 crashed and kissed the carousel at the Nurburgring today. Too fast on the gas probably and hit the barrier...Feel free to hit the 'like' bu...

SQ7.

Comment

• Tja, onderstuur. Bekend verhaal bij Audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Tja, onderstuur. Bekend verhaal bij Audi.
                                Volgens mij weinig met onderstuur te maken.

Comment

Volgens mij weinig met onderstuur te maken.
                                  Verkeerd inschatten van de bochtensnelheid lijkt dat me eerder.
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Heb hem daarstraks voor het eerst irl gezien in de showroom. Wat me direct opviel was de enorme mogelijkheid aan grondspeling.
                                    Even nagemeten, een dikke 37cm. Wagen stond ook op 20" velgen.

Wat me nog direct opviel was de verhoogde zitpositie allà RR. Ze hebben een soort van fameus verhoogde trede gemaakt waar de geleiders van je stoel op rusten. Het "koninklijk" gevoel wordt er wel mee opgewekt maar niet zoals bij een RRS bvb maar wel veel beter dan de zitpositie bij X5 of ML.
                                    Voor de rest, allom bekende schitterende afwerking, eigen aan Audi. Toch ook hier weer één kanttekening, waarom geen leder boven op het dashboard.
                                    Van zodra er een testmodel binnen is gaan we deze zeker aan de tand voelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                      Verkeerd inschatten van de bochtensnelheid lijkt dat me eerder.
                                      Dacht ik ook direct. Foutje van testrijder lijkt mij. Stand van de wielen leek mij niet naar onderstuur te neigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                        Zo'n groot, plomp getrek hoort dan ook niet op een circuit thuis.

Comment

Dacht ik ook direct. Foutje van testrijder lijkt mij. Stand van de wielen leek mij niet naar onderstuur te neigen.
                                          Niet teveel audi verprijzen he griek... Ja je doet feilloze kilometers... Maar een audi & onderstuur gaan hand in hand

Comment

Working...
                                          X