Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wie rijdt zijn wagen nu constant op de limiet?
Voor dagdagelijks gebruik is zowat iedere wagen stabiel genoeg voor het verkeer.
Of zijn we plotseling met zijn allen would be F1 piloten?
Ik denk het wel, dat is het autoforum op z'n best.
Ik was geen fan van de vorige Q7 maar deze slaagt er in om me nog minder te bekoren. Het is geen suv, het is geen break, het i sgeen camionet. Een auto met een identiteitscrisis.
En helemaal niet mooi. Want veel verder dan de looks zal ik toch niet raken met deze auto.
En qua ruimte achterin valt me dat lelijk tegen. Die mens met z'n rood vestje heeft toch ook geen overschot
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
En qua ruimte achterin valt me dat lelijk tegen. Die mens met z'n rood vestje heeft toch ook geen overschot
Boerenbedrog!
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
die kerel in het rood lijkt toch geen echte dwerg te zijn, neen ? ;-)
Chauffeursstoel staat bijna tot achter de B-stijl ook.
Ik ben met mijn 1.78m laatst gaan zitten zoals een chauffeur (zonder petje) hoort te zitten en ik had achter mezelf nog ruim voldoende plaatst tussen mijn knieën en de rugleuning. Middelste rij kan ook nog naar voor & achter verschoven worden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Ik heb hem nu al een paar keer in het echt gezien en de achterkant is wel okee, de zijkant ook, de voorkant is gewoon hondslelijk. Jammer , echt jammer, want ik ben best wel een audi fan. Maar dit is echt een zeer lelijke wagen !
Ik heb hem nu al een paar keer in het echt gezien en de achterkant is wel okee, de zijkant ook, de voorkant is gewoon hondslelijk. Jammer , echt jammer, want ik ben best wel een audi fan. Maar dit is echt een zeer lelijke wagen !
Tja, moeders mooiste zal het nooit worden. Toch al een verbetering met de vorige versie vind ik.
Interieur is daarentegen wel héél knap hé. Ik heb bij deze Q7 hetzelfde gevoel als bij de A8 indertijd... ik kon het toen met de beste wil ook geen mooie auto vinden (is nu wel verbeterd), maar uiterlijk is dit een heel anoniem voertuig zoals de A8 dat ook is -imo-.
Interieur is daarentegen wel héél knap hé. Ik heb bij deze Q7 hetzelfde gevoel als bij de A8 indertijd... ik kon het toen met de beste wil ook geen mooie auto vinden (is nu wel verbeterd), maar uiterlijk is dit een heel anoniem voertuig zoals de A8 dat ook is -imo-.
Interieur is inderdaad top...als je hem ten minste niet in het zwart met alu-details configureert...
Vanavond de eerste keer gezien IRL. Front valt mee, maar ik blijf de single frame roosters een misbaksel vinden.
De rest van de wagen komt gewoon ook héél massief over. Dit lijkt meer een amerikaans formaat dan europees.
Benieuwd hoe veel we ze zullen tegenkomen.
Ik heb de indruk dat de laatste paar jaar niet zoveel Q7 meer verkocht zijn.
Bij de lancering van de eerste reeks kwam je ze veel tegen, maar ik heb de indruk dat niet zoveel eigenaars na de eerste een tweede hebben aangeschaft.
Comment