Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sven_bcn Bekijk Berichten
    Thanks! In het "S line Sportpaket" zit trouwens de door jou genoemde pneumatische sportophanging standaard. Als ik het goed begrepen heb gaat de Q7 in de "dynamic" stand dan nog een paar cm lager dan bij de normale luchtvering.
    Inderdaad, gaat ie iets naar omlaag, 15mm
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• is een SQ7 een diesel? dacht dat alle quattro s modellen TFSI motoren hadden
      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        is een SQ7 een diesel? dacht dat alle quattro s modellen TFSI motoren hadden
        Inderdaad, 4.0TDI. SQ5 is bv ook een diesel.

Comment

SQ5 is ook een diesel, 3.0 Biturbo

RS modellen mogen nooit diesel zijn, S modellen wel als SUV

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Antwoord is hieronder al gegeven zie ik. Zéér interessant dieseltje. (en dat is ook het voordeel van een E-tron ten opzicht van zijn concurrenten, maar de meeste weten dat nog niet).
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

@Antonio: Wat betreft de luchtvering, die zit er op hoor! Onderdeel van het "S Line Sportpakket".

@josenjef: Die is er nog hoor Kennen wij elkaar?
              Wij waren collega's toen ge uw A3 bestelde met als enige optie de licht en regensensor
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

SQ5 is bv ook een diesel.
                Heb nog zo ene afgedroogd woensdagavond
                2021 Taycan 4S
                2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  Wij waren collega's toen ge uw A3 bestelde met als enige optie de licht en regensensor
                  Grappig...de CTG-tijd dus. Ik denk dat ik ook nog net een "metallic" kleur kon veroorloven toen met het leasebudget

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                    Heb nog zo ene afgedroogd woensdagavond
                    Het zal niet met de Lexus geweest zijn veronderstel ik.

Comment

CTG
                      Happy people produce quality

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                      Het zal niet met de Lexus geweest zijn veronderstel ik.
                      Hoe raad je het
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

Grappig...de CTG-tijd dus. Ik denk dat ik ook nog net een "metallic" kleur kon veroorloven toen met het leasebudget
                        Ik ging tegen de stroom in met Astra break, gps en trekhaak!
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Hallo iedereen,

Aangezien ik nieuw op het forum ben, stel ik me even voor. Ik ben Sven, 34 jaar en afkomstig van België maar woon sinds een paar maanden in de buurt van Munchen met vrouw en kind.

Bij de zoektocht naar een comfortable Autobahn cruiser is mijn oog gevallen op de nieuwe Q7. Ik ben zoiezo een Audi fan, en woon slechts op een half uur van Ingolstadt, HET Mekka voor Audi-fanaten. Midden juli heb ik bij Audi Zentrum Ingolstadt een Q7 besteld met onderstaande configuratie (sorry, in het Duits, maar ik vermoed dat het meeste wel verstaanbaar is). Ik had het geluk om een pre-gereserveerd slot te bemachtigen, en dat wil zeggen dat de wagen in de volgende weken (voor eind september) geleverd zal worden. Onnodig te zeggen dat ik de dagen aan het tellen ben

Audi Q7 3.0 TDI quattro 200kW 272 PS tiptronic 8-stufig
                          Orcaschwarz Metallic
                          Alcantara gelocht/Leder mit S-Prängung in der Vordersitzlehnen
                          Allradlenkung
                          Aluminium-Gussräder Audi Sport im 5-Speichen-Blade-Design, schwarz glänzend, glanzgedreht, Größe 9,5 J x 21, mit Reifen 285/40 R 21
                          Glanzpaket Titanschwarz Audi exclusive
                          Anhängervorrichting inklusive Anhängerassistent
                          Assitenz-Paket Stadt
                          Assitenzpaket Tour
                          Audi Connect
                          Audi Connect Notruf &Service
                          Audi Matrix LED Scheinwerfer
                          Audi Smartphone Interface
                          Audi virtual cockpit
                          Außenspiegel mit Memory-Funktion
                          Bose Soundsystem
                          DAB
                          Entfall von Typzeichen und Technologie Schriftzug
                          Klimakomfort/Akustikverglasung und Scheiben abgedunkelt
                          Komfortklimaautomatic 4-zonen
                          Komfortschlüssel
                          Lederpaket
                          Lenkradeinstellung elektrisch
                          MMI Navigation plus mit MMI touch
                          Rücksitzbank Plus
                          S line Exterieurpaket
                          S line selection
                          S line Sportpaket
                          Servoschließung für die Türen
                          Sitzheizung vorn
                          Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design
                          Standheizung/Lüftung
                          Vordersitze elektrisch einstellbar inkl. Memory-Funktion für Fahrersitz
                          Wagenheber
                          Winterräder: 5-Parallelspeichen Design (S-design), 20"

Als er vragen zijn hoor ik het graag!

Viele Grüße,
                          Sven

Oorspronkelijk geplaatst door Sven_bcn Bekijk Berichten
                          @Antonio: Wat betreft de luchtvering, die zit er op hoor! Onderdeel van het "S Line Sportpakket".

@josenjef: Die is er nog hoor Kennen wij elkaar?
                          Inderdaad, wij hebben ook een s line in bestelling en de luchtvering is standaard met een mogelijkheid om 15mm extra te laten zakken tov de klasieke luchtvering. Wat Toyota betreft hebben wij ook wat ervaring ... in Juni is de 1 jaar oude Toyota Landcruiser gestolen van mijn Pa in Zeebrugge. Op youtube staat er trouwens een filmpke waarbij een Toyota LC wordt gestolen op 1 minuut !! Onze Q7's gaan dan ook uitgerust worden met sateliet verbinding.
                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Beste Allen,

Mijn autoverzekering 'eist' een TT4 alarm op nieuwe Q7 etron (levering is binnen 2 weken)... mag wel na 9 maand wachten :-((
                            Zijn er hier mensen met ervaring met zulke alarmen? Ik las nogal veel problemen met die startonderbreker.. telkens enkele toetsen indrukken vooraleer je kan starten.. plezant is iets anders.

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Comment

• Metaxa dacht ik?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk Berichten
                                Beste Allen,

Mijn autoverzekering 'eist' een TT4 alarm op nieuwe Q7 etron (levering is binnen 2 weken)... mag wel na 9 maand wachten :-((
                                Zijn er hier mensen met ervaring met zulke alarmen? Ik las nogal veel problemen met die startonderbreker.. telkens enkele toetsen indrukken vooraleer je kan starten.. plezant is iets anders.

TT3 was voldoende voor ons. Hangen aan een centrale van Securitas.
                                Volgende mensen kan ik aanbevelen en komen eventueel bij je thuis of bij je dealer:
                                Telecom Service Provider • Managed Services • Device Services • Cafetariaplan • Proximus Business Partner

Comment

Beste Allen,

Dat is heel raar want een q7 e tron heeft geen starter dus die kan ook niet onderbroken worden

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Comment

Beste Allen,

Ik werd ook verplicht ze te nemen, bij AG en DVV allebei hetzelfde verhaal, vanaf een zeker bedrag eist een verzekering dat.
                                    Je zou je verzekerde waarde kunnen verlagen om eraan te ontsnappen denk ik...
                                    Vond het trouwens frappant dat ze voor elektrische auto's een uitzondering maken, op een Tesla moet het dus niet.

De garage heeft dat opgelost zodat die bij aflevering voorzien was van TT4 alarm.
                                    Dat zullen ze bij de Audi dealer ook wel kunnen fixen voor je.
                                    Twee drukknopjes, zo erg is het niet.

Proficiat met de wagen!

Comment

Beste Allen,

Hier een X5 XDrive40e en heb een week voor levering te horen gekregen van de makelaar dat TT4 niet meer moest voor een hybride. Verzekering is AG en is blijkbaar bij hen in die periode (loop van juli) veranderd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Wij hebben juist een TT4 laten installeren door securitas. Onze verzekeraar AG verplichte ons dit te doen.
                                        Kostprijs 970 euro btw inclusief. Is voor een Audi Q7 3.0tdi.
                                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Alvast bedankt aan allen voor jullie feedback!!
                                          Ik heb hier ondertussen ook feedback van de verzekering -> verplicht te installeren of geen TT4 en franchise van 5% bij diefstal.
                                          Nu kort gerekend.. als je de wagen verzekerd (zonder kortingen / pakketkortingen) dan kan je sowieso aan 5% meer dan de prijs die je betaald.. dus je bent eig. wel 100% gedekt.

Tevens ook een offerte ontvangen van Geotracer -> 995 EUR excl BTW -> iemand hier ervaringen mee?

@antonio: jij moet dus ook telkens 'knopjes' induwen vooraleer je vertrekt ;-((
                                          @Yeanke: bedankt voor de technische feedback. -> via Geotracer antwoordde ze mij het volgende: "Bij deze wagens gaan wij de startknop onderbreken, dit is ook goedgekeurd door INCERT de Belgische instantie die de keuring van de toestellen en installatie doet."
                                          -> Echter stel ik mij de vraag -> de startknop onderbreken? hoe leggen ze die auto dan stil als ze ermee weg rijden?

Bovendien als je 5% franchise neemt -> dan moet je heel die rimbram niet doen en bovendien 995 EUR uitsparen.. echter .. gemoedsrust bij diefstal? heb geen zin om nog eens 9 maand te wachten..
                                          Moeilijke keuze...

Comment

Working...
                                          X