Is die kwa hulpsystemen geavanceerder dan een Q7?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Q7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenIs die kwa hulpsystemen geavanceerder dan een Q7?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenDe zuivere hulpsystemen zijn hetzelfde dacht ik maar een SQ7 heeft standaard wel Adaptieve pneumatische S-sportophanging daar waar dit bij een gewone Q7 toch een supplementje is van een kleine € 2850 of zoiets..
Zoals bv een S3 ook al meer opties heeft, maar een hogere startprijs.
Mijnen maat heeft zijn Q7 gekocht in het begin met 2 jaar garantie.
Een tijdje nadien kreeg de Q7 3 jaar garantie, maar was de basisprijs gestegen met 600€.
Perceptie hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk BerichtenDat zal wel allemaal in de prijs verrekend zitten hoor.
Zoals bv een S3 ook al meer opties heeft, maar een hogere startprijs.
Mijnen maat heeft zijn Q7 gekocht in het begin met 2 jaar garantie.
Een tijdje nadien kreeg de Q7 3 jaar garantie, maar was de basisprijs gestegen met 600€.
Perceptie hé
Hebben ze die verlenging naderhand nog aangepast voor je maat?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenIs de Q7 op dit moment de wagen met de meeste/beste/meest uitgebreide hulpsystemen op dit moment? Of zijn er anderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenVoor € 600 kan je niet sukkelen natuurlijk.
Hebben ze die verlenging naderhand nog aangepast voor je maat?
Mijnen maat kon ook kiezen voor 3 jaar garantie door gewoon extra op te leggen.
Nu hebben de mensen geen keus meer en betalen ze 600€ meer maar krijgen ze een jaar extra garantie.
En nee, hij heeft dat zelf niet laten aanpassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk BerichtenIk denk dat je me verkeerd begrijpt.
Mijnen maat kon ook kiezen voor 3 jaar garantie door gewoon extra op te leggen.
Nu hebben de mensen geen keus meer en betalen ze 600€ meer maar krijgen ze een jaar extra garantie.
En nee, hij heeft dat zelf niet laten aanpassen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenStraks ene etron gaan afhalen, de collega heeft er 10 maanden op moeten wachten. Eindelijk!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Bon, daarnet gaan afhalen dus. We zijn stilaan verwend geraakt om nog echt onder de indruk te zijn denk ik. Ik vind deze Q7 wel cool, niet per se mooi. En de nieuwste gadgets zijn na 15 min spelen voor mij ook niet meer dan gadgets, maar de eigenaar is dolblij met z'n virtual cockpit, dat is al wat telt.
Jammer dat de garage niet de moeite nam om deze wagen met opgeladen batterij op te leveren, slechts heel kort elektrisch kunnen rijden dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenBon, daarnet gaan afhalen dus. We zijn stilaan verwend geraakt om nog echt onder de indruk te zijn denk ik. Ik vind deze Q7 wel cool, niet per se mooi. En de nieuwste gadgets zijn na 15 min spelen voor mij ook niet meer dan gadgets, maar de eigenaar is dolblij met z'n virtual cockpit, dat is al wat telt.
Jammer dat de garage niet de moeite nam om deze wagen met opgeladen batterij op te leveren, slechts heel kort elektrisch kunnen rijden dus.
Comment
-
Dat zag niemand aankomen. 2016 gaat de boeken in als het laatste jaar waar de zakelijke rijder nog even snel een (plug-in) hybride op kenteken liet zetten met een gunstig bijtellingstarief. Volgend jaar is het helemaal over. De NOS deed een Stichting Open Deur-onderzoek door te peilen bij leasemaatschappijen wat hun verwachtingen zijn voor het […]
Tja, een Hybride is sowieso duurder qua aankoopprijs, zonder gunstregime verdwijnt de interesse.
De reden waarom ik het hier post is dat de eigenaar van de Q7 e-tron me vandaag zei dat z'n A6 met CVT beter reed. Dan ook moeite hebben met parkeerplaatsen her en der, wat inherent is aan zo'n bakbeest, klinkt het alsof 'ie z'n aankoop een beetje beklaagd. Ik snap nog altijd z'n motivatie, namelijk het fiscale en de ruimte voor het gezin, maar het autorijden verdwijnt naar de achtergrond en soms is een kleinere auto dan ook een grotere luxe dan je aanvankelijk denkt.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichtenhttp://www.autoblog.nl/nieuws/leasem...-is-dood-94214
Tja, een Hybride is sowieso duurder qua aankoopprijs, zonder gunstregime verdwijnt de interesse.
De reden waarom ik het hier post is dat de eigenaar van de Q7 e-tron me vandaag zei dat z'n A6 met CVT beter reed. Dan ook moeite hebben met parkeerplaatsen her en der, wat inherent is aan zo'n bakbeest, klinkt het alsof 'ie z'n aankoop een beetje beklaagd. Ik snap nog altijd z'n motivatie, namelijk het fiscale en de ruimte voor het gezin, maar het autorijden verdwijnt naar de achtergrond en soms is een kleinere auto dan ook een grotere luxe dan je aanvankelijk denkt.
Komt er hier in België nog bij dat er geen korting "mag" gegeven worden op een Q7 e-tron. Ter indicatie, zo kost een SQ7 netto minder in aankoop dan een e-tron maar wordt zo door de (niet) fiscale aftrekbaarheid wel minder interessant.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Mensen zijn nu éénmaal zo, waar de centen te rapen vallen gaan ze naartoe. In Nederland nog meer dan hier denk ik dan zomaar. Is al jaren zo dat er geen Volvo V60 plugin Hybride of Mitsubishi Outlander PHEV nog aan de stekker hangt in Nederland maar de premies zijn destijds wel opgestreken...
Komt er hier in België nog bij dat er geen korting "mag" gegeven worden op een Q7 e-tron. Ter indicatie, zo kost een SQ7 netto minder in aankoop dan een e-tron maar wordt zo door de (niet) fiscale aftrekbaarheid wel minder interessant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Inderdaad, VAA is de dooddoener en in NL zal dat de BPM en "bijtelling" zijn, ge moet het mij niet uitleggen. Los daarvan, dit is toch weer geestig: http://www.autofans.be/nieuws/overhe...rides-michigan
Net nog een docu gezien over Noorwegen en zijn groen-gedachten-goed...vs olieontginning. Van een contradictie gesproken!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Lol!
Net nog een docu gezien over Noorwegen en zijn groen-gedachten-goed...vs olieontginning. Van een contradictie gesproken!
Comment
-
SQ7 EN E-TRON VAN DE LIJST
NIEUWE DIESELMOTOREN VOOR AUDI Q7
Audi heeft de Q7 door de WLTP-mangel gehaald. Het merk vervangt de bekende 3.0 TDI's door nieuwe exemplaren die voldoen aan de Euro 6D Temp-uitstootnormen.
Audi levert de Q7 sinds kort alleen nog maar met 3,0-liter TDI-dieselmotoren, zescilinders die tot op heden met 218 pk of met 272 pk beschikbaar waren. Dat tweetal is nu van de lijst verdwenen en het zijn de 45 TDI en de 50 TDI die er voor in de plaats komen.
Het motorengamma van Audi wordt sinds kort gekenmerkt door een nieuwe naamgeving, waarbij een getal de plaatsing op de leveringslijst aangeeft. De 45 TDI is in het geval van de Q7 tevens een 3,0-liter TDI, al levert het blok met 231 pk en 500 Nm meer vermogen dan zijn voorganger. De 50 TDI is een 286 pk en 620 Nm krachtige 3.0 TDI. Schakelen gaat in beide gevallen met een Tiptronic-transmissie met acht verzetten. De Q7 e-tron en de SQ7 zijn niet meer leverbaar.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment