Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda NSX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Honda NSX vs Nissan GT-R NISMO review with 0-60mph, 1/4-mile + brake test!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Honda NSX Type S debuteert met 600 pk en in beperkte oplage

De fabrikant bouwt slechts 350 exemplaren. 300 van hen voor de VS ...

De 3,5-liter twin-turbo V6 met drie elektromotoren krijgt extra tuning om het vermogen te verhogen tot 608 pk en een koppel van 667 Nm, wat een verbetering is van 27 pk en 21 Nm ten opzichte van de reguliere NSX met 581 pk en 646 Nm.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

KNALLEND AFSCHEID

HONDA NSX ZET RONDERECORD IN HERFST VAN ZIJN LEVEN

De tweede generatie Honda NSX staat op het punt autoland achter zich te laten, maar aan het eind van zijn carrière zet de hybride super-Honda nog even een ronderecord achter zijn naam.

Het is binnenkort over en uit voor de inmiddels zes jaar oude Honda NSX. Honda is inmiddels begonnen met het uitzwaaien van zijn hybride supersporter en heeft een speciale Type S-variant gepresenteerd om de auto een waardig afscheid te geven. Precies die NSX Type S helpt 'm in de herfst van zijn leven nog even aan een ronderecord op het Circuit van Long Beach in de Amerikaanse staat Californië. Het betreft een 3,2 kilometer lang stratencircuit, waarvan Honda's luxemerk Acura - dat de NSX in de Verenigde Staten verkoopt - niet geheel toevallig titelsponsor is.

Een Acura Type S met coureur Ricky Taylor achter het stuur heeft een ronde op het 11 bochten tellende Long Beach-circuit in 1:32:784 afgelegd. Bijna drie seconden rapper dan het vorige record dat in een reguliere NSX werd gereden. Daarmee mag Honda/Acura zijn NSX weer de snelste productieauto op het Amerikaans circuit noemen.

Comment

Alweer bijna afscheid van een prachtige wagen

Comment

Jammer dat het al gedaan is. Het design is nog altijd zeer fris en modern, vind ik.

Veel beter geslaagd dan de Corvette met middenmotor.
            Last edited by Bud Wijzer; 29/09/2021, 13:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
              Jammer dat het al gedaan is. Het design is nog altijd zeer fris en modern, vind ik.

Beel beter geslaagd dan de 2020 Fiero met middenmotor.
              even verbeterd

Comment

Working...
              X