Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford GT
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenKomaan mensen, ge moet toch toegeven dat deze nieuwe Ford GT er magnifiek uit ziet. En dat blauw kleurke past, maakt deze Ford nog knapper.
McLaren F1, 993, 550 Spyder, Countach, 300SL, 250GT bv.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtenhet woord magnifiek reserveer ik voor andere (oudere) supercars!
McLaren F1, 993, 550 Spyder, Countach, 300SL, 250GT bv.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenMisschien zit ik ook met een viruske want het interieur wordt ik ook niet warm of koud van. De rest van de auto wel. Is wel niet een auto die ik zou kopen zou ik het geld eraan kunnen geven. Er zijn andere sportwagens/supercars die veel knapper zijn. Maar toch vind ik deze Ford knap.Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenJa, eigenlijk wel. Gewoon knap is al genoeg.
Sorry kikie, ik ben ook een Ford liefhebber, maar achteraan gaan ze toch wat de mist in. Front en vooral de koplampen vind ik hemels, achterzijde en vooral opzij vind ik het wat te druk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
Hoog tijd voor een brilletje!
Sorry kikie, ik ben ook een Ford liefhebber, maar achteraan gaan ze toch wat de mist in. Front en vooral de koplampen vind ik hemels, achterzijde en vooral opzij vind ik het wat te druk.
Het vorig model is ook knap. Ze zijn allebei knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIn Gulf kleuren,
Comment
-
De Ford GT was de klapper van Detroit en behoort ook tot de fraaiste auto's van Genève. Helaas zullen we 'm voorlopig alleen op autoshows zien.
We hebben namelijk van een Ford-medewerker gehoord dat de Europese introductie van de auto pas eind 2016 is. Het is dan ook nog zo dat de auto slechts op een beperkt aantal Europese markten beschikbaar komt.
De nieuwe generatie van de GT heeft geen V8 meer onder de kap, maar een V6 Ecoboost met 'meer dan 600 pk'. Ford gebruikt in het kader van de gewichtsbesparing veel koolstofvezel voor de nieuwe GT.
Het gebruik van koolstofvezel heeft nog een extra reden: Ford wil snel ervaring opdoen met het materiaal, zodat ook de goedkopere modellen lichter kunnen worden door toepassing ervan.
Kort geleden is Ford al begonnen met gewichtsreductie door toepassing van alumnium in de goedkopere auto's. De belangrijke F-150 pick-up heeft bijvoorbeeld een body van aluminium gekregen. Door het lagere gewicht van die body daalt het verbruik van de auto.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment