Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford GT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
    Misschien zit ik ook met een viruske want het interieur wordt ik ook niet warm of koud van. De rest van de auto wel. Is wel niet een auto die ik zou kopen zou ik het geld eraan kunnen geven. Er zijn andere sportwagens/supercars die veel knapper zijn. Maar toch vind ik deze Ford knap.
    Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
    Ja, eigenlijk wel. Gewoon knap is al genoeg.
    Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
    Het aller, aller, aller enigste wat me een beetje tegenvalt zijn de koplampen. Ford is goe bezig.
    Wordt het de mustang of doorsparen voor deze ?

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
      Wordt het de mustang of doorsparen voor deze ?
      Oei. Ik ga het bij mijne Mondeo houden.

      Comment


      • #43
        zeker ook nie slecht.
        en redelijk exclusief.
        zie er zelden te koop staan

        Comment


        • #44
          We wisten al dat we nog wel even geduld moeten hebben voor de Ford GT, nu blijkt dat de auto ook een stuk onbereikbaarder wordt dan z'n voorganger.

          Dave Pericak, chef van Ford Performance, heeft namelijk aan Car&Driver verteld dat de nieuwe GT even duur als de Lamborghini Aventador zal worden. Die staat in Nederland voor 425.900 euro op de prijslijst.
          De vorige GT kostte zo'n 150.000 dollar en werd in totaal 4.000 keer gebouwd. Waarschijnlijk komen er van de nieuwe generatie niet meer dan 1.000 exemplaren als de productie eind 2016 start.
          De productie start zo laat omdat er nog flink wat ontwikkelingswerk gedaan moet worden. Het werken met koolstofvezel is nog behoorlijk nieuw voor Ford en dus moeten de ingenieurs daar nog de nodige ervaring in krijgen.
          Onder de kap van de nieuwe GT ligt een V6 Ecoboost, goed voor 'meer dan 600 pk'. Daarmee heeft de Ford 100 pk minder dan de dus even dure Aventador en zelfs 150 pk minder dan de SV-versie van die auto. De GT slaat echter terug met een flink lager gewicht.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #45
            Begin dit jaar toverde Ford tot grote vreugde van velen plotseling een nieuwe GT uit de hoge hoed. Inmiddels is de fabrikant in de VS begonnen met het testwerk op de openbare weg.

            In januari blies Ford op de autoshow van Detroit alles en iedereen omver met een concept-car van de nieuwe GT. Inmiddels heeft het merk in de VS de eerste prototypen de openbare weg op gestuurd en er is weinig moeite gedaan om de boel op traditionele manier te camoufleren.
            De provisorische manier waarop sommige delen van het bodywork zijn vastgezet, wijst er echter duidelijk op dat er nog een lange weg te gaan is voordat de nieuwe supercar op de markt komt. Het design is af, maar onderhuis moet er nog heel wat gebeuren, zo bleek ook toen we onlangs in Detroit van Ford wat meer te horen kregen over de auto.
            Leg je de foto's van de concept-car, naast die van de auto die je hier ziet, zie je dat koplamp- en achterlichtunits nog wachten op hun definitieve design. Verder zijn de buitenspiegels anders van vorm en heeft Ford de diffuser aan de achterkant weggelaten waardoor je rechtstreeks tegen het uitlaatsysteem en het differentieel aankijkt - plus aan de linkerkant een interessant on/off-knopje.
            Ford voorziet de nieuwe GT van een 3,5-liter Ecoboost-V6 met meer dan 600 pk. Geen V8 dus en dat is een bewuste keuze; Ford wil de V6 hiermee 'sexyer' maken, onder andere om dit blok te promoten in de F-150 pick-up. In dit traditionele segment kan de Amerikaanse consument maar moeilijk afscheid nemen van de old school-V8 en wordt de V6 Ecoboost vaak met de nek aangekeken.
            Ford neemt de tijd om de nieuwe GT, die gebruiktmaakt van veel koolstofvezel onderdelen, uit te kristalliseren. Het merk wil in de toekomst nog veel meer inzetten op het gebruik van lichtgewicht materialen, en de GT is daar een voorbode van. De auto komt volgens de berichten pas eind 2016 of zelfs begin 2017 op de markt en zal dan allesbehalve een koopje worden.





            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • #46




              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • #47
                ziet er een heel duur koetswerk uit
                www.peugeotforum.be

                Comment


                • #48
                  Ford heeft bekendgemaakt volgend jaar met de hagelnieuwe GT te gaan deelnemen aan Le Mans!

                  Ford presenteert als afsluiter van de week de GT in Le Mans-trim. Volgend jaar wil het merk - ter ere van de 50e verjaardag van de overwinning van Ford in 1966 - gaan deelnemen in de LM GTE Pro-klasse.
                  In 1966 wist Ford in Le Mans zowel de 1e, 2e als 3e plek in te nemen op het erepodium. Ook in de drie volgende jaren wisten de Amerikanen de winnende positie in te nemen. Verder wil Ford met de GT volgend jaar deelnemen aan alle wedstrijden van het World Endurance Championship en het Tudor United SportsCar Championship. Onder de kap komt een aangepaste versie van de 3,5-liter twinturbo EcoBoost V6 te liggen met een niet nader gespecificeerd vermogen.





                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • #49




                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                    Comment


                    • #50

                      Comment


                      • #51

                        Comment


                        • #52
                          Lelijk is dit niet, maar om voor ne Ford evenveel te vragen als ne Limbo, lijkt me toch niet zo een goed plan. Maar ze maken er maar 1000 stuks en die zullen ze bij de rijke Ford-fans wel kwijt geraken zeker?

                          Comment


                          • #53
                            Een Ford GT kan perfect concurreren met een Lambo, het is niet zomaar de eerste de beste Ford.
                            Het is een supercar met genoeg vermogen en zelfs de looks die beter bij een Lambo past dan een Huracan.

                            Comment


                            • #54
                              Come again???

                              Comment


                              • #55
                                Waar zit ik fout?

                                Dat is toch hetzelfde als zeggen dat een Lexus LFA ook geen concurrent is.

                                Comment


                                • #56

                                  Comment


                                  • #57
                                    'T is speciaal ,maar kan het smaken

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                      Waar zit ik fout?

                                      Dat is toch hetzelfde als zeggen dat een Lexus LFA ook geen concurrent is.

                                      de LFA is dan ook veel te traag om te concurreren met een lambo
                                      toch zeker met een aventador
                                      lets have some more member berries

                                      Comment


                                      • #59
                                        Met het geld van de LFA kon je wel bij Ferrari en Lambo een klasse hoger shoppen maar de prestaties van de LFA, 458 en LP560 liggen wel heel dicht bij elkaar.
                                        Ik denk dat er genoeg gelijkenissen zijn om te spreken van een concurrent, juist buiten prijs en motorlayout.

                                        Cijfers zijn allemaal wel van Wikipedia gehaald.

                                        LFA:
                                        4.805 cm3 9.000 (begrenzer @ 9.500 rpm)
                                        6-traps ASG 200 ms of 150 ms
                                        560 pk (412 kW) @ 8.700 rpm 480 Nm @ 6000 rpm
                                        1.480 kg 49,8:50,2 (voor:achter)
                                        325 km/h 3,7 sec. (officieel, zonder launch control)
                                        LP560:
                                        Motor 5.2L V10
                                        Kleppen per cilinder 4
                                        Vermogen in pk 560
                                        Koppel 540 Nm
                                        Brandstof Benzine
                                        Massa 1450 kg
                                        Verbruik 1:7
                                        Topsnelheid 325 km/h
                                        Sprint van stilstand
                                        tot 100 km/h
                                        3,4 sec
                                        458:
                                        Motor 4,5l V8
                                        Kleppen per cilinder 4
                                        Vermogen in pk 570
                                        Vermogen in kW 419
                                        Koppel 540 Nm
                                        Brandstof Loodvrije benzine
                                        Verbruik 13,7
                                        Topsnelheid 325 km/h
                                        Sprint van stilstand
                                        tot 100 km/h
                                        3,4 sec
                                        Voorlopig zeggen ze dat de Ford GT meer of rond de 600 pk meekrijgt, dat ligt in lijn met de 610 pk van de Huracan.
                                        Al zie ik het nog gebeuren dat ze er meer uit krijgen om dichter bij de 670 pk van de 488 te staan.
                                        Prijs zal waarschijnlijk ook in de buurt van de Italianen komen, tenzij ze een LFA'tje doen.

                                        Comment


                                        • #60
                                          Vanaf vandaag te bestellen, wees er snel bij jongens

                                          Comment

                                          Working...
                                          X