SsangYong plaagde al eerder met de Tivoli, nu weten we alle details van de compacte cross-over.
Het merk gaat lekker los in het persbericht: "De Tivoli heeft een dynamische urban look met een eigentijds silhouet, en omarmt de ritmische beweging van SsangYongs Nature-Born 3 Motion-designtaal, ritmisch, dynamisch en waardig."
Juist. SsangYong mikt met de Tivoli op auto's als de Renault Captur en Mazda CX-3. De Koreaan staat op 16-, 17- of 18-inch lichtmetaal. Onder de kap ligt een 1,6-liter benzinemotor met 124 pk en 157 Nm. Later volgt nog een eveneens nieuwe 1,6-liter turbodiesel.
De Tivoli heeft de beschikking over het zogenaamde Smart Steer-systeem. Dit biedt de keuze uit drie instellingen voor de gevoeligheid van de besturing: Normal, Comfort en Sport.
De cross-over biedt verder (al dan niet optioneel) uitrusting als spiegelkappen met carbonlook, smart key, parkeerhulp, airconditioning met twee klimaatzones, ondersteuning voor HDMI en een achteruitrijcamera.
SsangYong meldt dat het 42 maanden heeft gedaan over de ontwikkeling van de Tivoli. Het merk heeft zo'n 350 miljard won (275 miljoen euro) geïnvesteerd in het project.
De Tivoli beleeft z'n Europese debuut op de salon van Genève in maart. Voor de zomer verschijnt de auto bij de dealers.
Het merk gaat lekker los in het persbericht: "De Tivoli heeft een dynamische urban look met een eigentijds silhouet, en omarmt de ritmische beweging van SsangYongs Nature-Born 3 Motion-designtaal, ritmisch, dynamisch en waardig."
Juist. SsangYong mikt met de Tivoli op auto's als de Renault Captur en Mazda CX-3. De Koreaan staat op 16-, 17- of 18-inch lichtmetaal. Onder de kap ligt een 1,6-liter benzinemotor met 124 pk en 157 Nm. Later volgt nog een eveneens nieuwe 1,6-liter turbodiesel.
De Tivoli heeft de beschikking over het zogenaamde Smart Steer-systeem. Dit biedt de keuze uit drie instellingen voor de gevoeligheid van de besturing: Normal, Comfort en Sport.
De cross-over biedt verder (al dan niet optioneel) uitrusting als spiegelkappen met carbonlook, smart key, parkeerhulp, airconditioning met twee klimaatzones, ondersteuning voor HDMI en een achteruitrijcamera.
SsangYong meldt dat het 42 maanden heeft gedaan over de ontwikkeling van de Tivoli. Het merk heeft zo'n 350 miljard won (275 miljoen euro) geïnvesteerd in het project.
De Tivoli beleeft z'n Europese debuut op de salon van Genève in maart. Voor de zomer verschijnt de auto bij de dealers.
Comment