Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben ik de enige die het geen geslaagde facelift vind? Voorkant is er wel op vooruit gegaan met de lichten.
Nu die achterkant.... die achterlichten zijn zwaar oversized en geven de auto wat een koreaanse kont. Ook het knikje in de achterbumper met m-pakket (het is toch m-pakket?) onderaan is vrij storend.
De voorbumper vind ik ook minder sportief. Nee ik vind het niet echt geslaagd buiten de voorlichtunits.
Voor de één of andere manier vind ik de 5-deurs knapper dan de 2-deurs, wat normaal gezien andersom is. Deze met de juiste aankleding, velgen, kleur en een beetje verlaagd en je hebt een prachtig, redelijk goedkope, auto.
Amai, gelukkig heb ik nog snel een pre facelift besteld, wat een enorm lelijke achterkant!! Vind persoonlijk de huidige versie een stuk mooier! Het enige spijtige is dat je toen geen full LED kon bestellen en nu wel..
Ontzettend mooie en geslaagde facelift. Liefde op het eerste gezicht. Ik heb de pre-facelift 1-serie nooit mooi gevonden. Rare koplampen en anonieme achterlichten die mij deden denken aan een VW Polo. Ook de nieuwe M-Sport velgen vind ik prachtig..
Dit gaat het worden (Y)
Ontzettend mooie en geslaagde facelift. Liefde op het eerste gezicht. Ik heb de pre-facelift 1-serie nooit mooi gevonden. Rare koplampen en anonieme achterlichten die mij deden denken aan een VW Polo. Ook de nieuwe M-Sport velgen vind ik prachtig..
Dit gaat het worden (Y)
I share your opinion, achterkant deed me ook altijd aan een Polo denken. En de koplampen aan Droopy
Comment