Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Afschuwelijke kont , precies een Toyota Auris, bah.....veel te veel lijnen die niets met elkaar te maken hebben.
Designteam zat precies zonder inspiratie.
De foto van de vrouw achterin ... Hoe groot is die vrouw? En hoe staat de voorste stoel ingesteld?
Maar het geeft in ieder geval de indruk dat hij best ruim is achterin. Ik heb zelf ook opgemerkt dat een A3 qua knie- en hoofdruimte niet moet onder doen voor een Mercedes C of BMW 3, dus 't zou wel kunnen kloppen
Het komt uit dit fotoalbum, waar ook 4 andere auto's getest werden. Je kan daarmee vergelijken.
BMW launches the latest edition of the 1 Series with a fresh design and new engines.The compact car has sold almost 2 million units since its launch 11 years...
Tiens. Ik vind met name net die achterkant best meevallen
2014 BMW (F31) 335 d 2011 Mini One D 2007 Kawasaki ZX6R 1997 Honda VFR
1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R
Vandaag een 1 Serie LCI Urban gekruist. Amai, dat is een mooie wagen met pakken presence. Zag van ver een stoere BMW aankomen maar kon hem niet thuis brengen. Toen ik besefte dat het 'maar' een 1 was was hij al voorbij. Die facelift maakt hem erg 'volwassen' en klassevol.
Benieuwd of de M versie dezelfde uitstraling heeft als die Urban.
Vandaag een 1 Serie LCI Urban gekruist. Amai, dat is een mooie wagen met pakken presence. Zag van ver een stoere BMW aankomen maar kon hem niet thuis brengen. Toen ik besefte dat het 'maar' een 1 was was hij al voorbij. Die facelift maakt hem erg 'volwassen' en klassevol.
Benieuwd of de M versie dezelfde uitstraling heeft als die Urban.
Het Japanees/Koreaans aandoende uiterlijk is zeker een pluspunt aangezien dit staat voor Kwaliteit. Jammer dat zich dit hier ook niet vertaald in een waarborg van 5/7 jaar.
Het Japanees/Koreaans aandoende uiterlijk is zeker een pluspunt aangezien dit staat voor Kwaliteit. Jammer dat zich dit hier ook niet vertaald in een waarborg van 5/7 jaar.
Stel u dat voor, 7 jaar garantie op een BMW
Misschien in een parallel universum, maar niet hier.
ik heb speciaal op de LCI gewacht met bestellen omdat ik de vorige altijd de mindere voorkant heb gevonden van alle Bmw modellen.
nu staat hij mij echt aan zeker met het M-Pakket
het is wel zo, smaken verschillen die een pre lci hebben vinden die mooi die er nu ene bestellen zullen de huidige weer mooier vinden en zo ieder zijn mening.
ik heb datzelfde gevoel bij de 3 reeks voor mij was de e90 zeer mooi en de F30 is een pak minder daarbij vind ik de huidige 5 dan weer top altijd met een M pakketje weliswaar.
Ge hebt gelijk, ik had nooit gedacht een 1 serie te kopen, vondt ze wel iets hebben maar die snuit was erover voor mij. Nu is het model subliem. Kan niet wachten op de mijne , levering eind juni , wanneer gij ?
Comment