Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van F20addicts

Oorspronkelijk geplaatst door Roby_Croatia
    Hello from Croatia

So just want so share with you guys a project that have been done

Its F21 LCI 120d xdrive

Car come brand NEW in our local dealer Tomic&Co

First car went to be protected with ceramic outside and inside (direct from our dealer)

Then we have instal these parts on car, car have only 220km so it was all clean and i was realy enjoy in instalation:

KW suspensions DDC coilovers

Supersprint Exhaust Systems complete DPF off exhaust

Wagner Tuning intercooler

Rieger Tuning front spoiler

K&N panel filter

Wiechers carbon strut bar

OEM BMW sport brakes (come with car)

OEM BMW styling 624 polished wheels

SM Chiptuning

Comment

• Zonde dat die tips er zo ver uitkomen, anders wel dikke kar.

Comment

• Ik twijfel ook nog om zulk een Rieger (Kerscher) splitter te plaatsen, vond het mooier op een pre lci.
        Last edited by ; 31/08/2016, 11:28.

Comment

• Voorlopig alleen voor China!!!

De voor China bedoelde sedanversie van de BMW 1-serie is eindelijk uitgebreid op de foto gezet.

Eind november konden we de eerste foto's van de 1-serie Sedan al laten zien, maar die waren niet van al te beste kwaliteit. Vandaag toont BMW de aanvulling op het Chinese aanbod in een uitgebreidere fotoserie.

Vergis je niet; hier staat niet zomaar 'onze' 1-serie met een kontje eraan. Onderhuids is dit namelijk een 2-serie Active Tourer, en dat betekent dat de auto voorwielaandrijving heeft. Eenzelfde lot ondergaat ook de voor Europa bedoelde volgende generatie van de 1-serie. Qua uiterlijk heeft de 1-serie Sedan duidelijk een groot voorbeeld in de 3-serie. Vooral de achterkant lijken op een te heet gewassen exemplaar van zijn grotere broer.

Hoewel de auto ook al eens op ons continent opdook, lijkt het onwaarschijnlijk dat we deze 1-serie Sedan hier terug zullen vinden. Twee jaar geleden werd de Europese 1-serie gefacelift en een volledig nieuwe generatie maakt waarschijnlijk pas volgend jaar op z'n vroegst zijn opwachting.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• yea right... als je die laatste foto mag geloven heeft die mini sedan meer plaats achteraan dan de 3 serie...
            lets have some more member berries

Comment

• Chinese markt he, dus ik zou daar niet in verschieten.

Comment

• Europa is dan ook het enige continent waar mensen veel geld neerleggen voor een auto waarin je vanachter niet eens fatsoendelijk kan zitten
                wel geslaagd die Chinese 1 reeks.

Comment

• Nog een paar pics,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Voorwielaandrijving of niet... ik vind hem mooi.
                    Nu zie ik die voorwielaandrijving niet als nadeel. Zo'n auto zou ik kopen als tweede wagen en m'n vrouwtje zal tevreden zijn met voorwielaandrijving in de sneeuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Voorwielaandrijving of niet... ik vind hem mooi.
                      Nu zie ik die voorwielaandrijving niet als nadeel. Zo'n auto zou ik kopen als tweede wagen en m'n vrouwtje zal tevreden zijn met voorwielaandrijving in de sneeuw
                      Ewel ik ook, willen we een petitie starten en opsturen naar Bornem ?
                      Trouwens : zou er iemand kunnen vertellen wat links op de kofferklep staat ?
                      En: zou de doorsnee Chinees dat kunnen lezen/begrijpen naast de versnellingspook : Off, SPORT, ECO PRO , da's toch geen chinees ?

Comment

• Ergens is het toch wel jammer dat de komende 1-reeks in 2019 geen achterwielaandrijving meer zal hebben. De klanten die dat absoluut wel nog willen, gaan ze richting 2 Coupé en hoger duwen.

Artikel:
                        Ohne Reihensechser, ohne Hinterradantrieb: Der neue BMW 1er hat ein neues Antriebskonzept und viele technische Neuerungen. Fahrbericht!

Renders:
                        Das Internetportal zum Thema Auto. Hier finden Sie Testberichte, Kaufberatung und mehr als 700.000 Autos im Automarkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                          Kunnen die zagers svp hun "ploat af zetten" , amai zeg. Als het voor u niet mooi is, great, maar daar zo blijven over janken. Give it a rest, it's just a car.
                          Hou nog wat over om te janken over andere auto's

In ieder geval, hier de mijne vandaag afgeleverd. Tof bakske ! Content.

Niets mis mee.

Comment

• Scheune! Toffe velgen ook, dat interieur zou'k is moeten zien. Da's gewaagder zo in't rood.

Comment

• Nieuwe pics van de Chinese 1 Sedan, not bad at all !

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3

Ewel ik ook, willen we een petitie starten en opsturen naar Bornem ?
                                  Trouwens : zou er iemand kunnen vertellen wat links op de kofferklep staat ?
                                  En: zou de doorsnee Chinees dat kunnen lezen/begrijpen naast de versnellingspook : Off, SPORT, ECO PRO , da's toch geen chinees ?
                                  Kan de doorsnee chinees een BMW kopen?
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Tenslotte nog een kleine facelift,

De huidige 1-serie is sinds 2011 op de internationale verkooplijsten te vinden en werd twee jaar geleden gefacelift. Nu is het tijd voor een tweede dosis frisse energie.

Van een echte facelift is geen sprake, hoewel BMW spreekt over "de nieuwe 1-serie". Wat BMW wel doet, is het lanceren van nieuwe speciale uitvoeringen en het op detail perfectioneren van zijn kleinste model.

De 1-serie is vanaf september leverbaar in de nieuwe uitvoeringen Edition Sport Line Shadow, Edition M Sport Shadow en Edition Shadow. Die laatste is alleen bestemd voor de M140i en is te herkennen aan een geheel zwarte grille en zwarte inzetstukken in de koplampunits. Ook zijn de achterlichten donkerder dan die van de reguliere versie.

Verder profiteert de 1-serie van twee nieuwe kleuren, Sunset Orange en Seaside Blye. Tevens zet BMW vijf nieuwe 17 en 18 inch grote wielen op de bestellijst. Het dashboard wordt opgewaardeerd en is voortaan iets meer op de bestuurder gericht. Voor het interieur zijn nieuwe materialen beschikbaar. Verder monteert BMW de laatste versie van zijn iDrive-infotainmentsysteem in de 2-serie, gekoppeld aan een 8,8 inch metend display.

Het motorengamma blijft uit dezelfde brede selectie bestaan als momenteel het geval is. Dat betekent dat de lijst met benzinemotoren begint bij de 109 pk sterke 116i en oploopt tot de 340 pk sterke M140i, mét of zonder xDrive. Op dieselvlak start de lijst bij de 95 pk sterke 114d, om te eindigen bij de 224 pk krachtige 125d.

Comment

Comment

• Is mn volgende droomwagen: manuele m140i rwd einde serie. in 2019 hopelijk nog te bestellen, anders einde 2018. Zeker niet de volgende 1 serie met fwd, heb nu 230 pk op de voorwielen, mag zeker niet meer zijn!

Zoals hier al aangehaald zeer jammer dat de volgende FWD zal worden. Reden te meer om nog dit model aan te kopen.
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X