Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het is juist spijtig dat een 1-serie FWD wordt, aangezien dit een compacte en vrij lichte wagen is, die ge dus goed kunt smijten.
    Maak dan liever een 5-serie FWD, da's toch lomp.
    Ben benieuwd wat ze dan gaan doen met een M135i, een A45 AMG achterna gaan waarschijnlijk.

Comment

2reeks coupé blijft RWD

krijd ook liefst met RWD maar FWD heeft ook voordelen (gewicht, betere tractie bij regen, neutraler op de limiet en kost) en met de 2002-2007 Coopertjes heeft bmw bewezen dat ze ook leuke FWDers kunnen maken

Comment

gezien op het salon met het m pakket en is zeker de mooiste 1 reeks tot dusver alles klopt gewoon.

Comment

Gister voor het eerst in het echt gezien. Zonder meer de mooiste 1 serie ooit gebouwd. Dit wordt de opvolger van mijn 2011 E81 118i!
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Dat ze maar alle 4cilinder diesels van bmw FWD maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
              Voorlopig blijft de 1 dus rwd en dat maakt hem nog altijd uniek. Mss moeten we volgende keer eens een audi a3 of golf even hard onder de loep nemen. Al lijkt daar weinig te veranderen. Nog maar zelden zo veel kritiek gelezen over lichtblokken en andere details.
              een golf zou ik niet onder de loep nemen ter vergelijk met een 1 serie daar kan ik van meespreken puur op kwaliteit dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichten
                een golf zou ik niet onder de loep nemen ter vergelijk met een 1 serie daar kan ik van meespreken puur op kwaliteit dan
                Bedoelt ge dan dat een 1-Serie kwalitatiever is dan een Golf?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                  Het is juist spijtig dat een 1-serie FWD wordt, aangezien dit een compacte en vrij lichte wagen is, die ge dus goed kunt smijten.
                  Maak dan liever een 5-serie FWD, da's toch lomp.
                  Ben benieuwd wat ze dan gaan doen met een M135i, een A45 AMG achterna gaan waarschijnlijk.
                  een 5 serie met M-pakket is zeker niet lomp voor zijn klasse en rijd ook niet lomp maar ga die zeker niet van voor aandrijven!!

Comment

een 5 serie met M-pakket is zeker niet lomp voor zijn klasse en rijd ook niet lomp maar ga die zeker niet van voor aandrijven!!
                    De huidige generatie bmw's rijden zogoed als allemaal lomper. Daar waar bmw het verschil maakte zijn ze nu kwijt.

Comment

Ik zeg niet dat hij het lompst in zijn klasse is, maar dat kunt ge niet vergelijken met een 1-serie.
                      En daarbij, ik denk dat meer eigenaars van een 1-serie sportief rijden dan eigenaars van de zoveelste 520d.
                      Heb zelf al met een F10 520d gereden, toen ik nog met een E81 118d (gechipt) reed, en mijn conclusie is dat zo'n F10 is echt wel lomp is.
                      Is in principe appelen met peren vergelijken, maar wie boeit het van de 5-serie eigenaars dat een 5-serie RWD is (buiten die paar liefhebbers die met een 530d rondbollen).
                      En een 520d gaat er een A6 2.0 TDI echt niet afrijden ze omdat hij RWD zou zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      De huidige generatie bmw's rijden zogoed als allemaal lomper. Daar waar bmw het verschil maakte zijn ze nu kwijt.
                      Mee eens.

Comment

Bedoelt ge dan dat een 1-Serie kwalitatiever is dan een Golf?
                        je dat weet ik wel heel zeker bij ons gaat deze zomer de golf eruit en komt terug een 1reeks hij dient maar als 2 de wagen maar die mag ook naar onze zin zijn

Comment

je dat weet ik wel heel zeker bij ons gaat deze zomer de golf eruit en komt terug een 1reeks hij dient maar als 2 de wagen maar die mag ook naar onze zin zijn
                          Golf is even kwalitatief als een 1-serie ze. 'T is nu niet dat een 1-serie zo perfect afgewerkt was.

Comment

Golf is even kwalitatief als een 1-serie ze. 'T is nu niet dat een 1-serie zo perfect afgewerkt was.
                            je moet eens kijken hoe de deuren bij een golf in het koetswerk zitten vooral de achterste en dan schuin een verhoogde inrit inrijden dan hoor je ze wringen
                            en als je geen elec. ramen hebt achter dan zakken die vanzelf naar beneden dat heeft bij mij met kwaliteit te maken en dan spreek ik niet over de motor

Comment

Ik zeg niet dat hij het lompst in zijn klasse is, maar dat kunt ge niet vergelijken met een 1-serie.
                              En daarbij, ik denk dat meer eigenaars van een 1-serie sportief rijden dan eigenaars van de zoveelste 520d.
                              Heb zelf al met een F10 520d gereden, toen ik nog met een E81 118d (gechipt) reed, en mijn conclusie is dat zo'n F10 is echt wel lomp is.
                              Is in principe appelen met peren vergelijken, maar wie boeit het van de 5-serie eigenaars dat een 5-serie RWD is (buiten die paar liefhebbers die met een 530d rondbollen).
                              En een 520d gaat er een A6 2.0 TDI echt niet afrijden ze omdat hij RWD zou zijn.

Mee eens.
                              Het gaat zich mij hoe men dat hier dan uitlegt doe de fwd maar op een 5 reeks lijkt mij een vreemde uitspraak
                              ik kan begrijpen het is inderdaad dat een E60 scherper is dan een F10 maar we hebben daar wat comfort voor gekregen en dat is hier op onze Belgische wegen mooi meegenomen.
                              en 5 rijders weten meer dan de 1 rijders dat die achter trekt want een 1 reeks is meer voor het vrouwelijk cliënteel die enquête is al door BMW Duitsland uitgevoerd vandaar dat hun besluit meegespeeld heeft voor fwd voor de 1in de toekomst.
                              en waarom zou alleen een 530 achter mogen trekken een 520 heeft ook al 190pk jaren terug had enkel de 530d zoveel
                              je zegt dat die lomp is, als die voor moet trekken word die pas lomp nog meer gewicht op de voortrein de 50/50 gewichtsverdeling naar de haaien dan gaat heel je rijplezier wat je nu nog hebt weg.
                              Ik kan het ook niet helpen dat de 1 fwd krijgt maar dat los je niet op door het naar de 5 reeks te schuiven en zoals hier ook al geschreven alle 4 cil moeten dan maar fwd krijgen.
                              Bij mogen ze allemaal voor sturen en achter trekken of op de 4 wielen.

Comment

Er is nog steeds verschil tussen een viercilinderke met 190pk en een zescilinder met meer longinhoud met 190pk.
                                BMW X5 45e

Comment

De LCI staat nog niet in de showroom en der wordt hier al geklaagd over de volgende generatie en FWD. Maakt precies toch wel emoties los zo'n 1-reeks

Comment

goed zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Er is nog steeds verschil tussen een viercilinderke met 190pk en een zescilinder met meer longinhoud met 190pk.
                                      je hebt gelijk maar dat wil niet zeggen dat ze beide achterwielaandrijving mogen hebben

Comment

Allemaal overstappen naar Alfa Romelo. Die gaat verscheidene modellen met RWD produceren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollll Bekijk Berichten
                                          gezien op het salon met het m pakket en is zeker de mooiste 1 reeks tot dusver alles klopt gewoon.
                                          Geen foto's?

Comment

Working...
                                          X