Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    En jij beweert van jezelf een laag IQ te hebben?
    Dat is geen bewering, dat is een feit. En zoals je al zelf, waarschijnlijk sarcastisch, aanhaalt kun je dat heel goed uit mijn vorige post uithalen.

En, toch kunt ge da doen met dieje BMW, .... nah.
    Last edited by ; 25/01/2015, 14:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
      Kunt ge da vertragen want da gaat te rap voor mijn laag IQ verstand.
      gaat op de pagina van BMW zelf ook, dan kunt ge het zelf kiezen

Comment

• Fantastisch! Echt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          En jij beweert van jezelf een laag IQ te hebben?
          ik heb de zin al meermaals herlezen. Schitterend gewoon!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
            ik heb de zin al meermaals herlezen. Schitterend gewoon!
            Ja, ik ook en ik weet nog altijd niet of het sarcastisch bedoeld is of gemeend.

lol

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                  Ja, ik ook en ik weet nog altijd niet of het sarcastisch bedoeld is of gemeend.

lol
                  Er stond toch een smiley achter hé kikie, de rest denk je er maar bij
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Zelfs een 116d'tje krijg ik dwars. Allez, het lag wel wat natjes.

Comment

• Je kunt niet geloven hoeveel goesting ik heb in een BMW 1-serie.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Die 120d xDrive staat wel héél hoog op zijn poten Dat kan het rijgedrag toch niet ten goede komen.
                              Senna, Driven To Perfection

Comment

• Waarom zetten ze eigenlijk die xDrive modellen zo hoog op hun poten? Tis nu niet dat dat plots jeeps zijn geworden hé
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Xdrive staat altijd een cm hoger. Heeft dat niet iets te maken met die aandrijfas voor de voorste wielen? Dunno.

Comment

• Dat is dus de reden voor mij dat ik nooit een Xdrive zal kopen of overwegen, met dat ze zo hoog op hun poten staan.
                                    Om gemakkelijker door de sneeuw en modder te ploeteren? Echt spijtig.

Comment

• "Zo hoog", maar het is maar de vraag of de wegligging daar zo zwaar door geraakt wordt, dat zou ik betwijfelen.

Bovendien is vierwielaandrijving in meerdere situaties dan enkel sneeuw handig, ook bij zwaar regenwaar is de extra aandrijving nuttig.

Veel hangt er vanaf natuurlijk waar je met de wagen allemaal naartoe mee rijdt, in Vlaanderen misschien minder nodig, maar als je vaak richting Ardennen en verder moet rijden lijkt me dit zeker zijn nut te hebben.

Comment

• De xDrive staat idd hoog op z'n poten,wat ik ook niet knap vind. Maar... dat is heel eenvoudig op te lossen met een verlaging. Ik heb mijn 530d xDrive verlaagd met een AC Schnitzer verlaging, en ben daar zeer tevreden van. Ondertussen heb ik 150k km op de teller, en nog niks van problemen gehad. Ook rijd ik in de zomer met spacers achteraan, wat ze mij ook afgeraden hebben ivm snellere slijtage van lagers, maar ook daar tot vandaag geen probleem.

Zo was 'm voor de verlaging. Net zoals jullie zeggen is het idd net een SUV, gewoonweg verschrikkelijk...

Na een investering van € 1000,- bij Davo in Tongeren, is 'm nu al 4 jaar en 150k km zo...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zelfs in wintermodus vind ik 'm dik door de verlaging.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X