Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe zit het met verlagingsveren en de M adaptieve ophanging? M'n concessie beweerde dat de M performance veren niet voor een verlaging zouden zorgen?? Strange.

Comment

• ^
      1000€ voor alleen veren ?!
      Of hebben ze de dempers ook vervangen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Hoe zit het met verlagingsveren en de M adaptieve ophanging? M'n concessie beweerde dat de M performance veren niet voor een verlaging zouden zorgen?? Strange.
        Ik heb Eibach veren op de adaptieve ophanging van onze 125d.
        Geen enkel probleem & die verlagen wel degelijk een paar cm.

Comment

• Ik heb ook de adaptieve ophanging, en dat werkt nog steeds perfect.
          Het was idd € 1000,- incl. BTW en plaasting van enkel de veren. In deze prijs is een nieuwe uitlijning inbegrepen, want je moet terug naar de keuring.

Bij is 'm vooraan 25mm en achteraan 30mm verlaagd.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Ik heb ook de adaptieve ophanging, en dat werkt nog steeds perfect.
            Het was idd € 1000,- incl. BTW en plaasting van enkel de veren. In deze prijs is een nieuwe uitlijning inbegrepen, want je moet terug naar de keuring.

Da's belachelijk duur zelfs met een uitlijning inbegrepen.

Comment

Is het niet omgekeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lectra Bekijk Berichten
                Da's belachelijk duur zelfs met een uitlijning inbegrepen.
                Naar 't schijnt is er heel veel werk aan, en dan vooral de achterste veren omdat de ganse achterbank eruit moet.
                Tja, bij ACS ben ik steeds tevreden, en weet je ook dat de BMW-garantie niet komt te vervallen. Als je een auto koopt van 80k euro, dan zal het op die paar honderd euro ook niet steken zekers.

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Is het niet omgekeerd?
                Neen.
                OO 00 OO

Comment

Neen.
                  Straf, normaal is het altijd omgekeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Straf, normaal is het altijd omgekeerd.
                    Dat de achterbank eruit moet om andere veren te steken vind ik ook straf.

Comment

• Was bij de 7 ook zo.
                      OO 00 OO

Comment

• vandaag offerte laten maken voor 116d maar heb er ook maar de 118d bij gevraagd want de twijfel is nog groot
                        je kan hem niet testen want er komt voorlopig geen 3 cilinder binnen zelfs in het test centrum hebben ze er gene staan.
                        dus of het zekere voor het onzekere en een 4 cilinder nemen voor een kleine 2000€ meer of het risico nemen en geloven dat die naar mijn zin loopt.
                        ik dacht nog hem te gaan testen in de mini helpt misschien om de juiste beslissing te nemen.
                        je mag eigenlijk samenvatten dat Bmw een 3 cilinder introduceert op de facelift 1 maar er bij de introductie gene te bespeuren valt.en ver daarna ook niet kan pas in mei eentje testen!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichten
                          vandaag offerte laten maken voor 116d maar heb er ook maar de 118d bij gevraagd want de twijfel is nog groot
                          je kan hem niet testen want er komt voorlopig geen 3 cilinder binnen zelfs in het test centrum hebben ze er gene staan.
                          dus of het zekere voor het onzekere en een 4 cilinder nemen voor een kleine 2000€ meer of het risico nemen en geloven dat die naar mijn zin loopt.
                          ik dacht nog hem te gaan testen in de mini helpt misschien om de juiste beslissing te nemen.
                          je mag eigenlijk samenvatten dat Bmw een 3 cilinder introduceert op de facelift 1 maar er bij de introductie gene te bespeuren valt.en ver daarna ook niet kan pas in mei eentje testen!!!
                          Heb een testrit gedaan met een active tourer 16i. Dat was de 3 cilinder. Op zich rijdt dat niet slecht. Merkte niet veel verschil met de 16i met 4 cilinders.

Comment

• kan ik wel inkomen 16i maar de 16d lijkt me iets moeilijker om op een 4 cilinder te laten lijken.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            Heb een testrit gedaan met een active tourer 16i. Dat was de 3 cilinder. Op zich rijdt dat niet slecht. Merkte niet veel verschil met de 16i met 4 cilinders.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Comment

• Toch een knappe wagen geworden hoor^^.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• De lichten lijken me achteraan toch vrij groot...
                                          BMW 420dA : >>>

Comment

Working...
                                          X