Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F20/F21 1 Reeks LCI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenMooi! Maar een 120d met twee pîjpjes
Comment
-
Niet mis.
Wel veel verschil, maakt de huidige daardoor sneller gedateerd.
Comment
-
Ben ik de enige die het geen geslaagde facelift vind? Voorkant is er wel op vooruit gegaan met de lichten.
Nu die achterkant.... die achterlichten zijn zwaar oversized en geven de auto wat een koreaanse kont. Ook het knikje in de achterbumper met m-pakket (het is toch m-pakket?) onderaan is vrij storend.
De voorbumper vind ik ook minder sportief. Nee ik vind het niet echt geslaagd buiten de voorlichtunits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenMooi! Maar een 120d met twee pîjpjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEven mee met uw tijd gaan hé. Dat de dubbele uitlaatjes bij BMW enkel voorbehouden waren voor de zescilinders ligt al even achter ons hoor.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenEen 220d, 320d 420d hebben allemaal standaard een enkel pijpje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenEen 220d, 320d 420d hebben allemaal standaard een enkel pijpje.
Comment
-
Ontzettend mooie en geslaagde facelift. Liefde op het eerste gezicht. Ik heb de pre-facelift 1-serie nooit mooi gevonden. Rare koplampen en anonieme achterlichten die mij deden denken aan een VW Polo. Ook de nieuwe M-Sport velgen vind ik prachtig..
Dit gaat het worden (Y)sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenOntzettend mooie en geslaagde facelift. Liefde op het eerste gezicht. Ik heb de pre-facelift 1-serie nooit mooi gevonden. Rare koplampen en anonieme achterlichten die mij deden denken aan een VW Polo. Ook de nieuwe M-Sport velgen vind ik prachtig..
Dit gaat het worden (Y)
Comment
Comment