Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Comment

Comment

Bron foto's: BMW Press

Comment

Super! Nog beter dan de eerste foto,s. Veel volwassener.

Comment

Mooi! Maar een 120d met twee pîjpjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
              Ziet er super uit en zoveel beter ! Lang leve de 135 ! Een super bmw ! The real thing !

Comment

Niet mis.
                Wel veel verschil, maakt de huidige daardoor sneller gedateerd.
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Knap!

Comment

Ben ik de enige die het geen geslaagde facelift vind? Voorkant is er wel op vooruit gegaan met de lichten.
                    Nu die achterkant.... die achterlichten zijn zwaar oversized en geven de auto wat een koreaanse kont. Ook het knikje in de achterbumper met m-pakket (het is toch m-pakket?) onderaan is vrij storend.
                    De voorbumper vind ik ook minder sportief. Nee ik vind het niet echt geslaagd buiten de voorlichtunits.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                      Even mee met uw tijd gaan hé. Dat de dubbele uitlaatjes bij BMW enkel voorbehouden waren voor de zescilinders ligt al even achter ons hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Even mee met uw tijd gaan hé. Dat de dubbele uitlaatjes bij BMW enkel voorbehouden waren voor de zescilinders ligt al even achter ons hoor.
                        Een 220d, 320d 420d hebben allemaal standaard een enkel pijpje.
                        2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                        2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                        2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                        2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Miljaar. Dat is echt een knappe 1-serie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                            Met de fl op komst komt daar verandering in.

Comment

Voor de één of andere manier vind ik de 5-deurs knapper dan de 2-deurs, wat normaal gezien andersom is. Deze met de juiste aankleding, velgen, kleur en een beetje verlaagd en je hebt een prachtig, redelijk goedkope, auto.

Comment

Amai, gelukkig heb ik nog snel een pre facelift besteld, wat een enorm lelijke achterkant!! Vind persoonlijk de huidige versie een stuk mooier! Het enige spijtige is dat je toen geen full LED kon bestellen en nu wel..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                                  Ja, en dan?

Comment

10x beter dan dat vorig misbaksel.. in alle opzichten. Na 3 jaar een E87 gereden te hebben vond ik de F20 een serieuze miskloon

Comment

Ontzettend mooie en geslaagde facelift. Liefde op het eerste gezicht. Ik heb de pre-facelift 1-serie nooit mooi gevonden. Rare koplampen en anonieme achterlichten die mij deden denken aan een VW Polo. Ook de nieuwe M-Sport velgen vind ik prachtig..
                                      Dit gaat het worden (Y)
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                        Ontzettend mooie en geslaagde facelift. Liefde op het eerste gezicht. Ik heb de pre-facelift 1-serie nooit mooi gevonden. Rare koplampen en anonieme achterlichten die mij deden denken aan een VW Polo. Ook de nieuwe M-Sport velgen vind ik prachtig..
                                        Dit gaat het worden (Y)
                                        I share your opinion, achterkant deed me ook altijd aan een Polo denken. En de koplampen aan Droopy

Comment

Working...
                                        X