Oorspronkelijk geplaatst door krikke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F20/F21 1 Reeks LCI
Collapse
X
-
De nieuw achterlichten maken de auto volwassener. Geen idee wat het knapste is. Het is gewoon anders. Misschien, heel misschien zijn de pre facelift achterlichten toch niet iets knapper, iets sportiever en passen beter bij dit model. Aan de andere kant, lijken de nieuwe achterlichten, ...... duurder. Ik denk dat ik persoonlijk voor de nieuwe achterlichten zou gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNog een vergelijking nieuw en oud,
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenDe nieuw achterlichten maken de auto volwassener. Geen idee wat het knapste is. Het is gewoon anders. Misschien, heel misschien zijn de pre facelift achterlichten toch niet iets knapper, iets sportiever en passen beter bij dit model. Aan de andere kant, lijken de nieuwe achterlichten, ...... duurder. Ik denk dat ik persoonlijk voor de nieuwe achterlichten zou gaan.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenHet blijft dus (voorlopig nog?) een achterwielaandrijver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenHet blijft dus (voorlopig nog?) een achterwielaandrijver.Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenHet (volledig) nieuwe model wordt voorwielaandrijver. Idem met de X1.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenBegrijp ik niet goed van BMW, de RWD van de 1 serie is een USP.
De meerderheid van de chauffeurs zal toch het verschil niet merken in het rijden, en voor de meerderheid maakt dit vermoedelijk ook niets uit, en zullen hem daar zeker niet voor laten staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenVermoed dat de ontwikkelingskost te duur is om te blijven handhaven (ken geen andere fabrikant die dergelijk kleine achterwielaandrijver aanbiedt), of op zijn minst is het een goede besparing in de fabricatiekost, en dus goed voor hun marges want ze verkopen hem uiteraard aan dezelfde prijs.
De meerderheid van de chauffeurs zal toch het verschil niet merken in het rijden, en voor de meerderheid maakt dit vermoedelijk ook niets uit, en zullen hem daar zeker niet voor laten staan.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja klopt, maar de ontwerpers zullen geen 2 kleine chassis' mogen ontwikkelen van hun bean counters
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenLiever een A klasse of A3. De 1 altijd lelijk gevonden.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Voorlopig blijft de 1 dus rwd en dat maakt hem nog altijd uniek. Mss moeten we volgende keer eens een audi a3 of golf even hard onder de loep nemen. Al lijkt daar weinig te veranderen. Nog maar zelden zo veel kritiek gelezen over lichtblokken en andere details.Last edited by cooper s; 18/01/2015, 20:08.
Comment
Comment