Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Geen foto's?
    mag je niet maken!

Comment

Geen foto's?
      http://www.bimmertoday.de/2015/01/16...rt-paket-05-2/

Comment

• Thx

Zeer knap, veel kans dat dit de opvolger wordt van de Mini

Comment

• Ik vind 'm ook heel mooi. Snuitje ziet er pakken beter uit, en met de achterkant is ook niets mis.

Comment

• Wel grote twijfel of ik voor een benzine of een diesel zou gaan.
            En welke motorisatie nog meer twijfel....

Comment

• Te configureren (zonder prijzen) op de site van bmw
              ook een mooie vergelijking tss oud en nieuw

Comment

Wel grote twijfel of ik voor een benzine of een diesel zou gaan.
                En welke motorisatie nog meer twijfel....
                Hangt van de km's af, maar ook van hoe je 'm gebruikt. Ik heb er lang over nagedacht, uiteindelijk toch nog voor een diesel gegaan.

Comment

• De nieuwe 1-serie heeft er altijd goed uitgezien, zelfs met de Polo achterlichten. De voorkant was inderdaad wat minder. Nu lijkt de 1-serie af te zijn. Echt de moeite.

Comment

Thx
                    Zeer knap, veel kans dat dit de opvolger wordt van de Mini
                    mmm. begin 2017 staat hier ook iets gepland om een Mini op te volgen... dit is een kanshebber.
                    2014 BMW (F31) 335 d
                    2011 Mini One D
                    2007 Kawasaki ZX6R
                    1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                    1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Ook gezien op het autosalon, zeer geslaagd met dat M-Pakketje.
                      Zowel vooraan als achteraan zijn de veranderingen een verbetering.
                      De veranderingen zijn inderdaad vrij ingrijpend. Vooraan waren er bij velen twijfels,die zullen bij de meeste personen nu verdwijnen. Dit is gewoon mooi Irl.
                      Achteraan is het verschil nog opvallender,hij oogt daar nu volwassener.ik vind het geslaagd.
                      Binnenin vond ik niet meteen grote veranderingen.
                      De 116d efficient dynamics word een1.5 3cilinder met een uitstoot van 89.
                      De nieuwe prijs..200euro duurder dan de huidige.
                      Officiele persvoorstelling salon van geneve. 3maart.
                      Lanceringsweekend in de garages.laatste weekend van maart.

Comment

• Hij staat al in de Belgische configurator.

Comment

• Gek dat de 120d dezelfde uitstoot opgegeven krijgt als de 520d met dezelfde motor (allebei 109 gr CO2 met automatische versnellingsbak als ik me niet vergis). Je zou toch verwachten dat een 1 zuiniger zou zijn dan een 5 - serie ?
                          BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
                            Ook gezien op het autosalon, zeer geslaagd met dat M-Pakketje.
                            Zowel vooraan als achteraan zijn de veranderingen een verbetering.
                            De veranderingen zijn inderdaad vrij ingrijpend. Vooraan waren er bij velen twijfels,die zullen bij de meeste personen nu verdwijnen. Dit is gewoon mooi Irl.
                            Achteraan is het verschil nog opvallender,hij oogt daar nu volwassener.ik vind het geslaagd.
                            Binnenin vond ik niet meteen grote veranderingen.
                            De 116d efficient dynamics word een1.5 3cilinder met een uitstoot van 89.
                            De nieuwe prijs..200euro duurder dan de huidige.
                            Officiele persvoorstelling salon van geneve. 3maart.
                            Lanceringsweekend in de garages.laatste weekend van maart.
                            ook net gezien, voorkant is mooi, achterkant ben ik niet overtuigd, net teveel een 'faceliftgevoel'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                              ook net gezien, voorkant is mooi, achterkant ben ik niet overtuigd, net teveel een 'faceliftgevoel'
                              Is dat niet de bedoeling van een facelift?
                              2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                              2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                              2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                              2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                                Is dat niet de bedoeling van een facelift?
                                ik bedoel dus dat ik het origineel mooier vind en 'natuurlijker'

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Kunt ge da vertragen want da gaat te rap voor mijn laag IQ verstand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                      Kunt ge da vertragen want da gaat te rap voor mijn laag IQ verstand.
                                      Ook nooit tevreden jij
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Soms wel. Meestal nie, nee.

Volgens de te veel te snelle beelden hierboven ................................ kunt ge van de face lift het achterste geven van de pre face lift.

Gewoon de vijfde deur, achterlichten en bumper vervangen en je hebt de snuit van de face lift gecombineerd met het achterste van de pre face lift. De pre face lift met de Polo achterlichten toont breder door de bredere achterklep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                          Volgens de te veel te snelle beelden hierboven ................................ kunt ge van de face lift het achterste geven van de pre face lift.

Gewoon de vijfde deur, achterlichten en bumper vervangen en je hebt de snuit van de face lift gecombineerd met het achterste van de pre face lift. De pre face lift met de Polo achterlichten toont breder door de bredere achterklep.
                                          En jij beweert van jezelf een laag IQ te hebben?
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X