Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F20/F21 1 Reeks LCI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAkkoord. Ik vind de achterlicht niet echt smakelijk.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
toch straf wat bmw doet ze brengen een FL uit met een volledig gamma motoren en wat promoten ze 120d 118d 135i.
Ze geven de lage co2 en verbruik van de 3 cilinders aan maar testen kan je ze niet en een leverdatum krijg je evenmin
dus als je snel een 1 reeks wil hebben ben je verplicht min een 118d te bestellen.
ik was van plan hem in de mini te testen maar als ik niet weet als ik bestel wanneer hij leverbaar is dan hoeft het voor mij niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenDe aUto wordt ook pas voorgesteld vanaf volgende week....Vanaf april zal je wel met een 116d kunnen rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichtentoch straf wat bmw doet ze brengen een FL uit met een volledig gamma motoren en wat promoten ze 120d 118d 135i.
Ze geven de lage co2 en verbruik van de 3 cilinders aan maar testen kan je ze niet en een leverdatum krijg je evenmin
dus als je snel een 1 reeks wil hebben ben je verplicht min een 118d te bestellen.
ik was van plan hem in de mini te testen maar als ik niet weet als ik bestel wanneer hij leverbaar is dan hoeft het voor mij niet.
Comment
-
inderdaad bij mijn dealer kan je hem ook testen, heb het niet gedaan bestelling is geplaatst voor een 118dOorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk BerichtenMijn dealer heeft volgend weekend meerdere 116d de als demowagen, je kan er ook mee testrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk denk dat jij het antwoord wel weet
Maar een uur of drie later had ik hem besteld
En nu zeg ik volmondig 'JA' !
Comment
-
De foto van de vrouw achterin ... Hoe groot is die vrouw? En hoe staat de voorste stoel ingesteld?
Maar het geeft in ieder geval de indruk dat hij best ruim is achterin. Ik heb zelf ook opgemerkt dat een A3 qua knie- en hoofdruimte niet moet onder doen voor een Mercedes C of BMW 3, dus 't zou wel kunnen kloppen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenGisteren voor het eerst zien rijden.
Onopvallende auto.
Comment
Comment