Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
    De lichten lijken me achteraan toch vrij groot...
    Akkoord. Ik vind de achterlicht niet echt smakelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Akkoord. Ik vind de achterlicht niet echt smakelijk.
      Je moet ze dan ook niet opeten
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• toch straf wat bmw doet ze brengen een FL uit met een volledig gamma motoren en wat promoten ze 120d 118d 135i.
        Ze geven de lage co2 en verbruik van de 3 cilinders aan maar testen kan je ze niet en een leverdatum krijg je evenmin
        dus als je snel een 1 reeks wil hebben ben je verplicht min een 118d te bestellen.
        ik was van plan hem in de mini te testen maar als ik niet weet als ik bestel wanneer hij leverbaar is dan hoeft het voor mij niet.

Comment

• De aUto wordt ook pas voorgesteld vanaf volgende week....Vanaf april zal je wel met een 116d kunnen rijden
          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
            De aUto wordt ook pas voorgesteld vanaf volgende week....Vanaf april zal je wel met een 116d kunnen rijden
            ergens 3 de week mei komt er een 116 ed binnen bij de dealer

Comment

• toch voor de 118d gekozen levering eind mei

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichten
                toch straf wat bmw doet ze brengen een FL uit met een volledig gamma motoren en wat promoten ze 120d 118d 135i.
                Ze geven de lage co2 en verbruik van de 3 cilinders aan maar testen kan je ze niet en een leverdatum krijg je evenmin
                dus als je snel een 1 reeks wil hebben ben je verplicht min een 118d te bestellen.
                ik was van plan hem in de mini te testen maar als ik niet weet als ik bestel wanneer hij leverbaar is dan hoeft het voor mij niet.
                Mijn dealer heeft volgend weekend meerdere 116d de als demowagen, je kan er ook mee testrijden.

Comment

• inderdaad bij mijn dealer kan je hem ook testen, heb het niet gedaan bestelling is geplaatst voor een 118d
                  Oorspronkelijk geplaatst door Koen39 Bekijk Berichten
                  Mijn dealer heeft volgend weekend meerdere 116d de als demowagen, je kan er ook mee testrijden.

Comment

• Gisteren bij davo gaan bekijken. Op foto lijkt het mooier iig. Achterlichten zijn gewoon te gigantisch voor de wagen. Voorkant is wat braver geworden..neen toch geen verbetering voor mij. Geef maar een prefacelift!

Comment

• Estoril blauw op een 1tje is zooo mooi ! Zou dit de ultieme hot hatch zijn in M135i uitvoering ?

Comment

• Ik denk dat jij het antwoord wel weet
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ja alhoewel ik de rs3 toch verkies. De looks geven daarbij de doorslag maar de bmw zal wel beter rijden als je hem als rwd neemt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                            Ik denk dat jij het antwoord wel weet
                            Awel, toen ik de vraag stelde was ik nog steeds aan het twijfelen.
                            Maar een uur of drie later had ik hem besteld
                            En nu zeg ik volmondig 'JA' !

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• De foto van de vrouw achterin ... Hoe groot is die vrouw? En hoe staat de voorste stoel ingesteld?
                                      Maar het geeft in ieder geval de indruk dat hij best ruim is achterin. Ik heb zelf ook opgemerkt dat een A3 qua knie- en hoofdruimte niet moet onder doen voor een Mercedes C of BMW 3, dus 't zou wel kunnen kloppen
                                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Gisteren voor het eerst zien rijden.
                                        Onopvallende auto.
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                          Gisteren voor het eerst zien rijden.
                                          Onopvallende auto.
                                          Klopt maar toch zal dese massaal te zien zijn op onze belgische wegen. Ik moet hem nog altijd voor het eerst in het echt zien. Sta nog wat sceptisch tov achterzijde laar het is ook gewenning zoals bij elk nieuw bmw model. Ben benieuwd.

Comment

Working...
                                          X