Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichten
    ergens eind mei 1 week voor de lancering besteld en bij de voorstelling van sportline naar M pakket met de 18inch wielen gewijzigd.
    Post maar wat foto's dan, kunnen er hier weer een paar zeuren over de achterlichten en de anderen genieten van een knappe bak.

Ik heb vandaag al iets binnen gekregen voor mijn 1tje , erg content mee. Goedkoop gekocht in Polen of all places. UPS vandaag bezorgd , M405 in 19":

Comment

• raar maar waar is al bij de dealer nu donderdag kan ik al afhalen, mijn 5 reeks ging ook zo goed begin van het autosalon besteld en einde maart geleverd. hebben we ooit langer gewacht op een Bmw
      Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichten
      ergens eind mei 1 week voor de lancering besteld en bij de voorstelling van sportline naar M pakket met de 18inch wielen gewijzigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichten
        raar maar waar is al bij de dealer nu donderdag kan ik al afhalen, mijn 5 reeks ging ook zo goed begin van het autosalon besteld en einde maart geleverd. hebben we ooit langer gewacht op een Bmw
        Waar blijven die foto's he

Ik heb ook een verassing , normaal zou de mijne midden/einde juni geleverd worden en krijg net bericht dat hij volgende week al klaar staat voor mij. Straf maar wel heel content !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
          Post maar wat foto's dan, kunnen er hier weer een paar zeuren over de achterlichten en de anderen genieten van een knappe bak.

Ik heb vandaag al iets binnen gekregen voor mijn 1tje , erg content mee. Goedkoop gekocht in Polen of all places. UPS vandaag bezorgd , M405 in 19":

Niet bang dat dat brol is?
          Heb vroeger ook nog namaak velgen (ac schnitzer)gekocht,en telkens ik snel reed en aan de velgen dacht minderde ik vaart..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
            Heb vroeger ook nog namaak velgen (ac schnitzer)gekocht,en telkens ik snel reed en aan de velgen dacht minderde ik vaart..
            Zijn echte denk ik
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
              Pardon, dat zijn wel echte gesmede 405's !!
              T'is niet omdat iets van Polen komt dat het namaak is ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                Pardon, dat zijn wel echte gesmede 405's !!
                T'is niet omdat iets van Polen komt dat het namaak is ...
                Polen en goedkoop zijn nu wel 2 treffende woorden hé....

Comment

• Als die diepste, donkere spaken er tussenuit zouden zijn dan waren dit voor mij prachtige velgen. Nu zijn ze net iets te druk.

Comment

• Nog één week wachten , heb hem toch al is kunnen zien , straf dat dat zolang moet duren om een auto af te leveren.
                    Maar ik klaag niet, heb hem een maand eerder dan voorzien

Comment

• Wanneer heb je de wagen besteld?Geven ze een flinke korting bij zo'n M135i?

Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                      Nog één week wachten , heb hem toch al is kunnen zien , straf dat dat zolang moet duren om een auto af te leveren.
                      Maar ik klaag niet, heb hem een maand eerder dan voorzien

Comment

• 8 april besteld , naar BMW normen heb ik een mooie korting gekregen. Was ook nog extra salonactie bij.

Comment

• Een mooie korting , meer dan 20% dus ?

Comment

• @ 993 S,

Met die 19 ers gaat dat een zalig mooie 1 reeks zijn, 'de' velgen voor een eend in mijn ogen

Comment

• staat klaar, woensdag aflevering

Comment

• zeer mooi proficiat met je aankoop

Comment

• ik krijg de foto's niet geplaatst hier

Comment

• zou er eigenlijk ooit een 130d of 230d komen ? Zou wel lekker zijn ...
                                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                      zou er eigenlijk ooit een 130d of 230d komen ? Zou wel lekker zijn ...
                                      Tgoh ze proppen er wel een 6 cilinder benzine in. Misschien dat de diesel wat meer weegt en de kleinere auto's teveel gewicht in de neus zouden krijgen?

Comment

• Deze morgen mijn eerste in het wild gezien, de achterkant viel wel beetje tegen...

Comment

• De achterste lichtblokken lijken wat op die van de nieuwe Hyundai i30 vind ik.

Comment

Working...
                                          X