Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F20/F21 1 Reeks LCI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    De achterste lichtblokken lijken wat op die van de nieuwe Hyundai i30 vind ik.
    Idd. Nu maken ze de voorkant mooier en verprutsen ze de achterkant.

Maar ja. De volgende generatie 1 reeks zal FWD zijn en dan is er toch niet echt een verschil meer met een hiejoendai.

Trolol.

Comment

• En de pre-facelift had de achterlichten van een Polo. Zo is het altijd wat. Zag laatst een F20 LCI in 't echt en vond hem toch best geslaagd, ook vanachter. Beter dan op de foto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        De achterste lichtblokken lijken wat op die van de nieuwe Hyundai i30 vind ik.
        Die i30 was voordien vanchter al sterk gelijkend op de 1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
          En de pre-facelift had de achterlichten van een Polo. Zo is het altijd wat. Zag laatst een F20 LCI in 't echt en vond hem toch best geslaagd, ook vanachter. Beter dan op de foto's.
          Ik vind de FL een hele verbetering, vooral vooraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Idd. Nu maken ze de voorkant mooier en verprutsen ze de achterkant.

Maar ja. De volgende generatie 1 reeks zal FWD zijn en dan is er toch niet echt een verschil meer met een hiejoendai.

Trolol.
            En daarna de 3 reeks

Comment

• Kunnen die zagers svp hun "ploat af zetten" , amai zeg. Als het voor u niet mooi is, great, maar daar zo blijven over janken. Give it a rest, it's just a car.
              Hou nog wat over om te janken over andere auto's

In ieder geval, hier de mijne vandaag afgeleverd. Tof bakske ! Content.

Comment

• Kakkeuh! blij dat u een nieuwe sensatie ontdekt.

Comment

• Ik zie dat uw sticker inorde is gekomen, knappe config

Comment

• Damn, lekkere 114i met m-pakket

Nee serieus, knap! Hoe was de eerste rit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                      Kunnen die zagers svp hun "ploat af zetten" , amai zeg. Als het voor u niet mooi is, great, maar daar zo blijven over janken. Give it a rest, it's just a car.
                      Hou nog wat over om te janken over andere auto's

In ieder geval, hier de mijne vandaag afgeleverd. Tof bakske ! Content.

Prachtig, ik ben gezond jaloers
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Prachtige combinatie met dat blauw en rode leder .

Wat heb jij nog allemaal thuis staan?

die Bentley, porsche, dit en een espace heb ik precies ook al eens zien passeren in wat topics
                        BMW X5 45e

Comment

• Ik ben normaal geen fan van rood leder maar deze combinatie heeft wel iets vind ik. Veel plezier ermee!

Comment

• Ik ben normaal een fan van rood leder maar deze combinatie is... euhm :eek:
                            Voor de rest wel knap bakje
                            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Prachtige combinatie met dat blauw en rode leder .

Wat heb jij nog allemaal thuis staan?

die Bentley, porsche, dit en een espace heb ik precies ook al eens zien passeren in wat topics
                              Nog een Ritmo Abarth en een Triumph Thunderbird 1700.
                              De vrouw rijdt nu nog met een Pgt 508 SW GT maar die gaat eruit en daarvoor komt de nieuwe Espace in de plaats.
                              En dan hebben we alles gehad
                              Zit nu ook 'bomvol' , heb garage voor 4 auto's en een carport. Kan niks meer bijkopen.

Aan de 'well wishers' , dank !
                              Aan die poster die het nodig vindt om zijn ongenoegen te uiten over de kleuren combo. Geen probleem. Ik weet van andere fora dat het een 'love it' or 'hate it' combo is. Ik ben er al jaren zot van en nu heb ik het gewoon gekocht. Ik moet er mee rijden, niemand anders.

Comment

• Mooie dag vandaag en rap een foto of 2 genomen, veel contrast interieur maar betere foto's zal voor een andere keer zijn.

Last edited by TT-911; 04/06/2015, 19:56.

Comment

• Tis dan nog een handbak

Held
                                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                                    Aan die poster die het nodig vindt om zijn ongenoegen te uiten over de kleuren combo. Geen probleem. Ik weet van andere fora dat het een 'love it' or 'hate it' combo is. Ik ben er al jaren zot van en nu heb ik het gewoon gekocht. Ik moet er mee rijden, niemand anders.
                                    Ik rij met een rode met blauwe remklauwen, ik krijg net dezelfde commentaar.
                                    Ik hou wel van een vreemde eend in de bijt, super combo naar mijn mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS Bekijk Berichten
                                      Denk de stukjes achterlicht op de kofferklep weg en de wagen was perfect geweest. Nu oogt de achterkant Japans/ Koreaans.
                                      Idd.. Vooral het feit dat ze uitpuilen steekt me tegen (al is dat de nieuwe mode precies, zie nieuwe Corsa).. Zijn meer sedan achterlichten ipv hatchback achterlichten. Bij de 3-reeks heb je nog de lijn van het kofferdeksel, waardoor dat 'uitpuilen' minder opvalt/afsteekt. Bij de 1-reeks heb je dat niet, en ziet het er fout uit. LCI voorkant en pre-LCI achterkant en 't zou bijna perfect zijn.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ondertussen eens in het echt op mijn gemak kunnen bekijken en de achterkant valt beter mee dan ik dacht. Waar ik op basis van de persfoto's de achterlichten nogal bombastisch vond, is het irl subtieler. Maw LCI is een serieuze verbetering voor mij.

Comment

• Ik dacht just te zeggen : ge zijt een automaat vergeten te bestellen

Comment

Working...
                                          X