Oorspronkelijk geplaatst door De Neve Oriane
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F20/F21 1 Reeks LCI
Collapse
X
-
Door al die verschillende posts te spammen met je verzoek, ga je niet veel enthousiasme losmaken voor je enquête...
Maak 1 post in het juiste subforum, met daarin je verzoek.
Trouwens, heeft je toezichthoudende professor je niet opgedragen je bericht na te gaan op spellingsfouten alvorens het te versturen?
Comment
-
laadopening breedte: 87cm
Diepte op zijn maximale lengte (het midden van de koffer: 73cm
Diepte op zijn kortste lengte (zijkanten): 70cm
Hoogte: 49cm als je de afdekplaat boven de koffer wil laten liggen
hou er rekening mee dat de achterste zetels onder helling staan, en dat de bovenkant van de koffer dus minder diep is dan de onderkant, gezien de zetel schuin naar je toe loopt als je achter de auto staat.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Ik overweeg om een F21 LCI 135i aan te schaffen ter vervanging van mijn F31 330d, het enige wat ik mij op de moment afvraag is of dat er deftige aftermarket voorbumpers op de markt zijn voor dit model. Ik vind de m bumper niet echt mijn meug op de 135. Ik heb de frontbumper van de F31 ook veranderd door een aftermarket en is naar mijn smaak beter dan de oem's.
Comment
-
Weet er iemand of in de BMW 1 reeks (2015 facelift), de standaard navigatie ook wordt getoond in het dashboard vóór je? Ik reed enkele maanden terug in de VS met een 328I huurauto, en toen werd de navigatie ook in het dashboard getoond. Is het digitale dashboard op de 1 reeks, gelijk aan die van de 3 reeks?
Comment
-
BMW F20/F21 1 Reeks LCI
Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk BerichtenWeet er iemand of in de BMW 1 reeks (2015 facelift), de standaard navigatie ook wordt getoond in het dashboard vóór je? Ik reed enkele maanden terug in de VS met een 328I huurauto, en toen werd de navigatie ook in het dashboard getoond. Is het digitale dashboard op de 1 reeks, gelijk aan die van de 3 reeks?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk BerichtenWeet er iemand of in de BMW 1 reeks (2015 facelift), de standaard navigatie ook wordt getoond in het dashboard vóór je? Ik reed enkele maanden terug in de VS met een 328I huurauto, en toen werd de navigatie ook in het dashboard getoond. Is het digitale dashboard op de 1 reeks, gelijk aan die van de 3 reeks?
De goedkoopste optie is de navigatie busines (met het kleinste scherm in de middenconsole)
Hier komen de navigatiegegevens NIET in het dashboard.
Als je dat wel wil moet je de duurdere navigatie nemen (+ de optie instrumentencombi high denk ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenOp de bmw 1 reeks is er geen navigatie standaard.
De goedkoopste optie is de navigatie busines (met het kleinste scherm in de middenconsole)
Hier komen de navigatiegegevens NIET in het dashboard.
Als je dat wel wil moet je de duurdere navigatie nemen (+ de optie instrumentencombi high denk ik)
Om de navigatiepijlen onder de tellers te zien moet je de instrumenten combi high hebben. Instrumentencombi high is standaard icm. navi prof en een optie op de uitvoeringen zonder navi prof.
Comment
-
Bedankt voor de antwoorden Ik vind dat eigenlijk een leuke en mooie optie. Ik mag momenteel kiezen voor een nieuwe leasing wagen. Probleem is dat we door de car policy zelf geen opties kunnen toevoegen/verwijderen. Dus ik ga een beetje geluk moeten hebben over welke navigatie dus ingebouwd is voor ik de instrumentencombi high kan krijgen.
Ik heb onderstaande foto gevonden van een dashboard. Is dit dan het standaard dashboard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk BerichtenBedankt voor de antwoorden Ik vind dat eigenlijk een leuke en mooie optie. Ik mag momenteel kiezen voor een nieuwe leasing wagen. Probleem is dat we door de car policy zelf geen opties kunnen toevoegen/verwijderen. Dus ik ga een beetje geluk moeten hebben over welke navigatie dus ingebouwd is voor ik de instrumentencombi high kan krijgen.
Ik heb onderstaande foto gevonden van een dashboard. Is dit dan het standaard dashboard?
http://imageshack.com/a/img908/2088/igEh0l.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNeen. Dat is een gewone kleine navigatie business met optie instrumenten combi high en een M stuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenDit is zelfs niet eens een gps maar gewoon een uitgebreidere radio, met idd het instrumenten combi high als optie .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHij staat precies in z'n instelling. Waar kan je aan zien dat hij geen navigatie zou hebben?
De I-drive knop zal er ook anders uitzien. Links en rechts slechts 1 toets naast de menu toets.
Verzonden met behulp van Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenAan het blinkend zwarte randje rond het controllerscherm.
De I-drive knop zal er ook anders uitzien. Links en rechts slechts 1 toets naast de menu toets.
Verzonden met behulp van Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWaarom neemt iemand de instrumenten combi high als hij geen navigatie heeft?
Om meer informatie over de muziektitels en radiozenders op het schermpje te kunnen zien?
Om meer informatie te kunnen zien voor de telefoonfunctie?
Voor de relatief beperkte meerprijs van €175 is het toch wel de moeite vind ik.
En de eco pro verbruiksmeter natuurlijk :p
Verstuurd vanaf mijn SM-T230 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWaarom neemt iemand de instrumenten combi high als hij geen navigatie heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenw00t Bekijk BerichtenDeze optie is verplicht indien je Active Cruise Control met Stop&Go functie, Speed Limit Info of Driving Assistant wilt. Ik heb die eerste optie om de files te doorstaan, maar toch geen GPS.
Comment
Comment