Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 488 GTB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Dit is toch echt ongelofelijk mooi. Hoe ze dat altijd klaarspelen bij Ferrari is echt wonderbaarlijk
    hoe ? beste designers van de wereld & ze met financiele compensatie motiveren

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Het ligt vrijwel volledig daaraan. De uitverkoop van enorm dikke wagens met hoge co2 uitstoot was toen enorm. Nu zijn er nog wel rijke mensen die zo'n wagen privé kopen en inschrijven maar er zijn ook al een pak degelijke alternatieven die fiscaal zeer interessant zijn.
      Er is imo geen fiscaal vriendelijk alternatief voor een 488.

      Comment


      • #23
        Vergelijking met voorganger, de 458:





        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • #24
          Turbos = Potentieel voor te tunen.

          Comment


          • #25
            Ben ik de enigste die toch wel wat teleurgesteld is in het design van deze opvolger van de 458?
            Ik zie nauwelijks verschillen,al zeker niet met de Speciale. Tis is toch echt een nieuw model? De overgang van F430 naar 458 was duidelijk, maar dit lijkt toch gewoon een faceliftje? Of ben ik de enigste die er zo over denkt?

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
              Ben ik de enigste die toch wel wat teleurgesteld is in het design van deze opvolger van de 458?
              Ik zie nauwelijks verschillen,al zeker niet met de Speciale. Tis is toch echt een nieuw model? De overgang van F430 naar 458 was duidelijk, maar dit lijkt toch gewoon een faceliftje? Of ben ik de enigste die er zo over denkt?
              Het is dan ook een (uitgebreide) facelift. Staat hierboven al, die komen steeds in reeksen van 2 met sterk gelijkaardige styling. 348 en 355, 360 en f430, 458 en 488.

              Comment


              • #27
                Achzo! Dat wist ik niet,maar nu je het zegt ja...Toch vind ik het esthetisch verschil té klein

                Comment


                • #28
                  Vind het verschil met de 458 toch zeer groot.
                  Last edited by David67; 07/02/2015, 13:34.

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Vind het verschil met de 458 tot zeer groot.
                    Ik vind het ook een grote stap. Maar de grote lijnen lopen wel gelijk. Ik vind zowel de 458 als de 488gtb geslaagd.

                    Comment


                    • #30
                      De snuit vind ik niet geslaagd, bij beide modellen. De rest is de 488 100% in orde. Ziet er echt goed uit.

                      Comment


                      • #31




                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • #32




                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • #33








                            Comment


                            • #34


                              Hoe komt het trouwens dat Chris Harris en Ferrari terug vrienden zijn?

                              Comment


                              • #35
                                Hij zal zich zijn gaan verontschuldigen zeker


                                Heeft ondertussen ook nog een FF gehad waar ie laaiend over was, dus mss daarom dat de plooien wat platgestreken zijn.
                                BMW X5 45e

                                Comment


                                • #36
                                  Gereden: Ferrari 488 GTB

                                  De Ferrari 488 GTB brengt met zijn turbomotor een stuk ingetogener geluid voort dan zijn voorgangers deden. Maar voor de rest is het raspaard er op alle fronten op vooruitgegaan.


                                  Bekijk onze video van de 458 Speciale nog eens en vergelijk die dan met de beelden (en vooral het geluid) van de video hieronder; het rauwe, hoogtoerige geluid heeft plaatsgemaakt voor een romigere, vollere sound, die - hoewel die nog zeer aanwezig is – voor minder 'instant' kippenvel zorgt.
                                  Dat wordt echter volledig gecompenseerd door het onvoorstelbare krachtsvertoon van de 3,9-liter turbomotor. De V8 levert met 670 pk en 760 Nm niet alleen in absolute zin heel wat meer dan voorganger 458. Het is vooral de manier waarop koppel en vermogen - die van 2.000 tot 8.000 tpm zijn uitgesmeerd - een verpletterende indruk maken. Het maakt haast niet uit in welke versnelling of bij welk toerental; geef gas en de motor begint in je rug te duwen alsof hij je in een brandend gebouw zo snel mogelijk richting nooduitgang wil dirigeren.
                                  Ferrari claimt dat 85 procent van de auto nieuw of vernieuwd is. Het chassis moest niet alleen aangepast worden om de nieuwe motor te kunnen monteren, maar ook voor de extra koelelementen die nodig zijn voor zo’n turbo-aggregaat. Toen ze toch bezig waren, is gelijk maar de hele koets onder handen genomen; alleen het dak en de spiegels zijn nog hetzelfde.
                                  De manier waarop de mechanica, aerodynamica en elektronica samensmelten tot één uiterst precies en controleerbaar dynamisch geheel, is een kunst waarop Ferrari patent heeft. Qua grip en scherpte zit de 488 GTB tussen de 458 Italia en Speciale in – en dat maakt ‘m op stuurgebied nog steeds sensationeler dan een McLaren 650S of Lamborghini Huracán. Omdat de 488 in het grensgebied beter is te doseren dan de hardcore Speciale én vanwege de nog verder ontwikkelde hulpsystemen, kun je er zelfs op de meest hobbelige en smalle bergweg mee gooien en smijten alsof het een Dinky Toy is.





                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • #37


                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • #38
                                      Denk dat geel hem mooi gaat staan
                                      Classic cars on demand

                                      www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                      www.californiadream.be

                                      - It's time to make your dream come true -

                                      Comment


                                      • #39
                                        Nope, gaat prachtig staan.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Geel
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

                                          Comment

                                          Working...
                                          X