Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Tucson (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat maakt het dubbel zo spijtig ,hopelijk komt er toch een update voor, iemand al weet van updates voor de tucson
    Antwoord van Hyundai hieronder dus we moeten niet hopen op verbetering

Paragraaf 4 op pagina 105 geeft aan dat de snelheid wordt weergegeven bij het in en uit rijden van de bebouwde kom, enkel en alleen als er Europees gehomologeerde snelheidsborden staan (met de rode rand). Ja, in dat geval zal de SLIF de snelheid aanpassen.
    Als er geen Europees gekende borden zijn en enkel de rechthoekige borden die het systeem niet herkend, zal de snelheid niet aangepast worden. Het gaat om de herkenning van het type bord dat er staat op moment dat u de bebouwde kom in en uit gaat!
    Hier staat niets van Europese borden, er staat wel dat het automatisch gebeurt , in werkelijkheid gebeurt er niets ,
    onder deze paragraaf staat ook dat het voor een autoweg (op rit ) automatisch gebeurtd in werkelijkheid gebeurd dat wel zonder borden in de omgeving

Hieronder hebben we alsnog geprobeerd om u duidelijk uit te leggen hoe de SLIF functie werkt. Bedankt om dit aandachtig te lezen.

De SLIF functie heeft VOORANG op de data van de GPS.
    1. SLIF
    2. DATA GPS

De SLIF is een functie en onderdeel van de LKAS (Lane Keep Assistant System) en niet van de GPS, de GPS data dient louter om de gelezen en herkende borden te bevestigen alvorens weergave. Het blijft een ondersteunende functie die puur informatief is. data van GPS worden niet gebruikt

o Een afgedekte camera wordt herkend door het systeem (LKAS), waardoor ook de SLIF functie (een functie van de LKAS) automatisch wordt uitgezet (noodloop functie). Het systeem valt dan op dit ogenblik terug op de vaste data van het GPS systeem.
    o Zodra de camera niet meer afgedekt is, zullen alle functies (LKAS/ SLIF) terug actief worden gezet en zal de camera opnieuw voorrang krijgen ten opzichte van de vaste GPS data.
    o Als de SLIF het bord niet herkent, checkt hij de data van de GPS NIET na en blijft het als ongekend >> snelheid past zich NIET aan.
    o Bij het uitzetten van SLIF in uw instrumentenbord wordt niet de camera uitgeschakeld maar enkel de weergave in uw instrumentenpaneel.

!! Het systeem werkt maar in 1 richting, aangezien dat de borden herkenning door LKAS/ SLIF steeds voorrang heeft op de GSP data zal de GPS de SLIF nooit overrulen / herroepen.
    De check met de GPS data dient enkel en alleen om het door de SLIF herkende bord te bevestigen.
    en wat met oprit autoweg

DUS:

SLIF checkt permanent info met GPS enkel en alleen als de SLIF data heeft opgemerkt en herkent!
    Als de SLIF data opmerkt maar NIET herkent, checkt hij ook NIET met de GPS data. Dus snelheid past zich NIET aan.

we hopen dat de werking zo verduidelijkt is.
    Het systeem werkt zoals het moet indien u bovenstaande aandachtig leest. Er zijn geen technische aanpassingen mogelijk. Hyundai legt de lat zeer laag
    Als u meer verwachtingen had van het systeem, betreuren we het, maar dan kunnen deze verwachtingen binnen de mogelijkheden van het systeem niet beantwoord worden. Dit heeft verder niets te maken met de goede werking van het SLIF systeem

Ik kon niet geloven dat Hyundai zulk beperkt systeem op de markt zou brengen, maar na een lange discussie met Hyundai moet ik wel geloven dat ze weinig fierheid vertonen,

Comment

• Tja ook al gemerkt dat niet alles klopt maar daarom heb je ogen he, moet niet altijd op je navigatie of dashboard afgaan ......auto zonder die info moet je ook op je eigen gezond verstand afgaan...maar toch leuke auto

Greetz Joe
      no risk......no Fun......

Comment

• Spijtig dat je hem niet kunt krijgen in volledig koetswerk kleur

Comment

• Iemand een idee waarom bij bekende auto-"supermarkten" à la Cardoen of AMB heel wat Tucsons te koop,staat met mooi uitrustingspakket (leder, navi,...) aan zéér scherpe prijs (ca. 23000 euro)? Ben aan het kijken naar benzine-vervanging voor mij Volvo (testrit met XC60 serieus tegengevallen, zeker voor die premium-prijs).

Is er iets bijzonder aan die Tucsons die via die weg verkocht worden?
          Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
          Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
            Iemand een idee waarom bij bekende auto-"supermarkten" à la Cardoen of AMB heel wat Tucsons te koop,staat met mooi uitrustingspakket (leder, navi,...) aan zéér scherpe prijs (ca. 23000 euro)? Ben aan het kijken naar benzine-vervanging voor mij Volvo (testrit met XC60 serieus tegengevallen, zeker voor die premium-prijs).

Is er iets bijzonder aan die Tucsons die via die weg verkocht worden?
            dat zijn hele reeksen die in ander europees land (oostblokland) besteld en geleverd werden, weliswaar aan lagere invoerrechten of lagere prijzen van invoerder, en dan koopt Cardoen die op en daardoor zijn die wel scherp van prijs.
            vele niet officiele dealers kunnen zo hun merk aan scherpe prijs aanbieden
            NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
            S40 2.0D 136pk 2004
            S40 1.8i 1996

Comment

• Dis niet persé reeks met kinderziektes of andere verrassingen? Verschillen in sé dus niet met zelfde wagen via officiële dealer?

Comment

• Standaard opties kunnen wel verschillen.
                Altijd goed bekijken.

Sent from my Apple muziekdoos.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                  dat zijn hele reeksen die in ander europees land (oostblokland) besteld en geleverd werden, weliswaar aan lagere invoerrechten of lagere prijzen van invoerder, en dan koopt Cardoen die op en daardoor zijn die wel scherp van prijs.
                  vele niet officiele dealers kunnen zo hun merk aan scherpe prijs aanbieden
                  Inderdaad uitrusting verschild veel in andere eu landen bv. in duitsland daar heeft de hoogste versie standaard geen panodak ,lederpakket, sommige hulpmiddelen wat wel standaard hieris bij execitieve. Dus goed vergelijken om het juiste prijsverschil te kennen want mogelijk is het dan vergelijkbaar met een minder uitgerust type hier.

Comment

• Deze al gezien , https://www.youtube.com/watch?v=IjdkNztRuKQ

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
                      Dis niet persé reeks met kinderziektes of andere verrassingen? Verschillen in sé dus niet met zelfde wagen via officiële dealer?
                      Grootste verschil zit dus in de garantie heb ik nu ontdekt, geen 5j via Hyundai maar 2j garantie (rechtstreeks van verkoper) als je koopt via ander circuit à la Cardoen.

Comment

• Vrienden van ons hebben verleden week een executieve T-gdi manueel in het wit besteld wachttijd 2/3 weken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
                          Vrienden van ons hebben verleden week een executieve T-gdi manueel in het wit besteld wachttijd 2/3 weken
                          Ze hebben hem van zaterdag knap zo in het wit en gaat goed vooruit 16T naft

Comment

• Iemand idee hoe ik artiest/uitvoerder bij de radio-instellingen op het scherm krijg. Heb FM-versie, dus geen DAB. Er staat nu "geen info beschikbaar" en dat stoort mij toch een beetje.

Comment

• Lees in andere topic over terugroepactie voor Tucson. Iemand meer info?

Via deze link niets te vinden https://terugroepregister.rdw.nl/Pag...pregister.aspx

Comment

• Geen terugroepactie... Bij een terugroepactie verstuurt de invoerder een aangetekend schrijven.

EDIT: EN dit moet goedgekeurd worden door Hyundai Korea (daar wringt het schoentje). Dealer kan wel op eigen initiatief contact opnemen

Ik verwacht dat het met het slot van de motorkap te maken heeft. Er zijn er al enkele opengevlogen tijdens het rijden.
                                Last edited by Unterschlagen; 23/04/2016, 21:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoeGs Bekijk Berichten
                                  Tja ook al gemerkt dat niet alles klopt maar daarom heb je ogen he, moet niet altijd op je navigatie of dashboard afgaan ......auto zonder die info moet je ook op je eigen gezond verstand afgaan...maar toch leuke auto

Greetz Joe
                                  Als men iets aanbied en daar reclame mee maakt en er geld voor vraagt dan verwacht ik dat dit werkt.
                                  Of mag men dat van een Hyundai niet verwachten, en is er gezond verstand nodig om met een Hyundai te kunnen rijden.
                                  Het systeem is waardeloos , bord erkenning en gps data werken niet samen.
                                  Als er geen borden gelezen wordt dat past de GPS de snelheden automatisch aan zonder borden erkenning en is alles ok samen werkt het niet.
                                  Het is duidelijk een programatie fout ik hoop dat Hyundai dit ooit wel zal inzien, of is het goed genoeg, het is toch maar een Hyundai.

Comment

• Ik blijf Hyundai anderzijds verbazend goed vinden. Er is wel degelijk een groot verschil met invoer van buiten de Benelux, je hebt binnen de Benelux 5 jaar totale garantie! Invoer kent slechts 2 jaar garantie.

Comment

• Hopla wij nog langer wachten datum is nu al 3 keer opgeschoven ,zou nu eind juni zijn.
                                      Hebben nu sinds een week vervangwagen tot de wagen er is en 250 euro vermindering gekregen ,is toch iets compensatie als het aan mij lag had ik hem geannuleerd ,vrouw wil niet of hij moest nu nog opschuiven
                                      Verder al wintervelgen gekocht met tpms ventielen ,tegen het nodig is komen de bandjes erop, hopelijk is de wagen er dan al
                                      Iemand een suggestie voor 19" wintersloffen ,we hebben nu hankook winterbanden op de slk maar heel veel rolgeluiden dus die vallen af.

Comment

• Amai dat topic is hier dood ,o ja t'is geen premium wagen vandaar,enfin de Tucson is gemaakt ,net bericht van de dealer gehad nu nog een 2 tal weken wachten.
                                        Altijd gedacht om een eigen topic erover te maken als de wagen er is, maar ik doe het toch maar niet, omdat er hier zo goed als geen interesse is naar dit soort wagens .
                                        groeten,
                                        Ronny

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
                                          Altijd gedacht om een eigen topic erover te maken als de wagen er is, maar ik doe het toch maar niet, omdat er hier zo goed als geen interesse is naar dit soort wagens .
                                          Integendeel. Knappe wagen die veel succes kent. Een topic over uw ervaringen kan dus zeker een meerwaarde zijn.
                                          Het is niet omdat er meer over 'bekende' en/of 'premium' merken meer gepost en gezeverd wordt dat uw wagen geen topic verdient. Ikzelf lees vrij veel en post zelden. Bij de topics die ik lees speelt merk of type totaal geen rol.

Comment

Working...
                                          X