Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik blijf ze heel mooi vinden, veel mooier dan de Kia sportage maar prijs blijft toch serieus hoog voor een Koreaan!
Men wat met inruilwaarde na een X- aantal jaren ?
30K inclu fleetkorting voor een executive uitvoering 1.6 gdi automaat 4x4, waar je enkel als optie metaalkleur hebt? 37K zonder korting? Vindt mij maar een wagen full full option voor die prijs.
Wij hadden woensdag met ene gaan testrijden enfin verkoper was mee, en zei hoe ik moest rijden 4 keer rechts en we stonden terug bij garage,wel wat bochten ma toch,gevoel was goed bij de wagen maar had toch liever eens een stukje autostrade gedaan en langs sluipwegen teruggereden.
Ook gezegd onderweg maar orders van de baas zei hij vaste toer en was dus maar max 3km.
We waren ook met een mb b-klasse gaan rijden een 180 naft goed in de opties ,maar vond de tucson beter dus gisteren terug met de tucson gaan rijden, andere garage, hier is de sleutel paspoort ook niet nodig, moet zijn dat mijn vrouw er dan zo betrouwbaar uitziet, en dat we voor sluitingstijd tijd terug waren was goed,nu ja zolang heeft het niet geduurd maar wat een auto niets zat me tegen ,ik had veel gelezen vooral youtube testen,en andere bijna overal vertellen ze dat de besturing tegenvalt en nog wat dingen plastic bv maar vind je ook bij de b-klasse hoor ,ik heb daar niets van gemerkt en dan denk ik ook hij is dan toch maar mooi verkozen tot SUV van 2016 is ook niet zomaar .
Nog een dikke meevaller zelfde wagen zelfde opties 2000 euro goedkoper bij deze kleinere garage, die garage is goed, ik ken verschillende mensen die er gaan geen enkele ontevreden over ,alleen voor ons ,verder rijden dikke 10-15 km verder rijden.
Is dat erg,nee wij zijn nu in blijde verwachting van een Tucson 1.6T-GDI executive automaat opties trekhaak en white sand buitenkleur met beige binnenbekleding
Levering eind april.
Wat is 10km, niks toch.
Ik ben van Gent en ging naar Zemst.
Het grotere model is ook knap.
Is er totaal geen cd speler te krijgen of heb je hem niet gevonden.
Bij veel merken zat die in het handschoenkastje.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
ben heel erg benieuwd naar de jouwe,al een topic over geopend ,weet ik welke uitvoering,motorisatie...
Heb gekozen voor de Premium 2.0 CDRI 4WD automaat met het Premium plus pak ( Beige interieur ) instap lijsten en bumperbescherming in RVS
In de kleur Moon Rock ( nog niet in het echt gezien stond niet op het autosalon ) enkel het staaltje gezien maar ziet er goed uit ...
heb getwijfeld voor de Benzine T-GDI maar doe +- 25 a 30.000 km per jaar dus beter de diesel.
In de kleur Moon Rock ( nog niet in het echt gezien stond niet op het autosalon ) enkel het staaltje gezien maar ziet er goed uit ...
.
Ik heb hem wel gezien in die kleur ,ook getwijfeld heel mooi zal je niet teleurstellen, ook voor beige interieur gegaan ,word niet veel gekozen sneller vuil o.a.
maar wij vonden het er niet tegen op wegen want het is prachtig keer meer insmeren zeker
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Gisteren een testrit gemaakt en is me wel goed bevallen. Eerst heeft mijn vrouw gereden (aangezien het haar wagen wordt) en voor haar is het, toch op autovlak, snel goed. Na wat km's gereden heb ik het stuur overgenomen.
Het sturen is vrij licht, ideaal voor de vrouw. Een stugge wegligging, wat ik dan weer leuk vind. Het is een zware wagen, wat je goed voelt in de kracht. 132 pk voelt net te weinig in deze Tucson. Pas op, je kan mee met het verkeer, maar met deze auto ga ik snel het gevoel hebben dat ik helemaal geen reserve heb.
Even later met de 1.6 T-GDI gereden en geen wonder dat dit leuker reed. Met deze motor kan je heel vlot mee door het verkeer. Dit was een Executive model met de automaat. Ik heb 5 minuten gereden met deze automaat en voelde wel goed aan.
Straks terug naar de garage om nog wat te bespreken. Momenteel zitten we dus met 2 keuzes:
1.6 GDI Premium met het Premium Pack
1.6 T-GDI Executive (manueel)
Prijsverschil zo'n 3800 euro. Grootste verschillen buiten de PK's (132 vs 177) zijn 19" velgen, panoramisch dak en automatische kofferklep.
Comment