Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Tucson (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

...zelfs nog niet geprobeerd (omdat ik niet weet hoe het moet ook niet)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ...zelfs nog niet geprobeerd (omdat ik niet weet hoe het moet ook niet)
      Als dat het zelfde systeem is als in een B klasse dan wil ik dat wel eens komen demonstreren

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Zijn er eigenlijk al prijzen bekend voor de Tucson?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kwiepneus Bekijk Berichten
          Zijn er eigenlijk al prijzen bekend voor de Tucson?

Autogids.be

Comment

Vanaf 30000 euro voor 1.6 benzine 2wd....begint toch ook al tellen
            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
              Heb er al verschillende zien rondrijden (niet in België wel) en de look is best wel geslaagd.
              Hij ziet er een stuk robuuster/stoerder uit dan de vroegere Hyundai SUV's.

Denk dat dit een succesvol model zal zijn.
              Ik heb er al één zien rijden... hij hing achter een VAB takelwagen
              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Dag iedereen, ik ben nieuw hier op dit forum. Na 2 succesvolle jaren en 60000 km met de IX35 facelift hebben we vorige week de Tucson besteld, ik was meteen verkocht door de reclame op Discovery....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bochie Bekijk Berichten
                  Dag iedereen, ik ben nieuw hier op dit forum. Na 2 succesvolle jaren en 60000 km met de IX35 facelift hebben we vorige week de Tucson besteld, ik was meteen verkocht door de reclame op Discovery....
                  Knappe auto inderdaad!

proficiat!

Comment

Vertel maar wat meer.
                    Kleur, opties, motor.....
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Thx 😉
                      Veel opties zijn er niet, je hebt 3 mogelijkheden de style, premium of executive...en we hebben gekozen voor de gulden middenweg...premium dus, is eigenlijk al een behoorlijke uitvoering, je hebt wel geen lederen interieur alhoewel leder niet altijd zo fijn is...in de winter vriest je kont er de eerste 10 minuten aan vast en op een hete zomerdag bakken je b*llen bijna gaar tot de koeling het overneemt...en kleur? Tja dat was bijna een huwelijkscrisis maar aangezien ik de auto's toch altijd moet wassen kies ik dus steeds zwart...we verwachten de thuiskomst rond eind November, foto's komen er zeker aan...nu nog maar efkes genieten van de IX35 met zijn kleine kwaaltjes 😁

Comment

En aangezien mevrouw graag met de caravan op reis gaat hebben we dus als optie een trekhaak gekozen. Dus Moet ik er niet bij vertellen dat het de 2.0 cdi geworden is die 2,2 ton mag sleuren 😜👌

Comment

Thx 😉
                          Veel opties zijn er niet, je hebt 3 mogelijkheden de style, premium of executive...en we hebben gekozen voor de gulden middenweg...premium dus, is eigenlijk al een behoorlijke uitvoering, je hebt wel geen lederen interieur alhoewel leder niet altijd zo fijn is...in de winter vriest je kont er de eerste 10 minuten aan vast en op een hete zomerdag bakken je b*llen bijna gaar tot de koeling het overneemt...en kleur? Tja dat was bijna een huwelijkscrisis maar aangezien ik de auto's toch altijd moet wassen kies ik dus steeds zwart...we verwachten de thuiskomst rond eind November, foto's komen er zeker aan...nu nog maar efkes genieten van de IX35 met zijn kleine kwaaltjes 😁
                          wat zijn dan die kleine kwaaltjes van de ix35?

Comment

Een moer die bvb steeds lostrilt van de dakspoiler, het gekraak van de armsteun, het handschoenkastje die ratelt in de winter tot de kunststof is opgewarmd, de navigatie die heen flitspalen weergeeft....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Hyundai Tucson (2016)

Mijn ouders hebben ook een ix35, enkel van de krakende armsteun hebben ze last.
                              Dat kraken was dan nog enkel als je uw arm erop liet rusten.

M'n pa heeft het zelf opgelost door ergens een klein stukje stof/isolatie extra te plakken, nu kraakt het niet meer.

De navigatie hebben wij vooraf nagevraagd of hij flitspalen toonde, omdat hij dat niet doet hebben we er een Pioneer toestel laten inbouwen ipv de standaard.

Verder hebben zij geen problemen.
                              Last edited by SilentSpring; 29/09/2015, 07:30.
                              2018 BMW X1 18d

Comment

Idd, ik heb zelf ook een ix35. Niks dan lof. Maar ook een krakende armsten, ik heb dit ook zelf opgelost met stukje tape. Net aan het klepje. Zie je niets van. Verder geen kraakje te bespeuren.

Comment

Klopt volgens de dealer kan je de armsteun op die manier oplossen. Het handschoenkastje zou een afstelling van het slotje zijn. De vijs van de dakspoiler kunnen ze vastzetten met een druppel secondelijm...ik doe er geen moeite meer voor 😉 maar ik nooit spijt gehad van de IX35 en hoop dat de nieuwe minstens even goed rijd 👍

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Heb daarnet de tuscon voor eerste keer van dichtbij kunnen bekijken in t echt. Moet zeggen dat het toch wel geslaagde wagen is. Veel beter dan zijn voorganger !
                                    NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                    S40 2.0D 136pk 2004
                                    S40 1.8i 1996

Comment

Dat van die lederen zetels is toch altijd grappig. Lees vaak zulke verhalen. Alsof de koper zijn eigen moet overtuigen

Ik heb lederen zwarte zetels. Geen verluchting, geen verwarming. Auto staat altijd buiten zonder carport. Geen plakkende billen, geen vastgevroren reet. Hoe krijgen jullie dat dan voor mekaar? Enige nadeel van leder is dat hij sneller vuil lijkt als ge in de auto rookt.

in ieder geval proficiat met de aankoop.

Comment

• Enig idee Wat de wachttijd is bij bestelling van nieuwe tucson ?
                                        NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                        S40 2.0D 136pk 2004
                                        S40 1.8i 1996

Comment

Working...
                                        X