Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Tucson (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
    Dat van die lederen zetels is toch altijd grappig. Lees vaak zulke verhalen. Alsof de koper zijn eigen moet overtuigen

Ik heb lederen zwarte zetels. Geen verluchting, geen verwarming. Auto staat altijd buiten zonder carport. Geen plakkende billen, geen vastgevroren reet. Hoe krijgen jullie dat dan voor mekaar? Enige nadeel van leder is dat hij sneller vuil lijkt als ge in de auto rookt.

in ieder geval proficiat met de aankoop.
    Heb daar ook nooit gene last van.
    Ten tijde van dat nep leder in de jaren 70 & 80 was het wel anders.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• in het waasland shopping center is een pop-up store van Hyundai waar deze bolide tentoongesteld wordt. Mooie wagen maar schrok ook even van het prijskaartje.
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
        Mooie wagen maar schrok ook even van het prijskaartje.
        Goedkoop zijn ze al lang niet meer, maar wel topkwaliteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
          Heb daar ook nooit gene last van.
          Ten tijde van dat nep leder in de jaren 70 & 80 was het wel anders.
          Is voor iedereen anders, al moet ik zelf toegeven dat je de zetelverwarming niet mist op stoffen zetels.
          en op echt hete dagen, voelen de zetels niet warm aan op stoffen zetels... En heb je geen nood meer aan zetelventilatie... Ik heb nu half leder en ik mis het leder niet... Als ik terug leder wil, met zetelverwarming en ventilatie... En ook de betere ledersoorten... En dan zit je gemakkelijk,op een meerprijs van €€€€€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
            Enig idee Wat de wachttijd is bij bestelling van nieuwe tucson ?
            de mijne besteld op 5/10/15 en komt normaal toe op 26/12/15
            dus 3 a 4 maanden ....

Comment

• Mooi kerstkadootje dan
              autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luke67 Bekijk Berichten
                de mijne besteld op 5/10/15 en komt normaal toe op 26/12/15
                dus 3 a 4 maanden ....
                ik denk 2.5 maanden als ik het zo optel maar toch bedankt voor de info !
                NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                S40 2.0D 136pk 2004
                S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bochie Bekijk Berichten
                  Een moer die bvb steeds lostrilt van de dakspoiler, het gekraak van de armsteun, het handschoenkastje die ratelt in de winter tot de kunststof is opgewarmd, de navigatie die heen flitspalen weergeeft....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Exact de kwaaltjes die ik ook al heb meegemaakt bij mijn sportage..

Comment

• Vandaag bestelling geplaatst,2 l 4x4 automaat levering hopelijk begin februari. ....
                    no risk......no Fun......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoeGs Bekijk Berichten
                      Vandaag bestelling geplaatst,2 l 4x4 automaat levering hopelijk begin februari. ....
                      Proficiat met je aankoop ;-)

Comment

En aangezien mevrouw graag met de caravan op reis gaat hebben we dus als optie een trekhaak gekozen. Dus Moet ik er niet bij vertellen dat het de 2.0 cdi geworden is die 2,2 ton mag sleuren 
                        Wilde ook trekhaak bij bestellen ( afneembare ) maar blijkbaar moet men dan een stukje uit de bumper halen , klopt dat ? heb je er een foto van ?

mvg Joe
                        no risk......no Fun......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiepneus Bekijk Berichten
                          Goedkoop zijn ze al lang niet meer, maar wel topkwaliteit
                          bwa... als ge niet te hard kijkt dan toch....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoeGs Bekijk Berichten
                            Wilde ook trekhaak bij bestellen ( afneembare ) maar blijkbaar moet men dan een stukje uit de bumper halen , klopt dat ? heb je er een foto van ?

mvg Joe

dat zie je niet, is aan de onderkant van de bumper.

Comment

Thx 
                              Veel opties zijn er niet, je hebt 3 mogelijkheden de style, premium of executive...en we hebben gekozen voor de gulden middenweg...premium dus, is eigenlijk al een behoorlijke uitvoering, je hebt wel geen lederen interieur alhoewel leder niet altijd zo fijn is...in de winter vriest je kont er de eerste 10 minuten aan vast en op een hete zomerdag bakken je b*llen bijna gaar tot de koeling het overneemt...en kleur? Tja dat was bijna een huwelijkscrisis maar aangezien ik de auto's toch altijd moet wassen kies ik dus steeds zwart...we verwachten de thuiskomst rond eind November, foto's komen er zeker aan...nu nog maar efkes genieten van de IX35 met zijn kleine kwaaltjes 

Als je vergelijkt met het leder van een IX35 of Santa Fe (vorig model), dan kan je inderdaad vastvriezen of verbranden. Komt omdat het geen leder is...

Comment

• Voila de mijne is toe gekomen
                                Tucson 1.6 GDI Premium Plus Pack'

535253_10208561830389392_5512226604569204765_n.jpg

988790_10208561830149386_4849701247684034237_n.jpg

10006574_10208561831109410_2064621183988502485_n.jpg
                                Last edited by ; 31/12/2015, 04:13.

Comment

• Proficiat met je aankoop ! prachtige wagen !
                                  NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                  S40 2.0D 136pk 2004
                                  S40 1.8i 1996

Comment

• Mooi!

Sent via OnePlus with Tapatalk!
                                    =================
                                    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Prachtige auto! Congrats en veel plezier ermee!
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Mooiste in zijn categorie. Welke kleur is dat precies?

Comment

• Vriend van mij heeft ene, best ok!
                                          Wel beetje mindere afwerking binnenin naar mijn mening, maar voor de rest was ik positief verrast

Comment

Working...
                                          X