Oorspronkelijk geplaatst door kwiepneus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hyundai Tucson (2016)
Collapse
X
-
Ook wel fan van de Tucson. Prijzen zijn wel stevig geworden2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenOok wel fan van de Tucson. Prijzen zijn wel stevig geworden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenwat kost zo'n gemiddelde tucson diesel dan wel ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk BerichtenHyundai is web configurator.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenLaat dan eerst een echte prijs maken en je zal merken dat het verschil mogelijks geen 500€ is.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk BerichtenExecutive Diesel bij Hyundai 38K, Een nissan kostte 33K. Ook het topmodel. Ik moet wel erbij vermelden dat de Nissan prijs een effectieve offerte is. Hyundai is web configurator.NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichtenmijn offerte van X-trail was 36K !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk BerichtenKennis heeft 36K betaald voor een Premium Edition. Is uitrustingsniveau lager dan een Executive...
wat?? met alle kortingen eraf?
Of cataloogprijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenda's verdomd veel geld... ik heb maar zo veel betaald voor een nieuwe BMW X3 1.8 S drive (38000 btw in) een jaar geleden, weliswaar met een pak minder opties maar die interesseren mij geen moer....
In dat geval vind ik die 38000 veel geld voor een X3.
In principe moet je een identiek uitgeruste X3 er naast zetten en dan de prijzen vergelijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk BerichtenBij die garage waar wij zijn geweest zijn er wel al meerdere nissans gekocht, vooral door de baas van mijn vrouw. Die X-trail zou een bedrijfswagen voor mijn vrouw worden, maar is op het laatst afgesprongen. Vandaar misschien de lagere prijs?
fleet kortingen zijn immens.
Comment
-
ja inderdaad, 't is wat appelen met peren, de X3 is wat groter en een klasse hoger... moet iedereen voor zichzelf uitmaken, ik geef liever 38000 aan een Duitser met hopelijk toch iets betere restwaarde dan die Hyundai, met de opties die voor mij belangrijk zijn (metallic, airco en gps en sportzetels)
De rest van de gadgets die wel op de hyundai zitten nteresseert me echt niet...
Qua looks vind ik die Huyndai dan wel een mooie verschijning dat wel.. Heb geen idee wat zo'n Hyundai van 38.000 euro na 3 jaar en 120.000 km nog zou opbrengen... Ik hou het safe met de BMW, denk wel dat die nog iets meer gaat opbrengen achteraf, maar niemand heeft een glazen bol...
Comment
-
Gisteren op het autosalon eens ingezeten, keus genoeg gezien er een kleine 10 staan.
Direct voor de topversie gekozen (voor de salonbezoekers, de zwarte met bruin leder en treeplanken).
Dat is langs buiten een knappe wagen geworden, zetels zitten heel goed. Maar de afwerking van het interieur zelf is mijn ding toch niet.
Comment
Comment