Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Tucson (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiepneus Bekijk Berichten
    Mooiste in zijn categorie. Welke kleur is dat precies?
    Kleur is White Sand

Comment

• Ook wel fan van de Tucson. Prijzen zijn wel stevig geworden
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• euro is geen drol meer waard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
          Ook wel fan van de Tucson. Prijzen zijn wel stevig geworden
          Prijzen zijn inderdaad erover aan het gaan. Nissan X-trail is 5000 euro goedkoper. Oké, hij heeft wel lichtere motoren dan een Tucson. Maar als ik 5000 euro in mijn zakken kan steken, ben ik bereid 50pk in te leveren.

Comment

• wat kost zo'n gemiddelde tucson diesel dan wel ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
              wat kost zo'n gemiddelde tucson diesel dan wel ??
              Executive Diesel bij Hyundai 38K, Een nissan kostte 33K. Ook het topmodel. Ik moet wel erbij vermelden dat de Nissan prijs een effectieve offerte is. Hyundai is web configurator.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
                Hyundai is web configurator.
                Laat dan eerst een echte prijs maken en je zal merken dat het verschil mogelijks geen 500€ is.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                  Laat dan eerst een echte prijs maken en je zal merken dat het verschil mogelijks geen 500€ is.....
                  Kennis heeft 36K betaald voor een Premium Edition. Is uitrustingsniveau lager dan een Executive...

Comment

• da's verdomd veel geld... ik heb maar zo veel betaald voor een nieuwe BMW X3 1.8 S drive (38000 btw in) een jaar geleden, weliswaar met een pak minder opties maar die interesseren mij geen moer....

Comment

Executive Diesel bij Hyundai 38K, Een nissan kostte 33K. Ook het topmodel. Ik moet wel erbij vermelden dat de Nissan prijs een effectieve offerte is. Hyundai is web configurator.
                      mijn offerte van X-trail was 36K !
                      NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                      S40 2.0D 136pk 2004
                      S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                        mijn offerte van X-trail was 36K !
                        Bij die garage waar wij zijn geweest zijn er wel al meerdere nissans gekocht, vooral door de baas van mijn vrouw. Die X-trail zou een bedrijfswagen voor mijn vrouw worden, maar is op het laatst afgesprongen. Vandaar misschien de lagere prijs?

Comment

Kennis heeft 36K betaald voor een Premium Edition. Is uitrustingsniveau lager dan een Executive...

wat?? met alle kortingen eraf?
                          Of cataloogprijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                            da's verdomd veel geld... ik heb maar zo veel betaald voor een nieuwe BMW X3 1.8 S drive (38000 btw in) een jaar geleden, weliswaar met een pak minder opties maar die interesseren mij geen moer....
                            Ergens is dat appelen met peren vergelijken he. De topmodellen van bepaalde merken vergelijken met een model met een pak minder opties.
                            In dat geval vind ik die 38000 veel geld voor een X3.

In principe moet je een identiek uitgeruste X3 er naast zetten en dan de prijzen vergelijken.

Comment

Bij die garage waar wij zijn geweest zijn er wel al meerdere nissans gekocht, vooral door de baas van mijn vrouw. Die X-trail zou een bedrijfswagen voor mijn vrouw worden, maar is op het laatst afgesprongen. Vandaar misschien de lagere prijs?

fleet kortingen zijn immens.

Comment

• ja inderdaad, 't is wat appelen met peren, de X3 is wat groter en een klasse hoger... moet iedereen voor zichzelf uitmaken, ik geef liever 38000 aan een Duitser met hopelijk toch iets betere restwaarde dan die Hyundai, met de opties die voor mij belangrijk zijn (metallic, airco en gps en sportzetels)
                                De rest van de gadgets die wel op de hyundai zitten nteresseert me echt niet...
                                Qua looks vind ik die Huyndai dan wel een mooie verschijning dat wel.. Heb geen idee wat zo'n Hyundai van 38.000 euro na 3 jaar en 120.000 km nog zou opbrengen... Ik hou het safe met de BMW, denk wel dat die nog iets meer gaat opbrengen achteraf, maar niemand heeft een glazen bol...

Comment

• Voor die prijs leg ik idd ook liever wat bij voor een nieuwe Volvo !
                                  NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                  S40 2.0D 136pk 2004
                                  S40 1.8i 1996

Comment

• Ik zal nog een dikke maand geduld moeten hebben voor hij geleverd word .....

no risk......no Fun......

Comment

• Wij morgen ene testen ben benieuwd

Comment

• Gisteren op het autosalon eens ingezeten, keus genoeg gezien er een kleine 10 staan.
                                        Direct voor de topversie gekozen (voor de salonbezoekers, de zwarte met bruin leder en treeplanken).

Dat is langs buiten een knappe wagen geworden, zetels zitten heel goed. Maar de afwerking van het interieur zelf is mijn ding toch niet.

Comment

• Ik ben helemaal verkocht. Op het salon stond ook de versie die ik zou zien zitten (1.6 t-gdi met automaat enz...)
                                          Toen ik in mijn portefeuille keek was de pret over

Comment

Working...
                                          X