Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Tucson (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
    Ja, dat klopt. Prijsverschil is dan 1800 euro. Voor die 1800 euro heb je wel een deel extra opties met de Executive.

Daarom dat wij ook de executieve in bestelling hebben

Comment

• Al met de HONDA HRV 1.6 i-DTEC gereden ?

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
      Gisteren een testrit gemaakt en is me wel goed bevallen. Eerst heeft mijn vrouw gereden (aangezien het haar wagen wordt) en voor haar is het, toch op autovlak, snel goed. Na wat km's gereden heb ik het stuur overgenomen.
      Het sturen is vrij licht, ideaal voor de vrouw. Een stugge wegligging, wat ik dan weer leuk vind. Het is een zware wagen, wat je goed voelt in de kracht. 132 pk voelt net te weinig in deze Tucson. Pas op, je kan mee met het verkeer, maar met deze auto ga ik snel het gevoel hebben dat ik helemaal geen reserve heb.

Even later met de 1.6 T-GDI gereden en geen wonder dat dit leuker reed. Met deze motor kan je heel vlot mee door het verkeer. Dit was een Executive model met de automaat. Ik heb 5 minuten gereden met deze automaat en voelde wel goed aan.

Straks terug naar de garage om nog wat te bespreken. Momenteel zitten we dus met 2 keuzes:
      1.6 GDI Premium met het Premium Pack
      1.6 T-GDI Executive (manueel)

Prijsverschil zo'n 3800 euro. Grootste verschillen buiten de PK's (132 vs 177) zijn 19" velgen, panoramisch dak en automatische kofferklep.

Comment

• In die klasse zal het honda CRV 1.6 DTEC zijn, HRV is meer concurrent van bvb een Captur, Juke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
          In die klasse zal het honda CRV 1.6 DTEC zijn, HRV is meer concurrent van bvb een Captur, Juke
          Dat klopt ja ... maar de Honda HRV is zeer ruim in verhouding met de concurrentie.
          En aangezien het een wagen is voor zijn vrouwtje mss voldoende groot.

Comment

• Nee, nog niet met de Honda HRV gereden. Ze heeft haar zinnen gezet op de Tucson en ik vermoed dat ze niet te overtuigen is om naar Honda te gaan kijken. Ze is ook naar Audi geweest om naar een Q3 te kijken, maar die vond ze te klein. Ze had geen goed gevoel in de auto, te benepen zei ze.

Ondertussen is ze nog een keer gaan rijden met de Tucson, maar dit keer met automaat. Ze was nooit te overtuigen om met automaat te rijden (zelf heb ik een 1 reeks automaat) maar na het gesprek met de verkoopster heeft ze het toch een kans gegeven. Eerst wat oefenen op de parking want ze verwachtte dat bij het los laten van de rem de wagen naar voor schoot Uiteindelijk is dat heel goed verlopen. Gisteren heeft ze dan toch eindelijk een hele tour met mijne auto gereden en dat is ook goed verlopen. De 'schrik' van de automaat is eindelijk verdwenen

Morgen om 11u worden we terug verwacht en dan zal de beslissing vallen. Hoewel ik haar enkel adviseer (en niet probeer te pushen) zou mijn keuze ook de automaat zijn, zeker omdat ik dat nu ook gewoon ben in mijn auto.
            Uiteindelijk zal het haar beslissing zijn.
            Last edited by Racingboy; 29/01/2016, 11:22. Reden: typo
            2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
            2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
            2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Komt helemaal goed broer
              Hele mooie wagen wat ze eruit gekozen heeft!

Comment

• Maat van mij heeft een Honda Crv testrit mee gedaan , vind tucson beter ,ook ford kuga testrit gedaan vond tucson beter, sportage ,c-max,b-klasse ik val in herhaling vond de tucson beter.
                Ja ik weet wel het is persoonsgebonden ,en al goed ,maar ik kijk er al naar uit ,wat de automaat betreft bij mij is het een noodzaak wegens beperking arm ,maar nu ik automaat ken van onze 2de wagen zou ik zonder die beperking ook steeds voor automaat gaan.
                Ik ben wel geen 20 meer denk dat je ouder word zulke dingen meer gaat appreciëren meer relax rijden,meer comfort ,tegen vroeger meer het sportievere.
                Filmpjes zeggen niets misschien maar toch,
                Der neue Hyundai Tucson ist da! Seine Qualitäten als Kompakt-SUV muss er gegen den Honda CR-V, den Ford Kuga und den Mazda CX-5 unter Beweis stellen!

Comment

• Jammer dat de biv dit jaar zo omhoog gegaan is....is toch iets om ook rekening mee te houden bij aankoop wagen de 184 pk is 2495 euro biv....heb daarom zelf voor de 136 pk versie gekozen.... kan nog altijd chiptunen heb dit met mijn Kuga ook gedaan was ook 136 en na tunning 175 pk......
                  Last edited by JoeGs; 29/01/2016, 15:12.
                  no risk......no Fun......

Comment

• 2495 euro. Sure ????

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Leasing en Wallonië betalen nog altijd 2500 euro voor >163pk
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Op de 1.6 T-GDI met automaat zou inschrijving net boven de 1000 euro liggen, zonder automaat 888 dacht ik.

Comment

Op de 1.6 T-GDI met automaat zou inschrijving net boven de 1000 euro liggen

1070 euro om juist te zijn

Comment

• Wagen toegekomen bij de dealer :-D waarschijnlijk eind volgende week ophalen :-D
                            no risk......no Fun......

Comment

• De beslissing is gisteren ook gevallen bij m'n vrouw. Het is een 1.6 T-GDI exectutive met automaat geworden in de kleur Platinum Silver.
                              De wagen zou eind februari binnen komen bij de dealer, levering begin maart.

We kijken er naar uit. Zal binnenkort ook een post aanmaken in 'mijn auto'.

Comment

De beslissing is gisteren ook gevallen bij m'n vrouw. Het is een 1.6 T-GDI exectutive met automaat geworden in de kleur Platinum Silver.
                                De wagen zou eind februari binnen komen bij de dealer, levering begin maart.

We kijken er naar uit. Zal binnenkort ook een post aanmaken in 'mijn auto'.
                                proficiat wachten valt goed mee ,wij moeten wachten tot eind april

Comment

• Hoe komt het dat er zo een verschil is in wachten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                    Hoe komt het dat er zo een verschil is in wachten?

kleurkeuze exterieur en interieur

Comment

• Personeelslid van mij heeft zich ook een nieuwe Tucson aangeschaft:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                        Personeelslid van mij heeft zich ook een nieuwe Tucson aangeschaft:

echt prachtig in dat kleur !!
                                        NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                        S40 2.0D 136pk 2004
                                        S40 1.8i 1996

Comment

• Een echte kleur? Heel mooi.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X