Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Tucson (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat blauw stond ook bij onze dealer ,heel mooi, mijn vrouw vond het minder ,ik wou rood ,zij zei precies dat de brandweer er dan aankomt mooi niet dus.
    Vind het nog spijtig van geen rood gekozen te hebben, maar mocht voor de rest wel de wagen kiezen, motor alles als het maar een hogere was ;-) type suv of monovolume mag ik ook niet klagen.
    Last edited by Ronnes; 01/02/2016, 12:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Personeelslid van mij heeft zich ook een nieuwe Tucson aangeschaft:

Garage Moyaert?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten
        Garage Moyaert?
        Yep, en een ander personeelslid heeft dezelfde dag daar ook een Hyundai i40 gekocht :cool:

Comment

• De blauwe is idd ook mooie kleur mijn dealer had er ook net zo eentje binnen.

heb zelf de moon rock en zaterdag eindelijk in het echt gezien heeft zilveren dakrails ( is bij de meeste wat ik al zag zwart ) maar zilver is mooier bij het bruin hopelijk eind van de week klaar .... zal dan fototje posten
          Last edited by JoeGs; 01/02/2016, 13:04.
          no risk......no Fun......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoeGs Bekijk Berichten
            De blauwe is idd ook mooie kleur mijn dealer had er ook net zo eentje binnen.

heb zelf de moon rock en zaterdag eindelijk in het echt gezien heeft zilveren dakrails ( is bij de meeste wat ik al zag zwart ) maar zilver is mooier bij het bruin hopelijk eind van de week klaar .... zal dan fototje posten
            Zwarte dakrails is altijd met panodak anders is het zilver en inderdaad matcht goed met je kleur ,echt benieuwd naar je wagen.

Comment

• ik pijnig mezelf steeds door naar deze thread te komen... Kan nog steeds niet geloven dat mijn vrouw voor het oud model Tiguan heeft gekozen, terwijl ze voor 2k meer deze Tucson 1.6T-GDI automaat 4x4 executive kon gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten
                Garage Moyaert?
                Zit hier ook op het forum

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Yep, en een ander personeelslid heeft dezelfde dag daar ook een Hyundai i40 gekocht :cool:
                Je moet ze wat minder betalen toere
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Awel ik heb ook die indruk. Paar maanden geleden mijnen beenhouwer een nieuwe CX5 gekocht en ik die Alfa. Personeel van de winkel gaat zich waarschijnlijk vragen beginnen stellen als ze de auto's gaan zien staan :p

Comment

Awel ik heb ook die indruk. Paar maanden geleden mijnen beenhouwer een nieuwe CX5 gekocht en ik die Alfa. Personeel van de winkel gaat zich waarschijnlijk vragen beginnen stellen als ze de auto's gaan zien staan :p

pssst...zijn maar hyundai's

Comment

• En Mazda.
                      En Alfa.

Comment

• Zo zou die er van m'n vrouwtje gaan uitzien:

2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Awel ik heb ook die indruk. Paar maanden geleden mijnen beenhouwer een nieuwe CX5 gekocht en ik die Alfa. Personeel van de winkel gaat zich waarschijnlijk vragen beginnen stellen als ze de auto's gaan zien staan :p
                          Dat is door dat 3dubbel loon op zondag.
                          Aan de kassa zitten is maar 120%.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Tucson of CX-5 geen gemakkelijke keuze mijn gedacht.... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blacksun01 Bekijk Berichten
                              Beide geen miskoop , mijn gedacht

Comment

• de mijne moest er zaterdag zijn maar mooi niet moet noch een week wachten
                                2.0crdi 136 2x4 manu bak kleur white sand executive beige leder.
                                kan niet meer wachten besteld 19/10/2015 LOL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plop Bekijk Berichten
                                  de mijne moest er zaterdag zijn maar mooi niet moet noch een week wachten
                                  2.0crdi 136 2x4 manu bak kleur white sand executive beige leder.
                                  kan niet meer wachten besteld 19/10/2015 LOL
                                  Ik bestelde hem 1/12/15 en is vorige week bij dealer toegekomen normaal morgen de papieren.....
                                  no risk......no Fun......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blacksun01 Bekijk Berichten
                                    Denk ik ook.

Comment

Personeelslid van mij heeft zich ook een nieuwe Tucson aangeschaft:

Verdorie. Knappe auto. Zie ik mezelf ook nog in rijden. Nog een extra keuze op het lijstje. Pff
                                      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Dat blauw, is dat de kleur Ash Blue?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiepneus Bekijk Berichten
                                          Dat blauw, is dat de kleur Ash Blue?
                                          Yep.

Comment

Working...
                                          X