Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Tucson (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens deze pagina zou er een update aankomen/zijn voor apple carplay
    Iemand update al gedaan of werkt deze niet in europa?Is blijkbaar via bestaande sd kaart,navigatie.http://www.autonews.com/article/2016...oreUserAgent=1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario100 Bekijk Berichten
      Volgens deze pagina zou er een update aankomen/zijn voor apple carplay
      Iemand update al gedaan of werkt deze niet in europa?Is blijkbaar via bestaande sd kaart,navigatie.http://www.autonews.com/article/2016...oreUserAgent=1
      Ik denk dat ge het wat verkeerd gelezen hebt. Carplay heeft totaal niets te maken met de navigatie van de wagen zelf. Ge moet wel die stick met update inpluggen in uw navigatiesysteem (bij ons wel eens infotainment genoemd).

Het enige dat Carplay met navigatie te maken heeft, is dat ge uwe kaarten-app kunt projecteren op uw scherm. Maar dat staat dan los van de navigatie van de wagen. Carplay is de apple versie van mirrorlink die voor andere toestellen is. Dus gewoon een mirror van uw iphone op het scherm.

Updates is dus gewoon extra app's bijvoorbeeld. Heeft dus niets met buitenland te maken.

Comment

• Wat vinden de bestuurders van deze wagen ervan? Gisteren met ééntje gereden en een serieuze tegenvaller voor mij. Combinatie van een gevoelloze besturing met veel te harde ophanging. Echt geen aangename auto voor mij.
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Voor mij is het een leuke wagen heb nu +- 5000kms en vind niet dat hij echt negetieve punten heeft ,in de S stand is het sturen wel aangenamer en de ophanging is voor mij ok , tja meningen verschillen hé
          no risk......no Fun......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            Wat vinden de bestuurders van deze wagen ervan? Gisteren met ééntje gereden en een serieuze tegenvaller voor mij. Combinatie van een gevoelloze besturing met veel te harde ophanging. Echt geen aangename auto voor mij.

Ik heb hetzelfde gevoel als jij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              Wat vinden de bestuurders van deze wagen ervan? Gisteren met ééntje gereden en een serieuze tegenvaller voor mij. Combinatie van een gevoelloze besturing met veel te harde ophanging. Echt geen aangename auto voor mij.
              Na 6000 km ben ik ook nog steeds tevreden. Auto gekocht met jobverandering in het achterhoofd. Waardoor ik ipv dagelijks 80km WW, naar nog geen 30 km ga. Vorige auto (Volvo) was echte autostrade-auto (diesel) met machtig koppel voor de hernemingen 90-120

nu heb ik 1.6 benzine met minder power (zelfde pk's, maar pak minder koppel) maar gezien ik op puur secundaire wegen rij mis ik dat niet. Hoge zit is aangenaam. Volvo was ook strak afgeveerd, dus daar weinig verschil. Stuur is vrij klein, speel IMHO ook mee in het gevoel.

Algemeen rijdt hij vlot en comfortabel met alle mogelijke nuttige opties en qua binnenafwerking vind ik het zelfs mooi. De blauwe functielampjes en groene instrumentaanduidingen zijn echt stijlvol. Alleen de cruise control knopjes op het stuurwiel aan de rechter kant kan ik niet gewoon worden, bij Volvo stonden die logischer aan de linkerkant, gezien 90% van de mensen stuurt met 1 hand, de linker. Rechts dient om te schakelen of neuspeuteren.

Maar bovenal, prijs-kwaliteit niets op aan te merken, integendeel. Je moet niet gaan vergelijken met Beemers of MB's, zelfs niet met volvo. Was initieel gaan zien voor de Xc60 benzine T5, met een prijskaartje van bijna het dubbele. dat verschil was rationeel gezien niet te verantwoorden. En nu Leningvrij en financiële ruimte van andere leuke dingen. Speelt voor mij ook in het gevoel van de auto.
              Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
              Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Vrijdag de wagen opgehaald ,elke keer als ik er mee rij smile op mijn gezicht ,kan me niet vinden in de negatieve reactie's voorgaande post's integendeel tot nu super, de benzine turbo met automaat is zalig en snel .

Comment

• inderdaad besturing is gevoelloos, de ophanging met 19 duims velgen zeer hard,het vertrek met automaat eveneens gevoelloos ( de reactie v/d automaat bij vertrek is verwarrend " slip ")

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stans Bekijk Berichten
                    inderdaad besturing is gevoelloos, de ophanging met 19 duims velgen zeer hard,het vertrek met automaat eveneens gevoelloos ( de reactie v/d automaat bij vertrek is verwarrend " slip ")
                    Dan heb ik een andere wagen, nu toen ik van de garage kwam dacht ik ook hmmm precies harder dan toen we test reden ,dag later bandendruk nagekeken en er stond overal 2,9 bar op wat 2,4 moet zijn ,getelefoneerd en de man verontschuldigde zich want de wagens komen met te veel druk erop en zij moeten het aanpassen.Vergeten dus
                    Maar nu zoals het bij de testwagen was ,iets harder dan bij een luxesedan maar hangt ook niet door in de bochten wat ik fijn vind en het blijft een SUV de mensen willen dan precies ook dat deze alles heeft van een luxevoiture
                    besturing vind ik niet zo gevoelloos is wel even wennen ,had hem eerste dagen op sport staan nu niet meer kwestie van gewoonte ? nee ge stuurt de wagen echt waar je wil en precies , het is geen sportcar misschien zijn jullie te verwend en de automaat heb er al wel met meerdere gereden en vind deze bij de betere "van de werkvolkwagens" om het zo te zeggen.

BTW heb je met de nieuwe automaat (7gang dct) of de oude 6 bij de diesel gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
                      BTW heb je met de nieuwe automaat (7gang dct) of de oude 6 bij de diesel gereden
                      Stans Bij nader inzien zie ik dat je dezelfde hebt je schreef het volgende elders op dit forum
                      Hyundai Tucson Executive 1.6 T-GDI ? DCT (7) 4WD

Ik heb een indentieke wagen en heb er nu 1700 km mee gereden.Deze auto bevalt mij 110% "comfort, rij eigenscappen , zit comfort enz."

En nu draai je 110% das raar ineens is de wagen van rijeigenschappen,comfort veranderd , of heb je last van iets

Comment

• ik heb problemen met de Tom Tom life service, een 14 tal dagen heeft deze gewerkt en nu geeft hij geen informatie meer, krijg telkens onderstaande melding wifi werkt perfect

verbinden met online service wordt uitgevoerd probeer het later opnieuw.

Wie kan me hierbij helpen.

NIEMAND ?
                        Last edited by ; 14/07/2016, 11:49.

Comment

• Morgen eens gaan luisteren hiervoor. Alleen jammer van de BIV voor de 177pk MT & AT, beetje aan de hoge kant. Zal de verkoper dan via de prijs moeten compenseren

Comment

• In Brugge op een 1.6 T-GDI 177pk met premium pack, delivery pack en metaalkleur een korting van 6%.

Niets meer vrij te krijgen. Website van de dealer zelf spreekt op dat model over een korting tot 21% (niet de stockwagens!). Laat je dus niet vangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                              In Brugge op een 1.6 T-GDI 177pk met premium pack, delivery pack en metaalkleur een korting van 6%.

Niets meer vrij te krijgen. Website van de dealer zelf spreekt op dat model over een korting tot 21% (niet de stockwagens!). Laat je dus niet vangen.

Andere dealer gaan ,bij ons scheelde het 2000 euro was dan iets meer dan 10% + 1400 euro voor de overnamewagen meer .

Proefrit gedaan , want bij vele is de wagen gewoon slecht als ik hier lees , wij nog steeds content oké is geen premium,veel harde plastic gebruiken doen ze graag maar stoort ons alleszins niet ziet er gewoon goed uit, en vooral rijd goed ,alles werkt ook voortreffelijk behalve de nummerbord herkenning in de bebouwde kom is hier ook al beschreven.
                              Wat me wel stoort als je de cruise naar limit zet onthoud de wagen dat niet na afzetten, terug starten is eerst terug 1 maal de knop duwen naar de limitter.
                              Bij onze 2de wagen blijft deze functie dan behouden, enfin ben het nu al wel gewoon is maar 1 maal de knop meer indrukken maar toch .
                              Ook als je vertrekt en niet in achteruit hebt gezet dan werken de voorste parkeersensors niet ,moet je ook even een knop indrukken als het nodig is (middeconsole)zou zijn om niet te veel getuut in de file te hebben nu dat is ook bij de 2de wagen steeds geaktiveerd en dat tuut inderdaad wel eens maar ik weet dan iets meer afstand houden .
                              Zetelkoeling is ook super dacht eerst ik wil men gat niet bevriezen maar dat is zeker niet gewoon aangenaam .
                              Ook heb ik direct in alle deuren, en opberg vakken op maat gemaakte rubbermatjes gelegd (anders elk ding erin rammelt),en spatborden geplaats hadden ze wel mogen voorzien .
                              Ben benieuwd wat het word

Comment

In Brugge op een 1.6 T-GDI 177pk met premium pack, delivery pack en metaalkleur een korting van 6%.

Hier staan er 5 met 16 % korting, is dat wat je bedoeld met klopt niet

Comment

Andere dealer gaan ,bij ons scheelde het 2000 euro was dan iets meer dan 10% + 1400 euro voor de overnamewagen meer .
                                  Dit was een goede tip! Nog een nachtje slapen en dan morgen gaan tekenen voor een 1.6 T-GDI Premium Plus met delivery pack in het wit.

Van 6% naar 11% korting gestegen zonder aandringen en overname 2000 euro hoger. Het gaat dan wel over een "demo"-wagen. Tussen aanhalingstekens want de demo moet nog geleverd worden en zal helemaal niet als demo lopen.

Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
                                  http://www.hyundai.be/nl/tools/summe...FdYy0wodN9MI5w
                                  Hier staan er 5 met 16 % korting, is dat wat je bedoeld met klopt niet
                                  Die modellen zijn inderdaad 16% korting. Op die korting kun je niets extra verkrijgen bij de dealer. Daar ging het niet over. Als je naar de website gaat van de dealer in Brugge (http://bruggemotors-oostkamp.hyundai.be/nl/homepage/) dan staat er daar een mooie banner te prijken: tot 21% korting. Met nadruk op "tot".

Ik heb de verkoper erover aangesproken. Het niet dat ik een basisversie laat configureren (Premium Plus met 177pk) en toch slechts 6% korting. "Ja meneer, dat is enkel op diesels. Da's commerce hé, om klanten binnen te lokken"... Bedankt voor de moeite, maar laat het maar voor wat het is dan. Als je tot 21% leest dan verwacht je voor een model zoals ik voor kies toch een 10% korting op zijn minst.

Verkooptechnieken hé

Comment

Dit was een goede tip! Nog een nachtje slapen en dan morgen gaan tekenen voor een 1.6 T-GDI Premium Plus met delivery pack in het wit.
                                    Goede keuze in het wit vrienden van ons hebben er ook enen mooie verschijning wanneer is de levering

Comment

Goede keuze in het wit vrienden van ons hebben er ook enen mooie verschijning wanneer is de levering
                                      Zal (als we het ondertekenen) binnen de twee weken zijn.

Comment

• Levering staat op 30 juli momenteel. Mogelijks later want de auto staat nu nog op transport uit de fabriek.

Het is een 1.6 T-GDI Premium PlusPack geworden in het wit met delivery pack. Het aftellen is begonnen. Vrijdag alvast de verzekering in orde maken tegen dat de wagen er is. Plaat van de oude wordt niet overgezet.

Comment

• Heb je AT of MT genomen ?
                                          Het premium pluspack wat zit er dan allemaal bij?

Comment

Working...
                                          X