Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Tucson (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Manueel. De garage bood ook al een upgrade aan voor het motormanagement om het allemaal wat vinniger te maken, dat overweeg ik ook.

Premium PlusPack bevat onder andere lederen interieur, 19" velgen, getinte ruiten achter, elektrische zetels, keyless entry en nog wat andere snufjes.

Comment

• Wij hebben ook de manueel 1.6t gekozen maar wel executive versie ,ook in wit
      Wij zijn al een 2 maand aan wachten ,normaal levering eind juli

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
        Manueel. De garage bood ook al een upgrade aan voor het motormanagement om het allemaal wat vinniger te maken, dat overweeg ik ook.
        Wat houd dat precies in eerste keer dat ik daar van hoor mag ook via pd eventueel

Comment

Manueel. De garage bood ook al een upgrade aan voor het motormanagement om het allemaal wat vinniger te maken, dat overweeg ik ook.

Premium PlusPack bevat onder andere lederen interieur, 19" velgen, getinte ruiten achter, elektrische zetels, keyless entry en nog wat andere snufjes.

Oppassen voor de snufjes!!!!!

Max snelheisaanduiding in de bebouwde kom werkt niet.
          Automatisch parkeren werkt niet
          automatisch remmen , geeft wel een signaal maar remmen?????
          9 duims velgen zeer hard ,

Alles is op de auto aanwezig , of dit functioneel is ,is niet belangrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stans Bekijk Berichten

Je bent duidelijk malcontent, maar laat me onmiddellijk zeggen dat ik al kan parkeren en dus helemaal niet automatisch parkeren zal gebruiken als dat er al opzit. Automatisch remmen heeft mijn V40 ook, maar is nog nooit in werking getreden. Maximum snelheidsaanduiding binnen de bebouwde kom werkt niet, maar dat is niet enkel bij Hyundai zo. Laat dat iets zijn waar ik niet van wakker ga liggen. Dat het hard rijden is op 19" ook niet. Tijdens de testrit viel dat heel goed mee.

Comment

Zitten er wel banden rond uw 19 duims velgen?

Comment

Nu automatisch parkeren heb ik direct geprobeerd en werkt wel zowel parallel als dwars ,automatisch remmen ook er draaide voor me een auto op de parking en het systeem dacht dat ik niet meer ging remmen en deed het voor mij was wel schrikken ,kan je ook instellen dacht ik naar gevoeligheid toe.zet maar eens een grote kartonnen doos of dergelijke ervoor je zal zien werkt wel degelijk.
                9 duims velgen zullen heel zacht rijden 19" daarentegen is harder dan kleiner dat is normaal hé al stonden ze bij ons bij aflevering een dikke halve bar te hard(2,9-3) en dachten we eerst ook amai nu veeeeel beter op 2,4 bar .Zou voor transport zijn zo hard even nakijken misschien.
                maximum snelheid in bebouwde kom is helaas waar .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
                  Stans Bij nader inzien zie ik dat je dezelfde hebt je schreef het volgende elders op dit forum
                  Hyundai Tucson Executive 1.6 T-GDI ? DCT (7) 4WD

Ik heb een indentieke wagen en heb er nu 1700 km mee gereden.Deze auto bevalt mij 110% "comfort, rij eigenscappen , zit comfort enz."

En nu draai je 110% das raar ineens is de wagen van rijeigenschappen,comfort veranderd , of heb je last van iets

Het is inderdaad zo dat de wagen me 100% voldeet bij aankoop en bij de eerste rijervaring.

Maar Na 8000 km mag ik zeggen dat ik deze auto beter ken.

En inderdaad bij de juiste banden spanning en 19" velgen is de auto zeer hard na enkele jaren rammelt hij uit elkaar.
                  De max snelheidsaanduiding in de bebouwdekom is meestal fout.
                  Automatisch parkeren werkt meestal niet.
                  Automatisch remmen ? wel signaal maar remmen ?????
                  Automaat slip bij vertrek tot 1200à 1400 tr gevoelloos verder werkt hij perfect.
                  De kaart van de GPS is veroudert en een update is er niet ? ( De kaarten leverancier zegt Hyundai krijgt waarvoor ze willen voor betalen) dus spijtig voor de ons.
                  sensoren vooraan moet ment aanztten.
                  Koffer gaat ongewild open als achteraan in de buurt van de auto blijft staan.

Alle snufjes zijn wel aanwezig of ze werken is een andere zaak en dat irriteert me.
                  Ik had evengoed een basis model kunnen kopen , de bijkomende snufjes werken half of er niet over nagedacht en maken het oncomfortabeler.

Comment

Het is inderdaad zo dat de wagen me 100% voldeet bij aankoop en bij de eerste rijervaring.

Maar Na 8000 km mag ik zeggen dat ik deze auto beter ken.

En inderdaad bij de juiste banden spanning en 19" velgen is de auto zeer hard na enkele jaren rammelt hij uit elkaar.
                    De max snelheidsaanduiding in de bebouwdekom is meestal fout.
                    Automatisch parkeren werkt meestal niet.
                    Automatisch remmen ? wel signaal maar remmen ????? je krijgt eerst een signaal later pas bij geen reactie zal hem remmen
                    Automaat slip bij vertrek tot 1200à 1400 tr gevoelloos verder werkt hij perfect.hebben wij niet tot nog toe dealer bezoeken
                    De kaart van de GPS is veroudert en een update is er niet ? ( De kaarten leverancier zegt Hyundai krijgt waarvoor ze willen voor betalen) dus spijtig voor de ons.Tot nu toe heeft hem alles al gevonden ,de reis zal het verder moeten ondervinden
                    sensoren vooraan moet ment aanztten. dat is zo vond ik ook raar alleen als je eerst in achteruit zet gaan ze mee op ,zou zijn voor het ongewild biepen bij file ,maar mocht bij mij ook steeds opstaan
                    Koffer gaat ongewild open als achteraan in de buurt van de auto blijft staan.die functie heb ik uitgezet al komt er eerst een visuele waarschuwing dat de koffer kan opengaan (pinkers )en als je dan toch blijft staan gaat ze open en je moet al dicht gaan staan, maar bv in de garage als je passeert ben je dicht sleutel bij heb je kans ja daarom uit geschakeld.je hebt snel op de sleutel geduwd of als je uit de wagen komt op de knop links geduwd hé gaat het ook open.

Alle snufjes zijn wel aanwezig of ze werken is een andere zaak en dat irriteert me.
                    Ik had evengoed een basis model kunnen kopen , de bijkomende snufjes werken half of er niet over nagedacht en maken het oncomfortabeler.
                    snufjes die het oncomfortabel maken hoe dan als ze niet werken basis model heeft ze niet wat is daar dan comfortabeler oké de kleiner wielen

Comment

• Je kan ook nergens terecht als je een probleem hebt de dealer had mijn probleem met Tom Tom live ook nog niet mee gemaakt en moet op zoek gaan.
                      Als je met Tom Tom contact opneemt zeggen zij dat Hyundai dit moet regelen dat dit zo afgesproken is.

Comment

snufjes die het oncomfortabel maken hoe dan als ze niet werken basis model heeft ze niet wat is daar dan comfortabeler oké de kleiner wielen
                        Ik heb al van alles geprobeerd om er orde in te krijgen, woorden alfabetisch zetten, letters alfabetisch per woord(*)... blijft maar een mogelijkheid over: misschien kan ik er iets van verstaan met interpunctie!

(*)ik dacht dat ik dyslexie had maar bleek ik toch wel gewoon door mijn OCD de letters eerst alfabetisch te ordenen tijdens 't lezen...
                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                          Ik heb al van alles geprobeerd om er orde in te krijgen, woorden alfabetisch zetten, letters alfabetisch per woord(*)... blijft maar een mogelijkheid over: misschien kan ik er iets van verstaan met interpunctie!

(*)ik dacht dat ik dyslexie had maar bleek ik toch wel gewoon door mijn OCD de letters eerst alfabetisch te ordenen tijdens 't lezen...

ha ha nu ik het ook lees is waar moeilijk , paar comma's gezet doet al wonderen
                          snufjes die het oncomfortabel maken, hoe dan als ze niet werken, basis model heeft ze niet, wat is daar dan comfortabeler oké de kleiner wielen

Conclusie snel zijn is voor niets goed ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankg2300 Bekijk Berichten
                            Je kan ook nergens terecht als je een probleem hebt de dealer had mijn probleem met Tom Tom live ook nog niet mee gemaakt en moet op zoek gaan.
                            Als je met Tom Tom contact opneemt zeggen zij dat Hyundai dit moet regelen dat dit zo afgesproken is.
                            Is dat nog steeds niet opgelost ,hier maakt hem telkens verbinding als ik instap nog geen problemen gehad ,wel heb ik je gemaild ,een keer kreeg ik hetzelfde op het scherm en na even zoeken bleek mijn mobiele gegevens in de telefoon af te staan.
                            zeker dat het niet aan je telefoon ligt ,mijn zus had bv wel problemen maar lag aan hare smartphone raar merk kan er nu niet opkomen, sinds 2 weken heeft ze een samsung en geen problemen meer gehad.
                            Dit is bij een recente sportage dus is eigenlijk dezelfde installatie.
                            Of eens een andere smartphone proberen om dat uit te sluiten.
                            Succes nog met het probleem op te lossen.

Comment

Andere dealer gaan ,bij ons scheelde het 2000 euro was dan iets meer dan 10% + 1400 euro voor de overnamewagen meer .

Proefrit gedaan , want bij vele is de wagen gewoon slecht als ik hier lees , wij nog steeds content oké is geen premium,veel harde plastic gebruiken doen ze graag maar stoort ons alleszins niet ziet er gewoon goed uit, en vooral rijd goed ,alles werkt ook voortreffelijk behalve de nummerbord herkenning in de bebouwde kom is hier ook al beschreven.
                              Wat me wel stoort als je de cruise naar limit zet onthoud de wagen dat niet na afzetten, terug starten is eerst terug 1 maal de knop duwen naar de limitter.
                              Bij onze 2de wagen blijft deze functie dan behouden, enfin ben het nu al wel gewoon is maar 1 maal de knop meer indrukken maar toch .

Ook als je vertrekt en niet in achteruit hebt gezet dan werken de voorste parkeersensors niet ,moet je ook even een knop indrukken als het nodig is (middeconsole)zou zijn om niet te veel getuut in de file te hebben nu dat is ook bij de 2de wagen steeds geaktiveerd en dat tuut inderdaad wel eens maar ik weet dan iets meer afstand houden .
                              Zetelkoeling is ook super dacht eerst ik wil men gat niet bevriezen maar dat is zeker niet gewoon aangenaam .
                              Ook heb ik direct in alle deuren, en opberg vakken op maat gemaakte rubbermatjes gelegd (anders elk ding erin rammelt),en spatborden geplaats hadden ze wel mogen voorzien .
                              Ben benieuwd wat het word
                              Is idd storend. Telkens de start/stop, bijvoorbeeld aan een rood licht, heeft gewerkt reset de cruise control zich. Ik heb op mijn WW traject tegen de 20 rode lichten op een expressweg. Het zou handig zijn mocht ik gewoon telkens op resume kunnen drukken om terug naar 120 te gaan. Firstworldproblems, maar toch.
                              Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                              Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Nog even terug komen op de tom tom services, vervelende is dat je uw smartpfone hebt gekoppeld ,dit telkens bij instappen even moet nakijken want bij mij bv staan meestal de mobiele gegevens uit.
                                Omdat dit de telefoon sneller leegtrekt, je kan hem insteken ja maar vergeet het ook meestal , en dan ben ik vertrokken dju weer vergeten aan te zetten , dus ben ik even gaan zoeken wat mogelijk is om een vast wifipunt te hebben.
                                Sinds enkele dagen heb ik de
                                huawei e8278 4g usb wifi dongle auto wifi router en dat werkt fantastisch , instappen en vertrekken altijd wifi.
                                Leuke is ook dat bv iemand met een tablet ook op het net kan via deze router tot 10 verschillende toestellen.
                                Ik heb omdat ik orange vroegere Mobistar klant ben een extra surf card genomen hier, deze is dezelfde als de simkaart in je smartphone maar enkel om in een ander toestel te surfen. dit kost me 5 euro extra per maand, en het is het waart voor mij.
                                Ook als dan mijn vrouw er mee rijd moet ze niet hare smartphone weer koppelen maar blijft gewoon werken
                                Na wat opzoeken blijkt je per maand een 100mb aan verbruik op te doen voor de services dus perfect haalbaar naar verbruik toe.
                                Leuk ook nog voor de Orange klanten dat je de zomer lang geen roamingskosten hebt dus ook in het buitenland nu zullen de services werken zonder extra kosten. Let wel dit moet je activeren kan ook via de app je hebt er normaal een sms over gehad.
                                ik heb de huawei e8278 geïnstalleerd in de 12V aansluiting in de koffer ,je kan de dongel 45° draaien dus zit niet in de weg.
                                Geef het even mee want zo gemakkelijk mogelijk doe ik er andere een plezier mee
                                PS ik heb de huawei e8278 op aliexpress gekocht voor 52 euro thuis op de mat hier lopen de prijzen van 115-140 euro groot verschil

Comment

• Lijkt een goed alternatief voor het opzetten van een mobiele hotspot. Enkel opletten dat dit ding je batterij niet leeg trekt. Denk dat de aansluiting in de koffer altijd aan staat, of niet?

Comment

Lijkt een goed alternatief voor het opzetten van een mobiele hotspot. Enkel opletten dat dit ding je batterij niet leeg trekt. Denk dat de aansluiting in de koffer altijd aan staat, of niet?
                                    Nee hoor contact af is aansluiting uitgeschakeld

Comment

• Phacoid, kan je me meer info geven over deze upgrade van het motormanagement ? Heb ook 1.6 t-gdi besteld, komt deze maand aan.
                                      Last edited by ; 09/08/2016, 17:30.

Comment

• Welke bandenspanning gebruik jij op de 19" velgen? Heb die ook en is zeer belangrijk voor het brandstofverbruik.

Comment

Je bent duidelijk malcontent, maar laat me onmiddellijk zeggen dat ik al kan parkeren en dus helemaal niet automatisch parkeren zal gebruiken als dat er al opzit. Automatisch remmen heeft mijn V40 ook, maar is nog nooit in werking getreden. Maximum snelheidsaanduiding binnen de bebouwde kom werkt niet, maar dat is niet enkel bij Hyundai zo. Laat dat iets zijn waar ik niet van wakker ga liggen. Dat het hard rijden is op 19" ook niet. Tijdens de testrit viel dat heel goed mee.
                                          Dus als het erip zit en eigenlijk ook in da aankoopprijs zit, interesseert het u ni of het werkt of niet? Ooi al gebruikt ge het niet? Rare redenering.

Comment

Working...
                                          X