Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Superb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    kan de achterpassagier er goed aan

Daar zeg je iets! Zou het de (bijkomende) bediening zijn voor de achterpassagier, voor het geval die meer/minder beenruimte wil en er niemand vooraan zit?
    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

er zijn wel meer knoppen totaal ondoordacht geplaatst. ook vb ondermaatste verlichting in de kofferbak al is dat maar een klein minpunt.
      ik blijf skoda onafgewerkte plastiek dozen vinden binnen en buiten
      lets have some more member berries

Comment

ben ik ni mee akkoord, ergonomie is gelijk aan een vw

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

en een VW vind ik nu echt een perfecte auto he...
          lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            er zijn wel meer knoppen totaal ondoordacht geplaatst. ook vb ondermaatste verlichting in de kofferbak al is dat maar een klein minpunt.
            ik blijf skoda onafgewerkte plastiek dozen vinden binnen en buiten
            Wat zeg jij nu ...
            Benzine
            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
            Diesel
            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
              Daar zeg je iets! Zou het de (bijkomende) bediening zijn voor de achterpassagier, voor het geval die meer/minder beenruimte wil en er niemand vooraan zit?
              Dat is inderdaad de reden.

Comment

Aan die ondermaatse kofferbakverlichting is wel iets te doen, namelijk led's plaatsen heb er zo en daar is de straatverlichting niets tegen
                En PVC is er te vinden dat is juist, maar dit doet geen inbreuk op de ruimte en comfort van de wagen en dan hebben we het nog niet over de prijs.
                www.skodaforum.eu

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

als dat de lengte is van de rugzit voor de chauffeur, dan is dat al veel te laag voor mij

kopsteun gaat dan ook niet ver genoeg doorgeschoven kunnen worden
                          www.peugeotforum.be

Comment

Ik heb zo ook een vermoeden dat de vorige beter was, uiterlijk vind ik het ook een achteruitgang.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                              als dat de lengte is van de rugzit voor de chauffeur, dan is dat al veel te laag voor mij

kopsteun gaat dan ook niet ver genoeg doorgeschoven kunnen worden
                              Je weet toch nooit hoe groot die man in kwestie was?
                              Als ik hem zo op de achterbank zie zitten, lijkt me dat een flink uit de kluiten gewassen Duitser ;-)

Ik moet hem toch eerst ook eens live zien. Op foto vind ik het toch een beetje overkill met al die gehoekte lijnen erin.

Comment

ik ben 1.93 en naar wat ik kan schatten zullen we niet zoveel verschillen
                                het is een probleem dat ik bij veel auto's ervaar
                                www.peugeotforum.be

Comment

Is eigenlijk ook wel logisch lijkt me. Men maakt nu eenmaal zetels voor de "gemiddelde" mens hé?
                                  Met mijn 1.78m vind ik eigenlijk in de meeste auto's wel een goede zithouding.

Comment

ik was vroeger als tiener een rariteit met die lengte. Als ik nu rondom me kijk hoor ik bijna bij de middelmaat...

en zoals die man zit achter het stuur is vragen voor problemen bij een kop-staart aanrijding. Alle hulpmiddelen ten spijt, maar als die zijn hoofdsteun zo laag staat heeft hij gegarandeerd vodden.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

Ik vind dat je daar een heel goed punt hebt.
                                      Misschien kon men eens denken aan modulair aanpasbare zetels ipv sommige van die onnuttige gadgets die tegenwoordig op veel wagens worden aangeboden.
                                      Mijn schoonbroer is 1.97m, dus ik herken je probleem wel. Hij zweert al jaren bij een Ford Mondeo break omdat dat zo'n beetje de enige auto is waar hij goed in zit.

Comment

Ik heb daarnet de website van Skoda eens bezocht om hun nieuwe Superb te bekijken. Verdomd, dat ziet er toch echt wel goed uit. Zoveel auto voor zo een marktconforme prijs. Ik hoop dat ze binnen dezelfde prijszetting blijven. En qua looks vind ik echt niet dat hij moet onderdoen voor premium wagens.

Comment

Ah men moet eerst in de wagen plaatsnemen en eens een ritje mee maken wil men weten of hij lekker zit. Ben maar een 1.83m en ik zit lekker zeker voor die prijs.
                                          Want daar is het toch een groot stuk om te doen veel auto voor een redelijke prijs.
                                          www.skodaforum.eu

Comment

Working...
                                          X