Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Superb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
    Je kan inderdaad aangenaam verrast zijn, dit is altijd tijdens een testrit, je geeft al heel wat meer gas dan dat je met uw auto rijdt.
    Koop je dan die auto ,na een week ben je ontgoochelt in de prestaties.
    Ik heb destijds geen 2.0 TDI gekozen om met een ei onder mijn gaspedaal rond te rijden. En bij testritten probeer ik zoveel mogelijk mijn dagelijkse traject te doen. Natuurlijk is er een verschil, had het gewoon erger verwacht.

Verkeersinfrastructuur in dit land is toch genadeloos voor autoliefhebbers dus vraag me echt af of die 1.6 TDI toch niet zou volstaan.

Keuze is in ieder geval nog niet gemaakt. Ook qua merk niet. Qua veiligheidssystemen stilaan wel: die zijn (op eentje na) allemaal gezakt op mijn prioriteitenlijst. Leuk speelgoed, daar niet van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 4Rings4U Bekijk Berichten
      1.6 tdi met DSG getest en toch wel aangenaam verrast. Huidige wagen is 2.0 tdi (S-tronic) in A3 en had een groter verschil verwacht. Ik merkte het grootste verschil bij inhalen op autostrade: daar gaat minder vlot. Zal een aanpassing worden als het deze wagen wordt, maar minder groot dan gevreesd en ik krijg er natuurlijk andere dingen voor in de plaats.

Wel wat geschrokken van de eerste leasebedragen: blijkbaar heeft de superb toch wat last van lage restwaarde? Al moeten er nog meerdere leasemaatschappijen aangevraagd worden, er is wel een tendens zichtbaar. Werkgever zit nog nochtans op hoogste kortingen.

Momenteel draagt de berline mijn voorkeur, maar zou de combi dan toch interessanter zijn in lease?

levertijden zijn nu rond 7 maanden.
      Ik mag de mijne morgen eindelijk ophalen, is besteld op 3/3... Dacht dat de Combi inderdaad iets goedkoper zit omwille van de restwaarde.

Comment

• Waar blijven die foto's?
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Beetje geduld, photobucket is in maintenance...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
            Beetje geduld, photobucket is in maintenance...
            Al 3 dagen in maintenance.

Comment

• Outlook Online agenda delen is zo eens twee weken in onderhoud geweest. Technologie staat voor niks, dezer dagen...
              autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• www.imgur.com
                Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                  +1000000

Veruit de beste image host die je kan bedenken. Is ook wel echt vliegensvlug in vergelijking met die andere krengen van image hosts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
                    +1000000

Veruit de beste image host die je kan bedenken. Is ook wel echt vliegensvlug in vergelijking met die andere krengen van image hosts.

idd heel snel
                    Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                      Outlook Online agenda delen is zo eens twee weken in onderhoud geweest. Technologie staat voor niks, dezer dagen...
                      De technologie is het probleem niet.
                      De prutsers die d'r aan werken echter ....
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• de sportline is nu ook in belgië te configureren

Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                        Klikerdeklikhier
                        Car name: Octavius Rsus

Comment

• wtf ik lig aan 50k voor een skoda... nu nog 500 euro champagne flessen tegenkomen in de liddle en kheb het allemaal gezien
                          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            wtf ik lig aan 50k voor een skoda... nu nog 500 euro champagne flessen tegenkomen in de liddle en kheb het allemaal gezien
                            Wat is de liddle ?

Comment

• lol teveel zitten klooien om van onder die auto correct uit te komen. lidl dus!
                              lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten
                                de sportline is nu ook in belgië te configureren

http://cc-cloud.skoda-auto.com/bel/bel/nl-be/
                                Helaas wel een dikke meerprijs ten opzichte van bvb. de Style-versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  Helaas wel een dikke meerprijs ten opzichte van bvb. de Style-versie.
                                  De l&k versie ziet er ook wel lekker uit

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    wtf ik lig aan 50k voor een skoda... nu nog 500 euro champagne flessen tegenkomen in de liddle en kheb het allemaal gezien
                                    iets na den tijd van paard en kar kon je een skoda voor een habbekrats kopen, in 2016 is dat een topaanbod voor zijne prijs

Comment

• als je naar de dealer gaat kom je zeker maar op +- 46 uit hoor
                                      Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                                      Klikerdeklikhier
                                      Car name: Octavius Rsus

Comment

• En in Duitsland aan +/- 40k....

Comment

• Nieuwe bedrijfswagen is geen nieuwe Skoda Superb geworden: het wordt opnieuw een A3, deze keer in berline vorm. De te lage restwaarde en te hoge aantal kilometers maken de Superb duur voor mijn werksituatie. Zelfs een uitgeklede versie met (te) veel compromissen past moeilijk in de budgetten. Beetje teleurstellend.

Na drie proefritten was ik aangenaam verrast, op de interieur afwerking na... Ik lees daar steevast goeie reviews over, maar daar bleef ik toch op mijn honger. Wellicht verwend door Audi. Maar ik schat Skoda wel hoger in dan VW: daar begrijp ik met moeite de meerprijs van.

Ik blijf een fan van Skoda, hun no-nonsens en veel auto voor je geld principes draag ik een warm hart toe, maar de Superb begint toch een aardig dure wagen te worden... Toch een verschil met voorbije twee jaar.

Comment

Working...
                                          X