Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Superb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• audi bmw en benz zijn dan ook artificeel goedkoper in leasing...die moeten hun cijfers hoog hebben voor de aandeelhouders (en de grootste willen zijn, elkaar overtroeven)
    voor skoda speelt dat wat minder mee zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      audi bmw en benz zijn dan ook artificeel goedkoper in leasing...die moeten hun cijfers hoog hebben voor de aandeelhouders (en de grootste willen zijn, elkaar overtroeven)
      voor skoda speelt dat wat minder mee zeker
      Dat zou me geeneens verwonderen. Er is soms echt geen lijn in te trekken in die offertes van leasingmaatschappijen, de ene al gekker dan de andere. De A3 berline met een karrevracht aan opties (ok, het is ook een andere segment) is bijna even duur, krijg er minder korting op, maar wat een verschil in leasebedragen...

Had graag de ruimte gehad van de Skoda, blijf hem heerlijk relax rijden (voor het sportievere werk, moet je gewoon een andere auto nemen), maar helaas. Moest ik opnieuw een eigen wagen moeten kopen, zou hij zeker opnieuw op mijn shortlist staan. Gesteld dat ie niet nóg stijgt in prijs...

Comment

• Zal misschien ook wel iets met de wachttermijnen te maken hebben.
        Een model waar je 7-8 maanden op moet wachten om geleverd te krijgen, zal de fabrikant ook niet veel korting moeten geven, fabriek draait toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          Beetje geduld, photobucket is in maintenance...
          Here it is

Comment

• knap ugeken

Comment

Here it is

Mooi kleurtje!
              Nu, parkeren op het voetpad is een overtreding van de tweede graad: minimum € 120 (tot € 1.500), mogelijks zelfs een rijverbod...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                Mooi kleurtje!
                Nu, parkeren op het voetpad is een overtreding van de tweede graad: minimum € 120 (tot € 1.500), mogelijks zelfs een rijverbod...
                Behalve indien er een bord E9e of E9f zou staan...
                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Voor garages ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                    Voor garages ?
                    Het ging over het voetpad...
                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Here it is
                      Mooie kleur! Ziet er goed uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk Berichten
                        Mooie kleur! Ziet er goed uit.

Ziet er zelfs prachtig uit, proficiat ugeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                          Mooi kleurtje!
                          Ik heb die opmerking nog gekregen. Kom jij mijn boodschappen in mijn gang zetten? :-)

Comment

• Gewoon op straat zetten he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                              Gewoon op straat zetten he
                              Juist. Zelfs indien er een bord E1 zou staan, mag je stil staan om te laden en te lossen, OP straat wel te verstaan.
                              Indien er een bord E3 staat, zal je met de boodschappen wat verder moeten sleuren.
                              Op het voetpad is not done.

Comment

• Welkom op politieforum!

Btw, voetgangers kunnen nog altijd passeren.

Comment

Welkom op politieforum!

Btw, voetgangers kunnen nog altijd passeren.
                                  Voetgangers wel, kinderwagens en rolstoelen niet.
                                  En ik ben geen flik.
                                  ????

Comment

• Wat een gezever. On topic, het gaat hier over de Superb.

Comment

Ik heb die opmerking nog gekregen. Kom jij mijn boodschappen in mijn gang zetten? :-)
                                      Er was toch nog tijd om een fotootje te maken blijkbaar :p .

Maar ontopic, mooie kleur en prachtige wagen.

Comment

• Lava Blue staat heel mooi op de Superb en het is eens iets anders dan 50 tinten grijs of zwart. Als de zon op de lak schijnt is het wel eerder groen, daar ben ik persoonljk minder fan van. Gelukkig is dat geen groot probleem in België

Comment

Here it is

schoon vwatuur, uuzjeken!!
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X