Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Superb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
    Here it is

Knappe Suberp amai.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• net mooie tegengekomen

Comment

• Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Vind die dakrails maar niks op een break. Dat ze die maar op de optielijst zetten. Hebt ge tenminste de keuze.

Comment

• Een break zonder dakrails gelijkt meestal op een strijkijzer.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• die rails zijn net het handvat van het ijzer !

Comment

• als je geen rails hebt kan je ze niet gebruiken.
                Een break zonder rails is IMHO een berline met een tumor van een koffer.
                Break = functionele keuze. Je betaalt er toch ook meer voor?

Persoonlijk (al van jongsaf) vind ik een break eigenlijk ook gewoon mooi. Met rails.

Comment

• On topic: lampen.... voor en achter. Heb groot probleem met huidige skoda's. vorige suberb en pre-FL octavia waren bloedmooi voor een budgetwagen. Momenteel hebben ze last van obese audi vormgeving: ontwerp een wagen, pomp er wat extra druk in en voila het design.

Comment

• Ik vind dat hier toch maar rare vergelijkingen.
                    Tussen die rails moet je nog altijd extra onderdelen monteren om iets op je dak te kunnen plaatsen, maar op een gewone berline zonder rails is dat ook gewoon mogelijk.

Trouwens, bij sommige merken kon je een break zonder dakrails laten leveren dacht ik??
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Bij mijn Volvo kon je kiezen: met of zonder rails. De break zonder rails kon ook dakdragers hebben, die dan het systeem van de sedan overnamen. Als je koos voor rails kon je zwarte of alu-kleurige hebben.

Onze E46 had ook geen dakrails, dat model stond mooier zonder. Er waren in het dak klepjes voorzien, net als op de berline, en als je die open deed, pasten de voetjes van de dakdragers daar netjes in.
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Ik vind dat hier toch maar rare vergelijkingen.
                        Tussen die rails moet je nog altijd extra onderdelen monteren om iets op je dak te kunnen plaatsen, maar op een gewone berline zonder rails is dat ook gewoon mogelijk.

Trouwens, bij sommige merken kon je een break zonder dakrails laten leveren dacht ik??
                        rare mens => rare vergelijkingen he

Ach ja, break voor mij absoluut met rails. Smaken.

Comment

• die berline in zilver met die velgen is echt wel af
                          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Comment

• ONGECAMOUFLEERD: GEFACELIFTE SKODA SUPERB

De testrijders van Skoda zijn bij deze Superb vergeten de neus af te plakken, dus de strakgetrokken mega-Skoda is nu voor het eerst ongecamoufleerd te zien.

Het weghalen van het bijzonder afleidende camouflagemateriaal brengt een aantal opvallende zaken aan het licht. De gaten onder de koplampen springen daarbij het meest in het oog. De bumper wijkt enkele centimeters onder de lichtunit sterk naar binnen, waardoor een (nep-)luchtinlaat ontstaat die daar tot op heden niet te vinden is. Ook de rest van de voorbumper is nieuw, met een brede, strakke luchtinlaat als opvallendste kenmerk. Die vrij diepe voorbumper lijkt aan weerszijden te eindigen in een extra stel 'kiewen', waardoor lucht als het ware achter de bumper langs naar de wielkasten kan stromen. Dat is voor een auto als dit een opvallend sportief kenmerk.

Ook opvallend, maar dan juist door hun onopvallendheid, zijn de koplampen. Net als bij de nogal prijzige gepantserde Superb van gisteren beschikken deze namelijk niet over led-dimlicht en zelfs het dagrijlicht wordt nog altijd door een halogeenlamp verzorgd. Nu kan dat te maken hebben met de uitrusting, maar bij de rest van het gamma krijgen ook versies zonder de optie 'ledkoplampen' inmiddels led-dagrijlichten mee. Of dat mooi is, is persoonlijk, maar de kans wordt hiermee wel groter dat de auto op de foto's nog niet de definitieve kijkers heeft.

Aan de achterzijde is vooralsnog helemaal niets te zien. Zelfs de indeling van de achterlichten de exacte vorm van de bumper komt overeen met de Superb zoals die nu in de showroom staat. De kans is daarmee groot dat Skoda nog snel wat nieuwe onderdelen op de auto schroeft voordat het aangescherpte model wordt gepresenteerd.

Echt spannend wordt zo'n facelift natuurlijk nooit, maar onderhuids is er wel degelijk belangrijk nieuws te melden. Zo komt de nieuwe Superb er naar verluidt ook met een plug-inhybride aandrijflijn, vermoedelijk afkomstig van de Passat GTE. Die versie zou al volgend jaar in productie gaan.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ziet er op zich nog wel OK uit vind ik. Beter dan die gesplitte lampen van de Octavia in ieder geval.

Comment

• Zit die ruitenwisser daar standaard op?

Comment

• op de berline is dat een optie geloof ik.

Ik heb de Superb nooit écht wow gevonden, maar het is zoveel bang for your buck, dat hij toch wel serieus kans maakt bij mij als volgende leaser
                                    Last edited by Bud Wijzer; 31/05/2018, 14:56.

Comment

• Collega van mij mag zijne nieuwe wagen gaan kiezen en is gisteren al eens gaan zien. Nu dat ik dit lees, begrijp ik waarom ze nu zoveel korting geven. Maar volgens mij verandert er toch nauwelijks iets aan.

Zijn idee is dat de auto ruim is, maar voor hem voelt het niet aan als thuis komen. Ook dat er geen laadvloer is en meteen een diepe koffer in de Combi steekt hem tegen. Maar net zijn offerte eens overlopen en zit toch wel dik in de opties.

Comment

• Wat mij bevalt aan deze wagen is zijn zachte vering in een tijd waar alles sportief, jong en hip moet zijn.

Comment

• Skoda loopt alvast te teasen voor de officiële onthulling op 23 mei. Ik kijk hier naar uit!

Comment

Working...
                                          X