Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    De kritiek is hier toch wel zeer hard. Ik vind dit op het eerste zicht ook niet direct mooi maar ik wacht af met definitief te oordelen tot ik hem irl heb mogen aanschouwen.
    Idd je moet altijd even geduld hebben met een nieuw model.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Dat ze daar eens de 4.0L V8 inlepelen zodat ze ook een instapmodelleke hebben.

Comment

Audi R8

Ze willen hem wat exclusiever maken zeker? De eerste R8 zie je bijna even veel als de VW Beetle

Comment

bron: https://www.carwow.co.uk/blog/new-2015-audi-r8-revealed

Comment

Dat vertikaal scherm aan de kant van de bestuurder op de transmissietunnel ...what were they thinking?
            Vooral op de onderste foto, in goedkoop uitziend plastiek...
            Last edited by BertVS; 27/02/2015, 09:08.
            BMW 420dA : >>>

Comment

Naast elkaar lijkt hij nog meer een face lift te zijn...

Comment

Die R8 doet mij steeds aan een robot-stofzuiger denken....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Er is nochtans niemand hier op het forum die zoveel foto's plaatst van al die lelijke Audi's dan gij. Zelfkastijding???

Wie dat koopt? Zéér véél mensen blijkbaar. Kijk maar eens in het straatbeeld.
                  Dat kan ook een manier zijn om op een forum een beetje in het oog te springen hé , sommige mensen hebben dat nu eenmaal nodig in hun leven, dat zal wel ter compensatie zijn van iet of wat

De eerste heb ik uiterlijk nooit iets gevonden wat ik zelf zou willen, de nieuwe is dat evenmin... is nu ook niet direct het type wagen waar ik me ooit zou zien in rondrijden, en mocht dat toch ooit zo zijn zijn er in die prijsklassere mooiere dingen te vinden imho.
                  Last edited by Audidriver; 27/02/2015, 09:53.

Comment

Ik vind zelf de eerste R8 een natuurlijke schoonheid met een lading emotie. Alle lijnen kloppen en het is gewoon de R8 zoals hij moet zijn. Dit wil niet zeggen dat de nieuwe slecht is, maar deze en komende generaties zullen nooit aan de originele R8 kunnen tippen wat betreft design.

Comment

bij kleine broer tt heb je dat nog meer

de eerste is ongelooflijk design, de opvolgers...

Comment

vanaf dag 1 de R8 al als een mislukking bekeken en het nieuwe model is precies nog wat erger geworden. Enkele keren mee gereden en geef mij dan maar een 911. En dan die motoren? Koop dan ineens een lambo. De R8 is willen en niet kunnen. Maar ze zullen wel zotten vinden die zoveel geld voor een mislukt en uit de hand project willen geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                          vanaf dag 1 de R8 al als een mislukking bekeken en het nieuwe model is precies nog wat erger geworden. Enkele keren mee gereden en geef mij dan maar een 911. En dan die motoren? Koop dan ineens een lambo. De R8 is willen en niet kunnen. Maar ze zullen wel zotten vinden die zoveel geld voor een mislukt en uit de hand project willen geven
                          187.000 euro uitgeven en dan zeggen "niet kunnen". Het is maar waar je normen liggen zeker?!

Ik vind het zelf echt een lelijk ding.
                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Met die nieuwe hoekige neus en lichtblokken gaat Audi precies de Seat-toer op, is me ook bij de nieuwe TT al opgevallen.

Comment

Hier in een "Fifty shades of Grey" kleur.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                  Hier in een "Fifty shades of Grey" kleur.

Zo is hij wel héél knap
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Deze mislukte R8 moet je gewoon geheel en alles in het zwart nemen, dan vallen de design blunders veel minder op.

Comment

In de juiste kleur met dikke janten is hij wel te pruimen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Deze mislukte R8 moet je gewoon geheel en alles in het zwart nemen, dan vallen de design blunders veel minder op.
                                        Ik vind je toch een beetje overdrijven Iceman. Hij is misschien niet zo goed als het oude, maar mislukt is hij zeker niet. De Q7 kunnen we wel bestempelen als mislukt.

Comment

Video voor de liefhebbers: https://www.youtube.com/embed/ztkrZQMes90

Comment

Working...
                                          X