Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi R8
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEr is nochtans niemand hier op het forum die zoveel foto's plaatst van al die lelijke Audi's dan gij. Zelfkastijding???
Wie dat koopt? Zéér véél mensen blijkbaar. Kijk maar eens in het straatbeeld.
De eerste heb ik uiterlijk nooit iets gevonden wat ik zelf zou willen, de nieuwe is dat evenmin... is nu ook niet direct het type wagen waar ik me ooit zou zien in rondrijden, en mocht dat toch ooit zo zijn zijn er in die prijsklassere mooiere dingen te vinden imho.Last edited by Audidriver; 27/02/2015, 09:53.
Comment
-
Ik vind zelf de eerste R8 een natuurlijke schoonheid met een lading emotie. Alle lijnen kloppen en het is gewoon de R8 zoals hij moet zijn. Dit wil niet zeggen dat de nieuwe slecht is, maar deze en komende generaties zullen nooit aan de originele R8 kunnen tippen wat betreft design.
Comment
-
vanaf dag 1 de R8 al als een mislukking bekeken en het nieuwe model is precies nog wat erger geworden. Enkele keren mee gereden en geef mij dan maar een 911. En dan die motoren? Koop dan ineens een lambo. De R8 is willen en niet kunnen. Maar ze zullen wel zotten vinden die zoveel geld voor een mislukt en uit de hand project willen geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichtenvanaf dag 1 de R8 al als een mislukking bekeken en het nieuwe model is precies nog wat erger geworden. Enkele keren mee gereden en geef mij dan maar een 911. En dan die motoren? Koop dan ineens een lambo. De R8 is willen en niet kunnen. Maar ze zullen wel zotten vinden die zoveel geld voor een mislukt en uit de hand project willen geven
Ik vind het zelf echt een lelijk ding.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHier in een "Fifty shades of Grey" kleur.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDeze mislukte R8 moet je gewoon geheel en alles in het zwart nemen, dan vallen de design blunders veel minder op.
Comment
-
Comment