Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi R8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    alsof je dat nog niet wist
    Ja maar, je bent feitelijk wel één belangrijk woordje vergeten namelijk "echt", en dat had je dan netjes tussen het tweede "Audi" en "bij" moeten plaatsen. Dan had het volledig correct geweest. Vind het toch een goeie.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Premium is een woord om de mensen wijs te maken dat iets beter zou zijn dan iets anders. Het wordt vooral gebruikt door merken die dat van zichzelf vinden, en door de mensen die met zo een auto rijden, omdat het hen dus zo wijsgemaakt is.

Comment

• premium is voor mij ook gewoon synoniem voor "duur omdat het kan" en niet omdat het beter is. Vond dat ze meer charme hadden 20 jaar geleden.
        niks tegen audi, zou zo'n A3 sedan wel willen
        lets have some more member berries

Comment

• De geruchten gaan dat Audi zomaar de stekker uit de R8 kan trekken en dat er geen 3de generatie meer komt, de R8 is niet echt een Core product, maar meer een onnodig duur speeltje.

Comment

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• When it comes to red supercars, finding one that doesn't scream "look at me" from a mile away can be rather difficult. This R8, on the other hand, is

Comment

• Audi R8 V10 plus.

Comment

• Comment

• Last edited by ; 01/04/2017, 10:36.

Comment

• Audi zet de R8 tijdens de New York International Show in het zonnetje door een speciale uitvoering te introduceren: de Sport Edition.

De R8 Sport Edition is een tot 200 stuks gelimiteerde uitvoering van de R8 die met zijn kleurstelling knipoogt naar Audi Sport, de sportafdeling van het merk uit Ingolstadt. We zien een zilvergrijze R8 met diverse zwarte en rode details. Voor de grijze kleur van de koets kan zowel mat als glanzend worden besteld. De 'sideblades' en zijspiegels zijn rood gespoten en zaken als uitlaateindstukken en grille zijn in het zwart uitgevoerd.

De speciale uitvoering staat op speciaal 20-inch 10-spaaks lichtmetaal dat donkergrijs is gespoten. Verlichte aluminium instaplijsten, waarop het productienummer staat aangegeven. Ook vanbinnen vinden we diverse zwarte en rode accenten. Op de stoelen is modelnaam R8 aangebracht.

Zowel de R8 V10 als V10 Plus zijn als Sport Edition te bestellen. Prijzen volgen later.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik blijf het een ferme ketel vinden. Soms zit ik wel eens naar een tweedehands te kijken, qua aankoopprijs vind je er al eentje onder de 50k maar de onderhoudskosten en belastingen zetten me al vlug terug met beide voetjes op de grond

Comment

• Er staat er momenteel ook eentje in Zaventem uitgestald in de vertrekhal.
                                        toch nog steeds een head turner hoor.
                                        Die achterste diffuser is echt wel een piece of art.

Gisteren ook eens in de cockpit gekeken en het viel me op dat er geen apart navi scherm is. Iemand een foto van hoe dat geprojecteerd wordt dan?

Comment

Working...
                                        X