Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi R8
Collapse
X
-
Is gewoon de virtual cockpit die de kaart ten toon stelt. Als je het mij vraagt nr 1 als aandacht afleider... Nog nooit de nood aangevoeld om een kaart voor mijn neus te hebben. Als navigator volstaan voor mij de stem en de pijltjes, de rest is spielerei !
Comment
-
Heb al met een a3 gereden met zo'n kaart, is wel handiger dan het scherm in/op de middenconsole. Nadeel alleen voor chauffeur, passagier kan niet meer mee kijken/ helpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugyIs gewoon de virtual cockpit die de kaart ten toon stelt. Als je het mij vraagt nr 1 als aandacht afleider... Nog nooit de nood aangevoeld om een kaart voor mijn neus te hebben. Als navigator volstaan voor mij de stem en de pijltjes, de rest is spielerei !
Ondertussen al bij de TT en Q7 kunnen testrijden. Die eerste zelf 200km en het stoort een pak minder als een gewone navigatie.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8Effenaf 'een pak' minder ? Een navi heeft mij nog nooit gestoord tout court. Wat is daar storend aan ? Als het stoort, kun je dat dan niet gewoon afzetten ?
Ik zet het geluid altijd af, dat stoort nog meer.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichtenzou me niet verwonderen. Het model heeft IMO nooit gepast in de Audi filosofie, en voor diegene die het zich kunnen veroorloven is het toch een Lamborghini van den Aldi ;-)
Comment
-
Kijk, roepen dat er geen R8 meer komt kan ook wat anders betekenen, Audi zou de R8 kunnen herpositioneren.
Zo zou het zomaar kunnen dat de R8 met 2.9ltr V6 Bi-Turbo als Audi R6 op de markt komt. (een gerucht dat al wat langer ten ronde gaat)
En vervolgens de R8 met V10 langzaam laten verdwijnen.
Een R6 zou toch iets anders in de markt gezet kunnen worden.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Ze verkondigen bij Audi zoveel dat achteraf dan weer allemaal bullshit blijkt te zijn.
De vraag is dus wat moogt ge geloven van al de zever die ze bij Audi de wereld in sturen?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment